ZETApress

hírportál

Csodaszer helyett

Megjelent a CSR Hungary Guideline idei kötete. A CSR ugyan nem fogja varázsütésként megoldani társadalmi, környezeti problémáinkat, de segíthet a helyes út megtalálásában, kontrollálhatja a téveszméket és figyelmeztethet az előre nem látható csapdákra.

Ezért tartjuk fontosnak, hogy a vállalati felelősségről friss, rendszerezett információk jelenjenek meg. A CSR Hungary Guideline évi összefoglaló kötetünk éppen ezt a célt szolgálja. Miről olvashat kötetünkben? Nézzünk néhány cikket ízelítőül!

A világ CSR szemmel ? Európa 2020 ? Mi a CSR 2.0? ? Miért nem azonos a CSR a felebaráti szeretettel? Legyen önkéntes! Tegyen a változásért! ? Dióhéjban a vállalati önkéntességről ? Mi van az óvodafestésen túl? A méltányos kereskedelem ? fair trade ? Meztelen a király? Vagy valami más? Jótett és/vagy kommunikáció ? A zöld közbeszerzés Magyarországon ? Zöld mint lehetőség a hazai KKV-ék számára is. Pénzügyi felelősség ? CSR network a gyártótól a fogyasztóig. A fogyasztó a pénzével szavaz. Olvassa el az első 5 oldalt!

Összefoglaljuk tehát 2010 legfontosabb CSR gondolatait, felvillantjuk Önnek az egyes társadalmi problémákra a lehetséges megoldás modelleket. Mindezekhez kap iránymutatásokat 2010-ben is a CSR Hungary Guideline kötetünkben ? tudatta Takács Júlia ügyvezető igazgató.

Fő alapelv, hogy a CSR ne csak akadémiai tudás maradjon, és ne csak a CSR-ral foglalkozók belső párbeszédének tárgya maradjon, hanem töltse be igazi funkcióját, hogy egy élhetőbb életet alakítson ki a mindennapjainkban. Ebben meghatározó szerepe és felelőssége van a cégek, szervezetek élén álló vezetőknek, döntéshozóknak. Elsősorban Nekik szól e kötet.

Szóljon hozzá!