ZETApress

hírportál

Arculatváltás a képernyőn

A Comedy Central új külsővel jelentkezik. Április elsejétől arculatot vált a magyar humorcsatorna! Az idén ősszel harmadik születésnapját ünneplő Comedy Central új arculati elemekkel jelentkezik április elsejétől követve anyacsatornáját.

A tengerentúlon sokat támadott merész váltás nem egy egyszerű design-csere. A tervező thelab csapata egy olyan logót álmodott meg, amely nem csak a televízió képernyőjén, hanem minden modern kommunikációs felületen eggyé válhat a humorcsatornával.

A logónk megváltozott, senki nem látja többé a felhőkarcolókat és a földgolyót. Az ok nagyon lírai, mi mindezek felett állunk ? üzente rajongóinak az amerikai Comedy Central, amely 1991 óta jellegzetes földgömb logójával sugározta műsorát. Az arculat az elmúlt húsz évben sokszor változott, ám most igen merész és bevállalós cserére szánta el magát a televízió csatorna. New York egyik vezető designer csapata, a thelab gondolta újra a Comedy Central megjelenését.

A cél nem egyszerűen egy új logó kitalálása volt, hanem a csatorna újra gondolása, vizuális élettel való megtöltése, ami alapján mindenki egyértelműen be tudja azonosítani a Comedy Central sorozatait, sztárjait. Nagyon trendi, újszerű külsőt álmodtak meg a humorcsatornának, amely sokakban ellenérzést váltott ki. A két egymásba forduló C betű ugyanis kísértetiesen hasonlít a nemzetközi copyright jelzésre, ami nem véletlen. Hasonló üzenetet képvisel a Comedy Central új logója, hiszen ezentúl a televízión kívül az interneten, a mobilkommunikáció terén minden a csatornához köthető tartalmat jelöl majd.

Alkotói szerint különleges tartalmat sugall, energiával teli és letisztult. A tengerentúlon január elsejétől használatban lévő új arculati elemek a magyar humorcsatornán április elsejétől láthatóak majd ? árulta el Litkai Gergely, a Comedy Central főszerkesztője.

A magyar humorcsatorna hetek óta a zökkenőmentes váltáson dolgozik a tengerentúlról kapott grafikai elemekkel. A képernyőn kívül a csatorna honlapja is új külsőt kap. ? Mindent lecserélünk a logótól kezdve a legkisebb feliratokig. Folyamatosan dolgozunk, hogy április 1-jén minden rendben legyen. Bár elsőre meglepőnek tűnhet az új logó, de sokkal jobban használható arculatról van szó. Örülünk a váltásnak és szimpatikus az az üzenet és mentalitás, ami az új külső mögött van ? mondta Kabai Dániel, a Comedy Central on air osztályának vezetője.

Szóljon hozzá!