ZETApress

hírportál

Lidl-mese gyerekeknek

Játékokkal és karácsonyi mesével segít a gyermekeknek a Lidl! Idén is sikerrel zárult a Lidl Magyarország Adventi Meselánc kampánya, melynek eredményeképpen megszületett a vállalat és az ország újabb adventi meséje ? tudtuk meg sajtósaiktól.

A programot kísérő jótékonysági kezdeményezés keretében, vásárlói összefogással 1 millió forintos adomány is összegyűlt, aminek köszönhetően 500 gyermekotthonban élő gyerek meglepetés karácsonyi ajándékoknak örülhetett. Aranyvasárnap ért véget a Lidl Adventi Meselánc felelősségvállalási kampánya, melynek keretében a vállalat ismét arra kérte vásárlóit, hogy osszák meg azt a legszebb szót, ami eszükbe jut a karácsonyi ünnepekről. A szavakat a boltokba kihelyezett ajándékdobozokon keresztül, illetve a Lidl Facebook-oldalán elérhető applikáció segítségével juttathatták el a diszkontláncnak. A leggyakoribb, legtöbbször beküldött szó ezúttal is a szeretet volt. Az online résztvevők automatikusan 10 forinttal is támogatták a Jövő Uniója Alapítvány Őrangyalok Ligája kezdeményezését.

A kampány eredményeképpen, a legnépszerűbb kifejezések által megszületett a Lidl és az ország második adventi meséje. A történettel hagyományos módon a vállalat idén is hátrányos helyzetű gyermekeket szeretett volna elsőként megajándékozni, ezért a mesét december 22-én ezúttal a Pestújhelyi Gyermekotthon lakói hallgathatták meg Baley Endre költő tolmácsolásában. A meselánc online csatlakozói által összesen egymillió 950 forint adomány gyűlt össze, mely értékben a Jövő Uniója Alapítvány és a diszkontlánc egy fővárosi és három vidéki gyermekotthon lakóját, összesen 500 gyermeket lepett meg ajándék társasjátékokkal, készségfejlesztő játékokkal. A Pestújhelyi Gyermekotthon lakói is részesültek a karácsonyi ajándékokból, melyet a helyszínen a Lidl Magyarország képviseletében Tőzsér Judit vállalati kommunikációs vezető és Tardi Tamás Ákos, a Jövő Uniója Alapítvány kuratóriumának elnöke adott át.

? Nagyon örülünk, hogy ismét megszülethetett egy gyönyörű karácsonyi mese, mégpedig az emberek összefogásával. Köszönjük mindenkinek, aki csatlakozott a kezdeményezéshez. Külön öröm számunkra, hogy a mese mellett félezer gyermeknek tudtunk örömöt csalni az arcára a meglepetés játékok által ? mondta Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője. A Lidl Magyarország országos összefogáson alapuló Adventi Meselánc kampánya a meseolvasás fontosságára való felhíváson túl szeretne ezzel a ?mesés? ajándékkal segítséget nyújtani a szülőknek és a gyermekeknek egyaránt. A különleges karácsonyi történet már elérhető az áruházlánc honlapján annak érdekében, hogy minél többekhez eljuthasson, akár már szenteste, egy meghitt, közös családi program keretében.

A Lidl Magyarország

Az 1930-as években, Németországban alapított Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A Lidl Magyarország 2004-ben nyitotta meg első logisztikai központját és 12 üzletét, ma pedig már több mint 160 áruházzal van jelen hazánkban, és közel négyezer munkavállalót foglalkoztat. A vállalat 2004-es magyarországi piacra lépése óta töretlenül fejlődik: nem csak a diszkont szegmensben ért el vezető szerepet, forgalmát tekintve az élelmiszer kiskereskedelmi láncok között is a legdinamikusabb növekedést tudhatja magáénak. A cég különös figyelmet fordít a magyar beszállítókra, a magyar gazdaság támogatásának és fejlesztésének jegyében, ennek köszönhetően termékeinek több mint 60 százalékát magyar beszállítóktól szerzi be.

Szóljon hozzá!