ZETApress

hírportál

Befejeződött a II. Coop Rallye

Kammerer Zoltán és Andrejszky Zoltán, a Sport1 TV csapata győzelmével ért véget pénteken délután a II. Coop Rallye a minőségi magyar termékekért autóverseny. Második helyezet lett a Szalay József és Miletics Péter alkotta Kaiser Food Kft. csapat, a dobogó harmadik helyére Deák Károly és Kanyó Bálint a Nestlé Hungária Kft-től állhatott fel. A két napos ügyességi autóversenyen hatvan csapat indult azért, hogy népszerűsítse a Magyarországon gyártott termékeket, illetve a gasztronómiát és vendéglátást. A verseny alatt két etapban kilenc állomást érintett a mezőny.

Mint szerdán már megírtuk, idén az indulók között volt Kemény Dénes az olimpia- és világbajnok magyar vízilabda válogatott kapitánya, illetve Olajos Péter Európai Parlamenti képviselő, aki a Környezetvédelmi, Közegészségügyi és Élelmiszerbiztonsági Bizottság tagja. A résztvevők között voltak a CO-OP Csoport tulajdonosi körének képviselői, és a magyar FMCG szektor jelentős vállalatinak reprezentánsai.

A kétnapos rendezvényen a mezőnyt figyelemmel követte a helyi közélet és a politika képviselői. A döntéshozók méltatták a Coop Rallye alapgondolatát és támogatásukról biztosították a magyar piaci szereplőket. Murányi László, a Co-op Hungary Zrt. vezérigazgatója sikeresnek ítélte a II. Coop Rallye-t. Mint elmondta, a tavalyihoz képest nagyobb szabású lett a rendezvény, több piaci szereplőt mozgatott meg, ezzel is segítve az alapcél megvalósítását. Véleménye szerint a rally hozzájárult a kereskedői és beszállítói oldal emberi és üzleti kapcsolatainak fejlesztéséhez és elmélyítéséhez.

A résztvevők személyesen is meggyőződhettek róla, hogy a magyar élelmiszer-feldolgozó ipar képes kitűnő minőségű termékek előállítására, a CO-OP lánc pedig fontosnak tartja ezek kiemelten történő forgalmazását. A díjátadó gála végén a résztvevők közfelkiáltással megszavazták a harmadik Coop Rallye-t is.

Az esemény lényege

A CO-OP Üzletlánc felelősséget érez a Magyarországon előállított élelmiszeripari termékek iránt, és kiemelt figyelmet fordít minőségükre. Céljuk, hogy ? mint teljesen magyar tulajdonú, legrégebbi magyar élelmiszerlánc ? a minőségi magyar termékeket az érdeklődés középpontjába állítsa, összefogja a magyar termelői és vállalkozói réteget védelmük érdekében, illetve hangsúlyozza, hogy a hazai gazdaság megerősödése szempontjából fontos a jogkövetően, tisztességesen kereskedő cégek hosszú távú állami támogatása, elismerése.

Hagyományteremtő céllal tavaly szeptember 22-e és 24-e között szervezték meg az ?I. Coop Rallye ? a minőségi magyar termékekért? autós vetélkedőt. A kezdeményezés fővédnöke Gráf József, földművelésügyi és vidékfejlesztési miniszter, aki pártolja, hogy a magyar termékek előállítói kellő elismerést kapjanak, amelynek értékét növeli, ha mindezt partnereiktől, piaci társaiktól származik.

A kezdeményezés sikerességét bizonyítja, hogy a visszajelzések alapján már az első évben kiérdemelte az FMCG szektor és a kormányzat támogatását, illetve országos szinten jelentős médiavisszhangot váltott ki. Gráf József miniszter az esemény értékelését követően a továbbiakban is támogatásáról biztosította kezdeményezést. Törekvésük folytatásaként idén szeptember 19-e és 22-e között szervezték meg a II. Coop Rallye-t.

A verseny lefolyása

Az idei Rallye-n hatvan versenyautó indult, elsősorban a napi fogyasztási cikkeket gyártó vállalatok és médiatámogatóik részvételével. A verseny szakmai irányítását Ferjáncz Attila végezte. A résztvevők az útvonal alatt a régió kiemelt gyártó és forgalmazó központjait érintették, ahol ügyességi versenyeken, gyárlátogatásokon, termékbemutatókon vettek részt. A vidéki rendezvényekre meghívást kapott a megyei közgyűlés elnöke, a helyi polgármester, alpolgármesterek, országgyűlési képviselők, illetve a média is. A versenyzők szakmai megbeszéléseken konzultáltak a házigazda vállalatok és a közigazgatási szektor helyi képviselőivel.

Kilenc régióbeli sajtótájékoztató keretében ismertették a média számára a kezdeményezés célját. Az első nap végén, egy fogadás keretében a szálláshelyen került sor a verseny értékelésére, illetve a második nap végén a hivatalos eredményhirdetésre, és a díjak átadására. A Rallye nemcsak játékos verseny, hanem komoly szakmai üzenettel is bír: a forgalmazó és a gyártók közös ügynek tekintik a magyar élelmiszeripart érintő kérdéseket, illetve kiemelt figyelmet szentelnek a minőségi magyar termékekre. A Rallye-ra jelentkező, több mint ötven támogató cég elkötelezett hívei a kereskedelmi együttműködés fejlesztésének és a minőségi termékeknek. A versenyen 120 fő hatvan autóval indult. A Rallye összesen kilenc magyar élelmiszergyártó és -forgalmazó vállalat telephelyét érintette.

1 hozzászólás

Visszajelzések

  1. ZETApress » Coop-csoport: stabilan az élmezőnyben

Szóljon hozzá!