ZETApress

hírportál

Új főnök az Origo-nál

Az Origo Zrt. Igazgatósága március 31-én az Adhouse (médiaértékesítési igazgatóság) és az AdStudió összevonásával létrehozta a kereskedelmi igazgatóságot. Fischer András, az Origo vezérigazgatója április 8-án kinevezte Ablonczy Ákost, az [origo] portál eddigi lapigazgatóját az Origo Zrt. kereskedelmi igazgatójának.

Ablonczy Ákos szerint az online, mint médiatípus a célcsoport-elérés mennyisége és minősége révén kivívta a médiafogyasztásban a legjelentősebbeknek járó piaci megítélést. Elérkezett abba az életciklusba, amikor már a hirdetők és az ügynökségek is felismerték az online médiatermékek megkerülhetetlen mivoltát. Az online médiatulajdonosok nagy lehetősége és egyben kiemelt feladata a hirdetők és az ügynökségek számára megmutatni, hogy termékeik elérése mind mennyiségben, mind minőségben, mind komplexitásban régen túlhaladták a korábban jelentősebb szereppel bíró médiafelületekét.

Célja a hirdetői problémákra való hatékonyabb válaszok megtalálása, piaci megismertetése és természetesen a válaszokban rejlő üzleti lehetőségek realizálása. Az új kereskedelmi igazgató feladatának tekinti az online, mint médiatípus hatékonyabb megismertetését a hirdetői piaccal, a technológiai háttértől, a kreativitás lehetőségein keresztül, az Origo Zrt. portfoliójában rejlő médiakoncentráció költség- és szakmai hatékonyságáig bezárólag.

Ablonczy Ákos tavaly szeptember 1-jétől az [origo] portál lapigazgatójaként erősíti az Origo Zrt. csapatát. Április 8-ától kereskedelmi igazgatóként dolgozik a vállalatnál. Korábban az InfoRádió kereskedelmi és marketingigazgatójaként, a Hamu és Gyémánt Kiadó lapigazgatójaként és a Klubrádió kereskedelmi és marketingigazgatójaként tevékenykedett, azt megelőzően pedig a Metropol multinacionális ügynökségekkel kapcsolatos stratégiájáért felelt.

A 33 éves közgazdász végzettségű szakember korábbi munkáit is komoly kihívásnak tekintette. Új kinevezését szakmai fejlődése fontos állomásának és lehetőségének tartja. Véleménye szerint az Origo Zrt. folyamatosan fejlődő szolgáltatásai egyedülállóan széles skálája révén a fogyasztók és a hirdetők számára fontos célcsoportok olyan volumenét éri el és szolgálja ki, amellyel rövidtávon fogja átrendezni a hazai médiafogyasztási, s ennélfogva a hirdetői szokásokat. Új alapokra kívánja helyezni az online felületek eddigi értékesítési technológiáját, ezzel is megteremetve annak bázisát, hogy egyre inkább stratégiai médiaként szerepeljen az online világ a média tervekben.

Gyermekkorában versenyszerűen teniszezett. A magyar sport melletti elkötelezettsége és a társadalmi szerepvállalás felelőssége okán a Magyar Szinkronúszó Szövetség elnökségi tagja. Tanulmányait jelenleg is folytatja, a BMGE MBA képzésének hallgatója.

Pozitív a Rádió

Az első olasz-magyar on-line rádió, a RádióInform.com bővíti műsorválasztékát. A heti frissülésű informagazin és az interjú rovatok után elindítottuk az Egészséginformot is, továbbá Magyarországon először indul Pozitív Rádió címen magazinműsor, amelynek vállalt célja megszólaltatni olyan embereket, akik a jelen nehéz időkben is képesek a problémákra megoldást találni, harmóniát, derűt, bíztatást sugározni.

Ezek a történetek arról tanúskodnak, hogy ebben a politikailag megosztott országban is van közösségi összefogás, vannak kiutak a nehéz élethelyzetekből. A szerkesztőség várja mindazok jelentkezését, akik a környezetükben ismernek olyan embereket, találkoztak olyan sorsokkal, történetekkel, akik és amelyek azt példázzák, hogy a gyűlölködés, agresszív megnyilvánulások, széthúzás mögött van egy csöndesebb Magyarország, ahol az emberek segítenek egymásnak, és megtalálják a megoldást egyéni és kisközösségi nehéz élethelyzetekben is. A szerkesztők hiszik, sok ilyen történet van, lehet mit felmutatni! Az ötleteket e-mail-címükön, vagy a 06/30-524-3433 mobilszámon várják.

Szóljon hozzá!