ZETApress

hírportál

Jó @RC-ok a Hősök terén

ArcplakátHol jár az eszed? ? tette fel pályázóinak a kérdést az @RC Magazin. Az idén 16. alkalommal megrendezésre kerülő óriásplakát kiállítás alkotásai bemutatják, milyen gondolatokat szült a pályázati kiírásban felvetett téma. Mottója: Arc a képtelenség és arctalanság ellen!

A kiállítást megelőző pályázaton a felkínált főtémán kívül ? mint minden évben, idén is ? bármilyen szabadon választott ötlettel, témával lehetett pályázni. Az @RC továbbra is az a hely, ahol senkinek sem kell elvárásoknak megfelelnie. Sőt az alkalmi összetételű, különböző diszciplínák képviselőiből álló zsűri épp azt díjazza, ha valaki képes szabadon ereszteni gondolatait, és azokat képi formába öntve megosztani másokkal. Éppen ezért az óriásplakát méretűre nagyított álmok, rémálmok, beszólások és vallomások sosem unalmasak, szájbarágósak vagy konformisták.

A zsűri által legjobbnak ítélt alkotásokért járó díjak ma délben a Dürer Rendezvényközpontban tartott megnyitón kerültek átadásra. A legjobb alkotásnak járó díjat Kálmán Kristóf és Putz Patrik: Elvesztette enyém jellegét című plakátjuk terve kapta. A második díjat Tóth Györgyi: Arculat című alkotásáért ítélte oda a zsűri. Harmadik helyezést ért el Kelemen Orsolya: Bocsánat című plakátja, a legkedélyborzolóbb alkotás díját, a Borz-díjat pedig Gutema Dávid: A fiataloké a jövő? című műve kapta.

A Hammer Marketing Shop különdíját Kovács Emese: Overthinking című munkája nyerte el, melyet a díj felajánlója azon pályázat készítőjének ítélt oda, aki marketing szempontból a legütősebb megoldást nyújtotta. A Budapest Adschool különdíját, mely a legfrappánsabb szöveges ötletnek járt, Pásztor Dániel: Szerencsekerék című alkotása nyerte. Részletek idekattintva olvashatók. A kiállítás mától szeptember 25-én vasárnapig látogatható az ’56-osok terén.

Szóljon hozzá!