ZETApress

hírportál

Állateledellel erdőinkért

Kényeztesd házi kedvencedet, mi pedig megóvjuk vadállataink élőhelyeit! Az Állatok Világnapján két hetes akciót indított a WWF Magyarország és a METRO Kereskedelmi Kft. A vásárlók szeptember 29-e és október 12-e között egyes állateledelek megvásárlásával a WWF Magyarország Erdővédelmi Programját támogatják.

Környezetünk és természeti erőforrásaink védelme fontos eleme a METRO működésének. A vállalat folyamatosan keresi a megoldásokat a károsanyag-kibocsátás csökkentésére és közvetlen környezetének megóvására. ? A METRO Csoport nemzetközi szinten is részt vesz a fenntartható halászat érdekében folytatott egyeztetésekben, és törekszik arra, hogy a tengeri halak minél nagyobb része származzon környezetvédelmi szempontból is minősített forrásból.

Különösen nagy hangsúlyt fektetünk arra, hogy segítsük a tudatos fogyasztói magatartás elterjedését, törekedjünk a környezetbarát megoldások használatára, és erre hívjuk fel partnereink figyelmét is. Az Állatok Világnapját nagyszerű alkalomnak tartottuk arra, hogy együttműködést kezdeményezzünk a WWF Magyarországgal, a világ egyik legnagyobb természetvédelmi szervezetének hazai képviseletével ? mondta Krubl Yvette, a METRO Kereskedelmi Kft. kommunikációs vezetője.

Kétféle macska (száraz és tálcás) és ötféle száraz kutyaeledel értékesítésével segíti a WWF Erdővédelmi Programját a következő 2 hétben a METRO. A vállalatcsoport áruházaiban Európa több országában is tesztelnek környezetkímélő technológiákat, melyek célja a METRO ökológiai lábnyomának csökkentése.

Társadalmi felelősségvállalás a magyar METRO világában

Azok a vállalatok, amelyek naponta több tízezer vásárlóval kerülnek közvetlen kapcsolatba, fontos partnereink lehetnek a környezettudatos szemléletformálásban, hiszen lehetőséget adhatnak az embereknek arra, hogy vásárlásaikkal hozzájáruljanak egy jó ügy szolgálatához. Örülünk, hogy a METRO két hetes akciójával támogatja a WWF hazai erdővédelmi programját, amellyel többek között élőhelyet szeretnénk biztosítani ritka erdei ragadozónk, a hiúz számára ? nyilatkozta Figeczky Gábor, a WWF Magyarország igazgatója.

A METRO emberek millióival tart fenn közvetlen kapcsolatot, és felelős vállalat-irányításra törekszik. Minden nap vásárlók, alkalmazottak, beruházók és üzleti partnerek tesztelik meg bizalmukkal az áruházláncot világszerte, és járulnak hozzá az üzleti sikerhez. A felelősségvállalás tudatában tett METRO-intézkedésekkel a Vállalati felelősségvállalás jelentésben ismerkedhetnek meg a METRO weboldalán, a Társadalmi felelősségvállalás menüpont alatt.

A METRO Kereskedelmi Kft.

A Kft. 1993 óta működik Magyarországon, elsőként lépett be a nemzetközi kereskedelmi vállalatok közül a magyar piacra, immár 13 áruházzal áll profi vevői szolgálatára az ország számos pontján teljes körű megoldásokat kínálva a kereskedelmi és gasztronómia tevékenységekhez. Anyacége, a METRO Cash & Carry International a német központú METRO Csoport egyik értékesítési divíziója, amely a világ egyik vezető kereskedelmi cégcsoportja.

A METRO Cash & Carry jelenleg 30 országban van jelen, több mint 680 áruházzal. A foglalkoztatottak száma világszerte százezer munkavállaló. A vállalat 2010-ben 31 milliárd eurós forgalmat bonyolított le. A METRO vállalatcsoport 280 ezer alkalmazottat foglalkoztat, és 32 országban 2100 üzlettel van jelen a világ kereskedelmében, 2010-es árbevétele elérte a 67 milliárd eurót. A csoport jó teljesítménye az egyes önállóan működő értékesítési láncokon alapul; a Metro/Makro Cash & Carry mellett a csoport tagja a Real hipermarket lánc, a Media Markt és Saturn ? amely európai piacvezető a szórakoztató elektronikai kiskereskedelemben ?, valamint a Galéria Kaufhof áruházak. További információk idekattintva olvashatók.

Szóljon hozzá!