ZETApress

hírportál

Szolnok helyett Hollywood?

Vajda Attila mozisztár lett. Az olimpiai bajnok mától a Cinema City összes budapesti és szegedi mozijában minden film előtt látható lesz a MOL Kajak-kenu Világbajnokság 3 dimenziós kampányfilmjében ? tudtuk meg az Allee Bevásárlóközpontban megtartott ünnepélyes sajtóvetítésen.

Elhangzott, hogy Magyarországon elsőként az Magyar Kajak-kenu Szövetség mutat be sporttémájú 3D-s reklámfilmet. ? Lehet, hogy Szolnok helyett a hétvégén Hollywoodba megyek ? jegyezte meg az ünnepélyes kampányfilm-bemutató elején viccesen a Peking egyetlen egyéni olimpiai bajnoka, Vajda Attila. A sportoló elmondta, hogy nagyon élvezte a forgatást, ami közel 18 órán keresztül tartott, annak ellenére, hogy a második válogató hetében nem volt könnyű az edzésprogramba illesztenie a fárasztó forgatási napot.

Amikor az edzőm, Vécsi Viktor meghallotta, hogy miről szól a kampányfilm, rögtön azt kérte, hogy legyen kaszkadőröm, így szerencsére a veszélyesebb jeleneteket nem velem rögzítették. Ahogy a forgatáson elnéztem, sokkal jobban jártam így, néha már sajnáltam a srácot, mert háromszor-négyszer falhoz csapták helyettem ? folytatta Vajda Attila, aki az Európa-bajnokságon csak 8. lett C?1 1000 méteren, de az augusztusi szegedi világbajnokságot magabiztosan várja.

Remélem, a nagy durranás, a rock&roll idén Szegeden lesz. Nagy munkában vagyok, 34 nap van még hátra a világbajnokságig, az nekem 80 edzés jelent, minden megtettem és megteszek a jó eredmény érdekében ? mondta a világbajnokság kampányarca. A vetítéssel egybekötött sajtótájékoztatón Baráth Etele, az MKKSZ elnöke úgy fogalmazott, bár az augusztus 17-e és 21-e között sorra kerülő szegedi MOL világbajnokság az idei csúcsverseny, addig is még két rangos esemény zajlik: péntek este ismét megrendezik a Kolonics-emlékevezést, a hétvégén pedig Szolnokon lesz az országos bajnokság, amely a nem olimpiai számokban válogató a szegedi vébére.

Somlyai Dóra, a MOL kommunikációs igazgatója, a világbajnokság névadó támogatójának képviselője a vetítés előtt kiemelte, hogy a legnagyobb hazai vállalat tradicionálisan jó kapcsolatot ápol az egyik legsikeresebb olimpiai sportággal: ? Az MKKSZ minden évben jobbnál jobb kampányötletekkel áll elő, az idei 3D-s reklámfilm is igazi újítás, ami méltóképpen vezeti fel az év legfontosabb magyarországi sporteseményét, a MOL Kajak-kenu Világbajnokságot. Örülünk, hogy a sportág megpróbál mindenben az első lenni, a kreatív kommunikációban pedig különösen szívesen vagyunk partnerek. Reméljük az eredmények is úgy fognak dübörögni Szegeden, mint a mozikban a rock&roll ?

A sajtótájékoztatón jelen volt a film készítőinek képviseltében Deák Lajos producer is, aki azt mondta, tudomása szerint sporttémájú 3D-s filmet eddig még sehol a világon nem forgattak. ? Magyarország első 3D technikával forgatott reklámfilmjét gyártottuk le a világbajnokság szervezőbizottságának megbízásából, Vékássy Bálint versenyigazgató ötlete alapján ? mondta Deák Lajos. A 3D képleképezés egy merőben új megközelítést igényel az alkotóktól, mind a forgatás, mind az utómunkálatok terén. Nem udvariasságból mondom, hogy nagy élmény volt együtt dolgozni Vajda Attilával, aki egy igazi rock&roll fenegyerek, a kamera előtt is maximális teljesítményt nyújtott ? mondta Deák Lajos.

Az egyedülálló kampányfilm nemcsak a mozikban és az interneten lesz látható. A világbajnokságot közvetítő Magyar Televízió is ennek a kisfilmnek a kétdimenziós változatával fogja heteken át beharangozni az augusztusi MOL Kajak-kenu Világbajnokságot. Szintén a sajtótájékoztatón vehette át jutalmát ? a 2 személyre szóló VIP jegyet a világbajnokságra és szállást 2 éjszakára a mórahalmi Colosseum Hotelbe ? az Allee nyereményjátékának győztese. További információk idekattintva olvashatók.

Szóljon hozzá!