ZETApress

hírportál

Ünnepi kívánság

A DISNEY 100. ünnepi kampány a kívánságok erejéről szól. A Disney ma elindítja a Teljesüljön Minden Kívánságod! című ünnepi kampányát, amely a kívánságok erejére összpontosít a vállalat 100. évfordulójának évében – tudatták sajtósaik.

A kampány részét képezi az Ünnepi kívánság című élőszereplős ünnepi videó, amelyet a Walt Disney Animation Studios hamarosan megjelenő Kívánság című filmje ihletett, és amely több mint 50 országban kerül bemutatásra.

A Teljesüljön Minden Kívánságod ünnepi kampány a Disney100 ünnepi évének csúcspontját képviseli. A kampány része egy vadonatúj, élőszereplős, globális reklám, amelynek címe Ünnepi kívánság, a reklámot a Walt Disney Animation Studios új filmje, a Kívánság ihletette, amelyben a főszereplő hangját Ariana de Bose kölcsönzi. A Meji Alibi Grammy-díjas nigériai-brit rendező rendezte reklám hat földrajzi helyszínt és nyelvet mutat be a hozzájuk kötődő ünnepi hagyományokkal egyetemben.

A Meji Alibi Grammy-díjas nigériai-brit rendező rendezte reklámot teljes egészében Dél-Afrikában forgatták, a jelenetek pedig hat földrajzi helyszínt és nyelvet mutatnak be. A film a világ különféle tájain élő emberek történeteit meséli el, akiknek minden vágyuk, hogy a szeretteikkel tölthessék az ünnepeket, és feleleveníthessék az ünnepi hagyományokat. – Szerencsésnek érzem magam, hogy ilyen remek csapattal dolgozhattam együtt a Disney idei ünnepi kampányán. A forgatás során számos kiemelkedő pillanatban volt részem, de a legemlékezetesebb talán az volt, amikor a dél-afrikai gyerekkórus dalra fakadt. Szó szerint libabőrös lettem az éneküktől – nyilatkozta Meji Alibi rendező.

A reklámban elhangzik a Hamupipőke című film világszerte ismert dala, Az álom szívünk vágya, amelyet úgy hangszereltek át, hogy több előadó közös hangján csendülhessen fel. Az angol változatban az Oscar-díjas színésznő és énekesnő, Ariana DeBose énekli a nyitó sorokat, a Wish főszereplőjét, Ashát megszólaltató szinkronszínésznők pedig több mint 17 másik nyelven követik a példáját. A reklámot az Egyesült Államokban, az Egyesült Királyságban és Dél-Afrikában készítették, a Disney saját reklámügynöksége, a Yellow Shoes Creative Group felügyelete alatt.

Az ünnepi hagyományok világszerte eltérők lehetnek, de bárhol és bárhogyan is ünneplünk, mindannyian arra vágyunk, hogy a szeretteink körében tölthessük az év eme különleges időszakát. A Walt Disney Animations új filmje, a Kívánság ihlette ünnepi reklámban a világ különböző népeinek hangjai globális kórust alkotva adják elő Az álom szívünk vágya című dalt. Reméljük, hogy a rajongók tetszését is elnyeri a régi, klasszikus dal újra gondolása, amellyel a Disney mesék és zenék elmúlt 100 évét szeretnénk megünnepelni – nyilatkozta Joss Hastings, a Disney Consumer Products, Games and Publishing globális marketingért felelős alelnöke.

A Disney Consumer Products, Games and Publishing (CPGP) a The Walt Disney Company márkáinak és franchise-ainak – köztük a Disney, Pixar, Marvel, Star Wars, National Geographic és a többi – varázsát hozza el világszerte a családok és rajongók mindennapi életébe. Ehhez több mint 100 kiskereskedelmi kategóriába sorolható termék és szórakoztató élmény áll rendelkezésére, beleértve a játékokat, a pólókat, az alkalmazásokat, a könyveket és a videojátékokat is. A Disney Parks, Experiences and Products részlegeként működő CPGP a világ legnagyobb licencüzletágaként, az egyik legnagyobb gyermekkönyv kiadói márkaként, a különböző platformok alá tartozó interaktív játékok vezető licencadójaként, valamint a shopDisney e-kereskedelmi platformjaként üzemel.

A The Walt Disney Company célja, hogy a történetek erejével jobbá tegye a világot. A Disney,  a történeteik és a karaktereik erejével inspirációt és emlékezetes pillanatokat nyújtunk a gyerekeknek és a hozzájuk legközelebb állóknak, amikor a legnagyobb szükségük van rá. 2021-ben Európa-szerte több mint 58 ezer életre szóló pillanattal gazdagította a vállalat a rászoruló gyerekeket és a családjaikat. A The Walt Disney Company kötelezettségvállalásáról és elért eredményekről évente beszámol a The Walt Disney Company CSR-jelentésében. További információk idekattintva olvashatók.

Szóljon hozzá!