ZETApress

hírportál

Talma nem indul Le Mansban!

A magyar motoros és menedzsmentje kényszerhelyzetbe került, melynek hatására elsősorban Talmácsi Gábor érdekeit szem előtt tartva kénytelen volt kezdeményezni Jorge Martinez cégével kötött 2 éves szerződés felbontását ? tudatta a menedzsment. Az évek folyamán hatékony együttműködés alakult ki az Aspar Team valamint Talmácsi Gábor és menedzsmentje között, azonban a szerződés felbontása mára elkerülhetetlenné vált. Az ok többrétű: második motor hiánya és a médiaképviseleti jogok egyoldalú megváltoztatása egyaránt a szakításhoz vezetett.

A március végi sajtótájékoztatón ? melyet a Balatonring Team szervezett ? még úgy tűnt, megoldódik a második motorral kapcsolatos probléma, hiszen a csapat új támogatóival közösen ? Grupo Milton, Logistic Land ? Martinez úr ígértet tett arra, hogy a szponzorpénzből fedezni tudja a hiányzó forrásokat és a jerezi versenyen már Talma rendelkezésére fog állni a második motor, de nem történt változás a Spanyol Nagydíjra sem. Minden úgy volt, mint Qatarban, mint Motegiben: egy motor, minimális alkatrészekkel. Az ígéretek pedig csak ígéretek maradtak.

Ezután a menedzsment tudta és beleegyezése nélkül Talmácsi Gábor médiaképviseletéhez fűződő jogok egyoldalúan megváltoztatásra kerültek és minderről megtörtént a média (félre)tájékoztatása is. Ezt követően, valamint azt a tényt figyelembe véve, hogy hiábavalók voltak a korábbi kompromisszumot elősegítő javaslataink, hétfőn éltek a szerződés által biztosított egyoldalú szerződés-felmondási jogukkal.

Ezt követően a Balatonring Team kedden este kiküldött egy hírlevelet Talmácsi Gábor nyilatkozatával, melyről a magyar versenyző nem is tudott, a nyilatkozat nem tőle származik, illetve Talmácsi Gábor indulását tényként kezeli, holott a magyar motoros nem indul a Le Mans-i versenyen ? mert Jerezben sem érkezett meg a 2. motor ?, és ezzel a csapata is tisztában van.

Az életem a versenyzés, azonban elérkeztünk arra a pontra, amikor kénytelenek voltunk átértékelni, mérlegelni a helyzetet. Qatar óta folyamatos rajtam a nyomás emiatt, és nagyon nehéz 250 km/h-val száguldani a pályán úgy, hogy az ember tudatalattijában ilyen dolgok vonják el a figyelmet, a kellő koncentrációt. Nem tudom, mit hoz a jövő, de ennél az állapotnál csak jobb lehet ? nyilatkozta Talmácsi Gábor.

A 2007-es VB szezon óta vagyunk kapcsolatban Jorge Martinez alakulatával és továbbra is úgy tartom, hogy a legjobb döntések egyike volt, amikor aláírtuk az Aspar Team-mel a szerződést. A problémák akkor kezdődtek, amikor a szezon legelején kiderült, hogy még sincs 2. motor. Később úgy tűnt, megoldódik a 2. motorral kapcsolatos probléma, hiszen a csapat új támogatóival közösen ? Grupo Milton, Logistic Land ? Martinez úr ígértet tett arra, hogy a szponzorpénzből fedezni tudja a hiányzó forrásokat és a jerezi versenyen már Talma rendelkezésére fog állni a 2. motor.

Nem történt semmi, majd az engedélyünk nélkül egyszer csak harmadik félhez kerültek olyan jogok, melyek évek óta a Faster Management kizárólagos jogai, holott az Aspar Teammel kötött szerződésünk értelmében az érintett feleknek újra kellett volna tárgyalni egy újonnan megkötendő szerződés feltételeit. Gáborral közösen úgy döntöttünk, hogy felmondjuk a szerződésünket és próbálunk másik megoldást találni a folytatásra. Gábor meglévő partnerei, élükön főszponzorunkkal, a MOL-lal, továbbá a T-Mobile, Henkel Magyarország, Dreher Sörgyárak biztosítottak bennünket támogatásukról ? nyilatkozta Stefano Favaro.

Sajtótájékoztatók itt és amott

Talma és menedzsmentje holnap rendkívüli sajtótájékoztatót tart a New York Kávéház Vivaldi különtermében. Az Aspar Team ugyanezt és ugyanakkor teszi La Manse-ban is. Míg Erzsébetvárosban világbajnokunk a szakításról beszél, addig a csapat a verseny színhelyén arról próbálja majd meggyőzni a médiát, hogy Talma továbbra is az ő színeikben köröz a betonon.

1 hozzászólás

Visszajelzések

  1. ZETApress » A Balatonring Team másként vélekedik

Szóljon hozzá!