ZETApress

hírportál

Termékinnováció az aktív életmódhoz

Újabb különleges energiaitallal rukkolt elő a HELL. Ahogy azt tőlük már megszokhatta az energiaital-kedvelő közönség, a piacvezető gyártó időről időre újdonságokkal bővíti termékkínálatát, hogy maradéktalanul kiszolgálhassa a fogyasztók igényeit.

A HELL STRONG Focus tavalyi sikerén felbuzdulva idén újabb innovatív terméket dobott piacra a magyar energiaitalgyártó cég, mely mellé sikeres sportolókat és közkedvelt arcokat állított, akik büszkén beszéltek az együttműködésről a délutáni Naphegy utcai sajtótájékoztatón. Ismerős arcok lepték el ma kora délután a Naphegy Éttermet. Tehetséges sportolók és kedvelt közéleti személyiségek érkeztek az impozáns helyszínre, hogy bemutassák a nagyközönségnek a HELL ENERGY legújabb termékét. A HELL ENERGY Active október második hetétől kapható az üzletekben.

? Majd holnap elmegyek futni! Holnap előveszem a biciklit! Holnaptól eljárok edzeni! ? ugye ismerősen csengenek ezek a mondatok? Habár szerencsére kezd megváltozni az emberek életstílusa Magyarországon, sokszor pont a rendszeres testmozgás bevezetése az, amelyre nehezen vesszük rá magunkat, pedig ez elengedhetetlen a változáshoz. Ráadásul az EU Physical Activity Guidelines szerint a rendszeres testmozgás, ami stresszcsökkentő hatással bír, javítja az életminőséget és pozitív hatással van a közérzetre is ? kezdte a sajtótájékoztatót Tóth Eszter Anna, a HELL PR igazgatója.

Az új energiaital, a HELL ENERGY Active különlegessége, hogy BCAA aminosavakat és L-karnitint tartalmaz, valamint a megszokott 10,9 g/100 ml-hez képest 60%-kal kevesebb cukorral készül, a szokásos ötféle B-vitamin mellett. A citrusízű termék kampányában a gyártó arra buzdít mindenkit, hogy kezdjünk el végre tenni magunkért, legyünk fittek, aktívak, mozogjunk minél többet.

A sajtótájékoztatón bemutatkoztak a márka új arcai: Kucsera Gábor világbajnok kajakozó olimpikon, Szabó András Csuti labdarúgó és Rubint Rella IWI fitness instruktor is elmondták, hogyan tudják beépíteni a rendszeres testedzést a mindennapjaikba az üzleti élet, a munka, a család és az iskola mellett.

? Szerettünk volna a termék mellé olyan arcokat állítani, akik hitelesek és tudnak azonosulni a branddel. Ez nagyon fontos kritérium volt számunkra, mert hiszünk abban, hogy csak így lehet sikeres egy együttműködés ? mondta Pantl Péter, a cég marketingigazgatója. ? Azt gondolom, sikerült megtalálnunk ezeket az embereket. Már a megkeresésünk előtt is mindannyian lelkesen fogyasztották termékeinket és külön büszkék rá, hogy egy olyan márkát képviselhetnek, amely Magyarországról indult és jelenleg a világ egyik legnagyobb energiaital gyártója ? tette hozzá.

A rendezvényen találkozhattunk a HELL többi influencerével ? Oczella Eszter, a Miss World Hungary 2016 első udvarhölgye; Kocsis Alexandra fitnesz modell és GoodLike ?, valamint szót kaptak a HELL Racing Team nagyjai is. Szőnyi Ferenc és Kunkli Tivadar motivációikról beszéltek és arról, hogy soha nem késő elkezdeni; a kor bizony nem lehet kifogás, hogy belevágjunk a rendszeres sportolásba! Az ifjabb HRT tagok: Tassi Attila, Koncz Attila és Hegedűs László Hege pedig csak megerősíteni tudták a rendszeresség és a kitartás jelentőségét ezen a területen.

Szóljon hozzá!