ZETApress

hírportál

Hongkongi stílusok Budapesten

Nagyszabású vásár divatbemutatókkal, ajándék- és elektronikai cikkekkel szeptember 15-e és 17-e között Budapesten a SYMA Sport- és Rendezvényközpontban. A megrendezésre kerülő Lifestyle Expo kiállítás célja, hogy minőségi hongkongi és kantoni designtermékeket mutasson be az érdeklődőknek, tudatta a Project Officer.

Több mint 160 cég mutatja be a legújabb trendeknek megfelelő termékeit a következő kategóriákban: ruházat, divatcikkek és kiegészítők; ajándékok és lakberendezési tárgyak; elektronikai eszközök és elektromos gépek; telekommunikációs eszközök és játékok. A termékek a legújabb designt képviselik, és a legfejlettebb technológiákkal készülnek. A kiállítás különleges lehetőség az érdeklődők számára, hogy megtekinthessék a termékeket és válogathassanak belőlük.

A Lifestyle Expo kiállítás első két napján, 15-én és 16-án csak szakmai látogatókat fogad, 17-én viszont a nagyközönség is megtekintheti a távol-keleti termékeket, és részt vehet az izgalmas divatbemutatókon. A magyar cégek és a környező országok kereskedői számára a Lifestyle Expo remek üzleti lehetőség, hogy minőségi termékek beszállítóival találkozzanak, bővítsék kereskedelmi kapcsolataikat, és a helyszínen üzleti partnerkereső szolgáltatást vehessenek igénybe.

A Hong Kong Trade Development Council (HKTDC, Hong Kongi Kereskedelemfejlesztési Tanács), a rendezvény egyik szervezője 2006-ban első alkalommal vitte sikerre a hongkongi termékeket bemutató Style Hong Kong kiállítást. 2008-ban új kiállítás debütál a HKTDC és a Department of Foreign Trade and Economic Cooperation of Guandong Province (Kanton) együttes szervezésében. Az egyesült törekvés eredménye olyan egyedi design és technológiai lehetőségek megteremtése, amelyek teljes mértékben kielégítik a fogyasztói igényeket.

Hongkong és Kanton sok közös tulajdonsággal bír. Mindkét terület nyitott az új üzleti lehetőségekre, továbbá különleges képességekkel és adottságokkal rendelkezik a legújabb trendeknek megfelelő, magas minőségű fogyasztási cikkek gyártásában és exportjában.

A Lifestyle Expo Budapest olyan, a modern életstílushoz nélkülözhetetlen divatcikkeket és márkákat mutat be, amelyek kiemelkedő ár-érték aránnyal és designnal rendelkeznek ? mondta el Ralph Chow, a HKTDC termékfejlesztési igazgatója. ? Új beszerzési lehetőséget biztosítunk a kereskedők számára, hogy kielégíthessék vásárlóik igényeit. 2007-ben a Hongkong és Magyarország közötti kereskedelem elérte az egymilliárd 268 millió dollár értéket, és így az előző évihez képest 21%-kal nőtt. Ez év májusáig a kereskedelemben további 24%-os növekedést tapasztaltunk. Jelenleg Magyarország Hongkong 32-ik legjelentősebb kereskedelmi partnere.

A Lifestyle Expo támogatójaként a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara, a Munkaadók és Gyáriparosok Országos Szövetsége, az ITD Hungary Zrt, a Joint Venture Szövetség, a Magyar-Hongkongi Innovatív Üzleti Szövetség, a Magyar-Hongkongi Partnerségi Egyesület, a Román Kereskedelmi és Iparkamara, és a Lengyel Játék Szövetség adta nevét.

A Magyar Kereskedelmi és Iparkamarának nemzetközi területen célja a magyar gazdaság érdekeit szem előtt tartva a gazdaság szereplői, a kis-, közép- és nagyvállalatok külpiaci pozíciószerzésének erősítése, valamint együttműködési lehetőségek kialakítása a világ országainak üzleti köreivel. A Hongkongi Kereskedelemfejlesztési Tanáccsal való hosszú távú együttműködésünkre alapozva nagy örömünkre szolgál, hogy a szeptemberi Lifestyle Expo támogatói között szerepelhetünk, és bízunk benne, hogy a rendezvény tartós partneri kapcsolatokhoz segíti mindkét ország képviselőit ? mondta Dr. Parragh László, a Magyar Kereskedelmi és Iparkamara elnöke.

A kiállításról további információk itt olvashatók, az ingyenes belépőjegyekért ide regisztráljunk!

Szóljon hozzá!