ZETApress

hírportál

Fűrész III. plakátok Jigsaw véréből ? Véres valóság

Az alkotók valóban életüket és vérüket adják a legújabb Fűrész film népszerűsítéséhez, írja a variety.com. A sorozat főszereplője, a gonosz Jigsaw-t alakító Tobin Bell, egy kémcsőnyi vérrel járult hozzá a filmplakátok vörös tintájához. Emellett, a gyártó Lionsgate marketing csapata újra véradásokat szervezett az október 27-i amerikai bemutató napjára, mint tette a korábbi bemutatók idején is, tudtuk meg a Budapest Film sajtóirodájától.

Tim Palen, a gyártó cég marketingguruja elmondta: Kitaláltuk, hogy az új plakáton Jigsaw egy vörös köpenyben lesz. Ennek kapcsán beszélgettem a nyomdával arról, hogy hogyan lehetne a szín igazán vérvörös. Megkérdeztem, hogy lehetséges-e igazi vért használni. Nagy csend lett, de végül azt a választ kaptam, hogy meg lehet próbálni, ha komolyan gondolom. Halál komolyan gondoltam. Tobin Bell sem talált szavakat, mikor megkérdezték, mit szól az ötlethez. Végül csak ennyit mondott Palennek: Ez nagyon fura! ? és már szervezték is a vérvételt.

Az inglewoodi Insync Media nyomdában a helyi előírások szerint mindenki, aki kapcsolatba kerülhetett a vérrel maszkot és kesztyűt viselt a poszter gyártásakor. Ilyet még sosem csináltunk ? vallotta be az Insync vezetője Harold Huttas ?, de Tim mindig a kreatív megoldásokat keresi és minden alkalommal egyre izgalmasabb helyeken találja meg.

Az igazsághoz hozzátartozik, hogy nem ez az első alkalom, amikor igazi vért használnak fel hasonló célra. Az Adidas az új-zélandi All Blacks rögbi csapat minden tagjától vett vérrel készített plakátot, amelyet ajándékként adott, amennyiben egy rajongó megvásárolta a hetvendolláros csapatmezt. Összesen nyolcezer plakát készült, mindegyik eredetiség igazolással!

A Lionsgate esetében az első körben kinyomott, mintegy ezer plakát húszdolláros áron kerül forgalomba, kivéve a legelső, a szereplők és a készítők által is dedikált plakátot, amelyet elárvereznek. Minden bevétel az amerikai Vöröskereszté lesz. Vásárolni és licitálni honlapjukon lehetett. A licit október 27-ig, a bemutató napjáig élt, vásárolni a készlet erejéig lehet!

Az első film premierjére szervezett véradáskor több mint kétezer liter vér gyűlt össze, a film második részének bemutatójakor pedig már közel ötezer liter! A vér volt minden Fűrész kampány vezérfonala ? mondta Palen ?, és hozzátette, hogy nem tudott az Adidas promócióról.

1 hozzászólás

Visszajelzések

  1. ZETApress » Fűrész III. ? Horror bevétel

Szóljon hozzá!