ZETApress

hírportál

Élő gardrób a belvárosban

Tóth BoriJaksity Kata, Farkasházi Réka és Szily Nóra tartott stílustanácsadást az élő gardróbként aposztrofált TOTHBORI szalonban. Az exkluzív belvárosi üzlet egy 100 milliós olasz tőkebefektetés részeként nyitotta meg kapuit csütörtök este az Opera tőszomszédságában.

Dögös, nőies, elegáns. Ez a három jelző hangzott el leggyakrabban tegnap este az Élő gardrób elnevezésű stílustanácsadás során. Jaksity Kata, Farkasházi Réka és Szily Nóra voltak a háziasszonyai a minap megnyílt TOTHBORI Szalonnak. A leginkább üzleti viseletre, a lendületes üzletasszony-stílusra fogékony nőket személyes tanácsadással segítették a kényelmes szalonban. A hölgyek egyedi tervezésű barett sapkában várták a vendégeket.

Jaksity Kata és Farkasházy Réka divatba hozzák a barettet. ? Nőnek lenni napjainkban nehéz és ellentmondásos feladat. Az erős, magabiztos, határozott viselkedést követelő mindennapokban a nők különösen magas igényt formálnak a finom nőiesség és a klasszikus elegancia hangsúlyozására és megjelenítésére ? mondta Jaksity Kata.

Farkasházi Réka, saját elmondása szerint inkább a jellemzően nőies darabokat kedveli, míg Szily Nóra a kicsit maszkulin, egyszerű ám mégis elegáns szabásvonalú ruhákra szavaz. A legnagyobb sikert az érdeklődők körében a stílustanácsadó hölgyek által viselt barett sapka aratta. ? Abszolút elképzelhetőnek tartom, hogy ezek, a XV. században már viselt jópofa darabok az idei tél ikonjává válnak ? mondta Farkasházi Réka.

A rendhagyó eseményről a tervező, Tóth Bori elmondta: ? Nem csak az este, de a szalon kialakításának a koncepciója is az volt, hogy az árusítás mellett egy ?élő gardróbot? teremtsek meg. Abból indultam ki, hogy a nők többsége, beleértve saját magamat is, a legtöbbször tanácstalanul áll a szekrénye előtt és a fejében a Jézusom, nincs egy ruhám, amit felvehetnék ? gondolata forog. A hölgyek többsége tanácstalan a fazont, színeket illetően. Sokan nehezen hangolják össze alkatukkal, személyiségükkel és munkakörüknek megfelelő előírásokkal az éppen aktuális trendet. A szalonunk pedig az interaktivitásra, az eladó és a vásárló közötti kontaktusra épül ? mondta el a tervező.

Szóljon hozzá!