ZETApress

hírportál

Lifestyle Expo Budapest Zuglóban

Magyar és a környező országokból érkező üzletembereket és üzleti delegációkat várnak a SYMA Sport- és Rendezvényközpontba. Gyönyörű ruhák, stílusos táskák, USB-ről működtethető ventillátorok, Bluetooth technológiával kompatibilis szórakoztató elektronikai rendszerek, extravagáns lakberendezési cikkek és még több különleges termék ? egy közös vonással biztosan rendelkeznek: A kis- és nagykereskedők mindegyiket megtekinthetik és megrendelhetik mától szerdáig a fővárosban. Több mint 170 hongkongi és kantoni cég érkezett Budapestre, hogy remek ár-értékarányú termékeiket bemutassák.

A Hong Kong Trade Development Council (HKTDC) és a Department of Foreign Trade and Economic Cooperation of Guangdong Province (GD-DOFTEC) által közösen szervezett kiállítás lehetővé teszi a magyar és a környező országok üzletemberei számára, hogy a legújabb trendeket és stílusokat személyesen tapasztalják meg. Az Expora kiállításra a régióból, Macedóniából, Romániából, Oroszországból, Csehországból és Lengyelországból érkeznek üzleti delegációk érkeznek.

Délelőtt a Lifestyle Expo Budapest kiállítást Dr. Garamhegyi Ábel, a Nemzeti Fejlesztési és Gazdasági Minisztérium nemzetközi gazdasági kapcsolatokért felelős szakállamtitkára és egyben a Miniszterelnöki Hivatal külgazdasági kormánybiztosa; Jack So, a HKTDC elnöke és Huang Liren, a GD-DOFTEC igazgatóhelyettese nyitotta meg. Hozzájuk csatlakozott a 2008-as Hongkong Szépe, Miss Edelweiss Cheung, aki a hongkongi stílus nagykövete is egyben.

Dr. Garamhegyi Ábel hangsúlyozta a magyar-hongkongi üzleti kapcsolatok fontosságát, és kiemelte, hogy Hongkong volt az egyik fő helyszíne a Kínai Magyar Évad programjainak. Többek között ez is Magyarország Hongkong iránti nagyrabecsülését bizonyítja. A kormánybiztos az elektronikai és ICT ipart a kétoldalú kereskedelem és a befektetési együttműködés motorjaként említette.

Jack So kihangsúlyozta beszédében, hogy a közép- és kelet-európai régió egyre nagyobb figyelmet kap, mivel ez egy új és izgalmas lehetőségeket rejtő fogyasztói piac, amely fogékony az új divatirányzatok és terméktrendek iránt. ? Így Hongkong és Kanton együttes jelenlétének célja a szép kivitelezésű áruk bemutatása, és bízunk benne, hogy a magyar és kelet-európai vásárlókat is meggyőzi a termékek stílusa és kedvező ára ? mondta.

A Lifestlyle Expo által Magyarország és a közép-kelet-európai régió üzletemberei még inkább megérthetik Hongkong és Kanton kereskedelmi szemléletét, és ennek következtében bízunk benne, hogy még több közös partnerségi kapcsolatot tudnak kialakítani ? hangsúlyozta Huang Liren.

2007-ben a Hongkong és Magyarország között megvalósult összkereskedelem összességében elérte az 1,268 milliárd US dollár értéket, amely 21%-kal volt több, mint 2006-ban. A 2008-as év első felében további 21,1%-os növekedés figyelhető meg. Magyarország jelenleg Hongkong 33-ik legjelentősebb kereskedelmi partnere.

A kiállítás különleges vonzereje többek között az a divatbemutató, amelyek a 2008-as Hongkong Szépe, Miss Edelweiss Cheung részvételével került megrendezése. A tegnapi, népszerű budapesti helyszíneken történő fotózása során is sok tekintetet vonzott. Miss Hong Kong a nyitóünnepségen a magyar modellekkel együtt a legújabb és legismertebb hongkongi divattervezők ruháit mutatta be, akik Hongkong és a szomszédos kantoni régió innovatív és kreatív képességeit személyesítik meg. A divatbemutatókat holnap délelőtt 11-kor és délután 2 órakor újra megtekinthetik az érdeklődők a kiállítás területén.

Mint kérdésünkre a szépségkirálynő elmondta, Londonban és San Franciscóban divattervezést tanul. 12 jelölt közül választották meg Hongkong szépének. Hazájában sok-sok éve van már szépségverseny, így azt sem tudja, hányadik királynő lett az idén. Egy évig most e címmel kapcsolatos kötelezettségének kell eleget tennie, utána folytatni akarja tanulmányait.

A Lifestyle Expo a magyar és a szomszédos országok üzletembereinek többféle kitűnő kapcsolatépítő programot biztosít a hongkongi és kantoni kiállítókkal. A mai napon, az Iparművészeti Múzeumban tartandó fogadás alkalmával több mint 350 meghívott vendéget várnak. Holnap délután a kiállítás területén a látogatók két alkalommal is részt vehetnek az Iparág-specifikus Kapcsolatépítő Programban, ahol termékkörönként tárgyalhatnak a gyártókkal.

Szerdán a magyar nagyközönséget is várják a kiállításra. A szervezők ingyenes belépést és tapasztalt baby-sitterek felügyelete mellett gyermekmegőrző szolgáltatást és -játszóházat biztosítanak. A Lifestyle Expo Budapestről további információt itt találhatunk.

A Hong Kong Trade Development Council

A HKTDC 1966-os alapítása óta a hongkongi gyártók, kereskedők és a szolgáltató cégek szolgálatában áll, továbbá nemzetközi piacra jutásukat segíti elő. A HKTDC világszerte több mint negyven irodája ? amelyek közül 11 Kína területén található ? Hongkong üzleti adottságait és a kínai valamint az ázsiai kereskedelemben betöltött jelentős szerepét hangsúlyozza. A HKTDC világvásárokat és üzleti delegációkat szervez, miközben nemzetközi eladók és vevők millióit köti össze különböző integrált szolgáltatásai ? kereskedelmi vásárok, online piacterek és termékkatalógusok ? segítségével. További információk itt találhatók.

Szóljon hozzá!