ZETApress

hírportál

Tejtermékek a Lidl-nél

Bevásárlás a Lidl-benA Tej Világnapját ünnepli a Lidl és a Tej Terméktanács. A Tej Világnapja alkalmából megerősíti együttműködését a Tej Terméktanács és a Lidl Magyarország. A megállapodás további erősítésének célja, hogy elősegítsék a hazai tejtermelő gazdák termékeinek szélesebb körű megismertetését ? tudatta Tőzsér Judit PR vezető.

A Nemzetközi Tejszövetség 1957 óta minden év május utolsó keddjén tartja a Tej Világnapját. A Lidl és a Tej Terméktanács egyet ért abban, hogy a jó minőségű magyar tej és tejtermékek fogyasztása fontos része a kiegyensúlyozott táplálkozásnak, hiszen számos tápanyag, vitamin és nyomelem forrása. ? Szeretnénk, ha a vásárlók minél szélesebb köre megismerné és fogyasztaná a magyar tejtermelők termékeit, amelyek rendkívül jó minőségűek! ? mondta Lukács László, a Tej Terméktanács ügyvezető igazgatója. ? A Lidl-lel való együttműködésünk sikeresnek bizonyult, ezért is tervezünk további közös akciókat ? tette hozzá.

A Tej Terméktanács és a Lidl 2013-ban kötött együttműködési megállapodást annak érdekében, hogy közös erővel tegyék ismertté a magyar beszállítók termékeit a hazai és nemzetközi piacon. A közös munka sikerének eredménye, hogy az együttműködés 2014-ben is folytatódik. ? A már több mint egy éve elindított Lidl a magyar beszállítókért programunk legfőbb célja, hogy támogassuk a magyar termelőket, népszerűsítsük a magyar termékeket. A Tej Terméktanáccsal való együttműködésünk stratégiai pontja a programnak, közösek a céljaink ? mondta Grósz Jenő, a Lidl Magyarország igazgatóságának elnöke. A Lidl-ben jelenleg több mint ötvenféle magyar tejtermék érhető el, melyek egy része (például sajtok, kefir, vagy a tejszín) rendszeres exporttermék is, három célországba jutnak el. Az elmúlt évben összesen közel 42 millió liter magyar tejet értékesített az áruházlánc.

Szóljon hozzá!