ZETApress

hírportál

Kétmilliós kampányzáró

Szívszorító pillanatokkal zárult a Playboy Hero kampány. Megható történetekkel és sikeres gyűjtéssel zárult a negyedik Playboy Hero jótékonysági kampány, több mint kétmillió forint gyűlt össze a résztvevő alapítványok és egyesületek részére – tudatta Kékvölgyi Anita, Red Lemon Média.

A kampány gálaestjén részt vett az öt támogatott szervezet képviselője, valamint az ügyeket felkaroló hősök is, többek között Zsédenyi Adrienn, Jaksity Kata, Bocskor Bíborka, Szellő István és Závodi Marcell is. A hírességek és üzletemberek a színpadon kampányoltak a nemes ügyek mellett, számtalan érzelmes pillanatot okozva a vendégeknek.

A Playboy Hero jótékonysági kampányához idén is öt Hero-páros csatlakozott, akik egy-egy alapítványt vagy egyesületet támogattak az egy hónapos kampány során. Bocskor Bíborka és Bartók János a Bátor Tábort népszerűsítették, Zsédenyi Adrienn és Balogh Levente a Magyar Gyermekmentő Alapítvány munkájára hívták fel a figyelmet, Szellő István és Szirmák Botond a Csodalámpa Alapítványnak segített, Jaksity Kata és Beke Zsuzsa a Felelősen Magadért Egyesület munkáját mutatta be, Závodi Marcell és Kedves Ferenc pedig a Noé Állatotthon Alapítvány mellé álltak.

A Playboy Hero nagyszabású gálaestjét az Erzsébet körúti Corinthia Hotel Budapestben tartották, ahol minden páros megszólalt az általuk támogatott ügy mellett. A hősök személyes történeteikről, tapasztalataikról is beszámoltak, nem kevés torokszorító pillanatot szerezve a vendégeknek. Zsédenyi Adrienn anyaként szólt a szülőkhöz, hangsúlyozva, hogy minden perc számít, ha a gyermekek életéről van szó, Jaksity Kata pedig a szűrővizsgálatok fontosságára hívta fel a figyelmet, hiszen évente több ezer nő hal meg olyan betegségekben, amelyek még időben megelőzhetőek lettek volna. A beteg gyermekek boldogabb jövője mellett szólalt fel Bocskor Bíborka és Bartók János, valamint Szellő István és Szirmák Botond is.

A hősök is megerősítették a szervezetek által képviselt filozófiákat, miszerint az élményterápia és a boldog pillanatok még a legnehezebb időkben is képesek mosolyt csalni a gyerekek arcára, segítve gyógyulásukat és erőt adva a megpróbáltatások leküzdéséhez. Természetesen az állatok sorsa is fontos szerepet kapott, Závodi Marcell és Kedves Ferenc beszédükben arra világítottak rá, hogy mennyire fontos a leendő gazdikat tájékoztatni az örökbefogadás lehetőségéről és a felelős állattartásról. Nem csupán egy ajándékról, hóbortról van szó, hanem érző, szerető élőlényekről. Ezzel a hitvallással a Playboy kiadója, a Marquard Media is teljes mértékben egyetért, többé nem ad helyet felületein az állati szőrből készült termékek megjelenítésének.

A kampányt záró gálavacsorán kihirdették a közönségszavazás nyertesét is, amely a súlyosan beteg gyermekeknek és családjaiknak életre szóló élményeket nyújtó Bátor Tábor lett, ők kétmillió forintértékű hirdetési csomagot vehették át Óhidi Zsuzsannától, a Marquard Média ügyvezető igazgatójától. Ezenkívül a kampányban résztvevő valamennyi szervezetnek felajánlott a kiadó egy-egymillió forintértékű hirdetési csomagot is, hogy minél többen megismerhessék a támogatott ügyeket. A szervezetek képviselői, valamint a jó ügyekért kiálló ismert emberek mellett jelen volt többek között Som-Balogh Edina és Zimány Linda, valamint Barabás Évi, az est háziasszonya is, aki mint korábbi hősnő, kiemelt figyelemmel kísérte a teljes kampányt. A rendezvényt Zsédenyi Adrienn produkciója és a jótékonysági tombola zárta. A résztvevők a vacsorán adományaikkal is támogathatták a szívükhöz közel álló szervezeteket.

Szóljon hozzá!