ZETApress

hírportál

Subway-rekord 2017-ben

A Subway? megtízszerezte forgalmát. Rekordbevételt értek el a magyarországi Subway? éttermek is ? tudatta a PResston PR. További részleteket a Subway? magyarországi éttermekről és ajánlatokról a Facebook-oldalukon találhatunk.

A Subway? Magyarország kiváló pénzügyi eredményekkel zárta a 2017-es évet, ami egyrészt köszönhető az élelmiszerárak átlagos 6%-os csökkenésének, másrészt az éttermek forgalmának 18%-os növekedésének. A cég folyamatosan növeli bevételét, mely tendenciát 2018-ban is szeretne folytatni. A világ egyik legnagyobb, legalább 100 országban jelen levő, több mint 43 ezer egységgel rendelkező gyors-éttermi hálózatában a tavalyi évben Magyarország teljesített a legjobban. Országos szinten vendégeinek száma 9%-kal növekedett 2016-hoz képest.

Kiemelkedő eredmények és magas színvonal várja az új franchise partnereket. ? A magyarországi Subway? életében a tavalyi év pénzügyi szempontból nagyon sikeresen zárult. A kezdetleges apró nehézségek ellenére, immár zsinórban harmadszor fordult pozitív irányba az értékesítési mutató. A közelmúltban néhány franchise partnerünkkel, éttermeik nem megfelelő színvonalú működtetése miatt meg kellett szakítanunk az együttműködést. Ezek a változtatások azonban szükségszerűek voltak ahhoz, hogy a jelenlegi franchise partnereink színvonalas vásárlói élményt biztosíthassanak fogyasztóik számára. Ezzel egy időben új francise partnereket keresünk, ami a magyar piac további fejlődését biztosítja ? mondta Martin Princ, a Subway? kelet-közép-európai régió fejlődéséért felelős igazgatója.

Új éttermi dizájn 2018-ban

A Subway? idén tervezi tervezi megnyitni első megújult külsejű, úgynevezett Fresh Forward Décor éttermeit a régióban. Az új dizájnt még 2017-ben vezették be, ami hatalmas előrelépést jelentett a brand vizuális megjelenésében. A vállalat egy innovatív, az eddigi ikonikus logótól merészen eltérő szimbólummal rukkolt elő, a Choice Markkal, amely a márka jellemzőinek megtartása mellett, friss és modern megjelenést kölcsönöz a Subway?-nek. ? Az új éttermi dizájn gyökerestől változtatja meg a vásárlói élményt a rendelési szokásoktól kezdődően egészen az ételek elfogyasztásáig. Ennek eredményeképpen a cég fókuszpontja az ízletes ételek mellett az étkezési élményre is kiterjed ? emelte ki Martin Princ igazgató.

Subway? Magyarország

A Subway? 2004-ben lépett a magyar piacra. Jelenleg 9 étteremmel van jelen az országban, melyek Budapesten, Debrecenbe Szegeden és Siófokon találhatók. A Subway márka mai sikerességét, Frederick Fred DeLuca 50 évvel ezelőtti stabil üzleti modellje szilárdítja meg. Az egyszerű termékpaletta, a vásárlók előtt elkészülő ízletes és tápláló Sub-ok jelentik az alapját az átlátható és hatékony működésnek, amely erős nemzetközi terjeszkedést eredményezett. Subway? éttermekkel pillanatnyilag több mint 43 ezer helyen találkozhatunk világszerte.

Szóljon hozzá!