ZETApress

hírportál

Áron kivágta magát

Szilágyi ÁronKicsit furcsa volt, amikor a kaszkadőrök javították a vívó mozdulataimat ? mondta Szilágyi Áron 2012-es londoni kardvívó olimpiai bajnokunk a délelőtti sajtótájékoztatón a Kerepesi úti Cinema City-ben, az Aréna Plázában.

Csütörtöktől a mozikban is látható lesz a MOL Vívó Világbajnokság hivatalos kampányfilmje, melyet Vékássy Bálint, a szervezőbizottság elnöke ötletei alapján a DEART Produkció készített. A kétnapos forgatás május végén zajlott a Gerevich Aladár Nemzeti Sportcsarnokban Szilágyi Áron főszereplésével, kaszkadőrökkel és összesen 32 fős stábbal, amelyet Vermes Iván operatőr-rendező, Deák Lajos producer-társrendező és Deák János producer vezetett.

A kampányfilmet is bemutató sajtótájékoztatón Simicskó István sportért és ifjúságért felelős államtitkár hangsúlyozta, a vívás ? mint a legeredményesebb olimpiai sportág ? kiemelt támogatásban részesül, a többi között a MOL Vívó Világbajnokság is 180 millió forintot kap. ? Biztos vagyok abban, hogy rendhagyó, különleges világbajnokság lesz a SYMA Csarnokban. Azt kívánom, hogy a centenáriumi vb-n minél több magyar siker szülessen! ? tette hozzá az államtitkár, aki az esemény egyik védnöke.

Csampa Zsolt, a Magyar Vívó Szövetség elnöke örömét fejezte ki, hogy a vb főpróbája, a zágrábi Európa-bajnokság kiválóan sikerült, a magyar versenyzők öt érmet is szereztek, csapatban négyet, a párbajtőröző Szász Emese pedig egyéniben is felállhatott a dobogóra. A sportvezető megjegyezte, hogy a hétvégi varsói kerekesszékes Világkupán is igen sikeresek voltak a magyar indulók, így az egész csapat jó hangulatban várhatja a vb-t.

Vékássy Bálint a szervezőbizottság elnökeként arról számolt be, hogy péntekig 89 ország 732 ép vívója jelezte részvételét, de ez még nem a végleges szám, a becslések szerint 160 kerekesszékes vívó is Budapestre érkezik, így az év fő eseményén összesen nagyjából ezer induló szerepelhet, hozzájuk pedig hatszáznál is több kísérő csatlakozik. A média érdeklődése szintén jelentős, és a legfrissebb adatok szerint 5251 jegy fogyott el, ez pedig felülmúlja a várakozásokat. A szervezőbizottság vezetője emlékeztetett arra, hogy májusban Mint a moziban-szlogennel már megkezdődött a kampány. A főszereplője Szilágyi Áron, aki Vékássy Bálint szerint nemcsak a páston, hanem ebben a szerepben is kiválóan teljesít.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=7F1RI0IDLbw[/youtube]

Vermes Iván, a kampányfilm operatőr-rendezője hasonlóan nyilatkozott a Vasas olimpiai bajnokáról: ? Áron nagyon feladatorientált volt az első próbáktól kezdve, a számára szokatlan közegben is céltudatosan próbálta megállni a helyét. A forgatások minden korábbi aggodalmamra rácáfoltak, a kért gesztusokat hamar megtanulta, és jól reagált a rendezői instrukciókra ? emelte ki Vermes Iván.

Jó volt! ? összegzett tömören Szilágyi Áron a forgatási napokról. Hozzátette, hogy nagyon várta és nagyon élvezte ezt a szerepet, és megkönnyítette helyzetét, hogy rengeteg segítséget kapott a stábtól. ? Örülök, hogy jól sikerült a film, remélem, ez is hozzájárul ahhoz, hogy telt ház előtt vívhassunk augusztusban ? fűzte hozzá Szilágyi Áron ?, bár kicsit furcsa volt, amikor a kaszkadőrök javították a vívó mozdulataimat, a szurkolók a páston a filmben látottól kissé eltérő mozgást várhatnak tőlem ? jegyezte meg mosolyogva. Arról is beszélt, hogy javában tart a felkészülés, és a csúcsformát természetesen a vb hetére hegyezik ki.

Szollár Domokos, a MOL Magyarország kommunikációs igazgatója a vetítés után megjegyezte, hogy ez a kampányfilm kizökkent. ? Igazi élményt adott ez a film is, bízom benne, hogy a szurkolókra a helyszínen és televízió képernyői előtt a vb is hasonló hatással lesz, és ha ez így történik, akkor mi már elégedettek leszünk, hogy támogatóként hozzájárulhattunk ehhez ? mondta a 2009-10-es Bajnai-kormány akkori szóvivője.

[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=m3zUkN5MbkI[/youtube]

Zöldi Csaba, a RICOH kereskedelmi igazgatója örömét fejezte ki, hogy egy ilyen különleges csapathoz csatlakozhattak, és azt ígérte, hogy próbálnak minél többet segíteni a szervezésben és a lebonyolításban, hogy a vívóknak csak a sikeres szereplésre kelljen összpontosítaniuk. Az eseményt és a Nemzetközi Vívó Szövetséget is támogató cég, a Tissot képviseletében Bakonyi László, a Btech ügyvezető igazgatója egy Tissot-órát adott át Szilágyi Áronnak.

Az elmúlt másfél hónapban a szurkolók körében nagy sikere volt a plakát- és kisfilm-készítő kampánynak, amelyben Mint a moziban-szlogennel mindenki összeköthette filmes élményeit kedvenc vívóival. A posztereket százezernél is többen nézték meg a Facebookon, a Vívóvb.hu honlapon és más internetes oldalakon.

2 hozzászólás

Visszajelzések

  1. Neo-zene a reklámfilmen | ZETApress
  2. Ezüstgerely a SportAgórán | ZETApress

Szóljon hozzá!