ZETApress

hírportál

Megújult a Női Lapozó

A nőket érdeklő, őket érintő kérdésekkel, naponta frissülő tartalommal, közösségkovácsoló lehetőségekkel újítja meg Női Lapozóját az Origo Zrt. portfóliójába tartozó piacvezető internetes portál. A Női Lapozó mától módszereiben, modernségében, közelítésben és hangnemében is más lett. Frissebb szellemben, kevesebb bulvár tartalommal, szellős, átlátható és modern oldalkialakítással készül. Bármiből lehet téma. Ami megbeszélhető, itt meg is írható. A lap elsődleges célkitűzése, hogy 2010 végére piacvezető online női magazinná váljon ? tudatta sajtómunkatársuk.

A női tartalmak piaca hármas trendet követ: erős, már-már férfias pletykavonal, erős bulvárral; konzervatívabb, a kevéssé emancipált női szerepfelfogás szerinti és az egészséges életmódra, wellness-érzésre épülő, életmódlapok. Az új portál formájában és tartalmában is modern, aktív, szokásait, beállítódását tekintve azonban nem feltétlen csak a városi szinglikhez szóló médium. A stílust, a hangnemet és a hangvételt a higgadt hitelesség határozza meg. Az oldal pusztán minőségével és a megjelenésével a valódiság benyomását kelti, de nem a legtöbbek számára elérhetetlen luxussal, illetve a céges életformákhoz kötődő témákkal foglalkozik.

A Női Lapozó olvasóinak a körében magas a vállalkozók, a vezetők, illetve diplomás szellemi foglalkozásúak aránya (a heti látogatóknál ez az arány még nagyobb). Az olvasók jellemzően fiatal, városban élő, magasan kvalifikált, az átlagosnál magasabb jövedelemmel bíró, és főleg a felsőbb társadalmi kategóriákba tartozó emberek, akik nagy vásárlóerővel rendelkeznek ? írja a Szonda Ipsos. Kutatási adatai alapján a Női Lapozó olvasói trendsetterek, véleményformálók, médiafogyasztásuk és életstílusuk megegyezik a 18-49 éves, AB státuszú magyar lakosság fogyasztásával és életstílusával. Ezzel együtt sem számít elitmagazinnak. Azokra a területekre is koncentrál, amikben a piacvezető portál hagyományosan erős: a vidéki városokra, falvakra. Az oldal tőkéjét növeli fotós- és videós tudásbázisa is, valamint a promóciós erő, amit az [origo] portfolió képvisel, egyben illeszkedik az [origo] Adhouse által is képviselt stratégiához, amelyben a női célcsoport kiemelt fontosságot élvez.

A tervek szerint minden cikk egyben játszótér is lesz, mert megvitatásra ösztönöz. A Női Lapozó csapata arra vállalkozik, hogy tanácsot ad, utat mutat, segítséget nyújt, hogy véleményformáló lesz. A szájton helyet kapnak az azonnali benyomások is, az élet-ízű történések, amelyek bárkivel megeshetnek és meg is esnek néha. Az új Női Lapozó horizontális portálként működik, a lét minden, a nőket érintő területéről hiteles hangon ír, s így persze mindenkit, vagyis az ellenkező nemet is megjeleníti: a touch of men, egy kis serkentő kontraszt férfi szerzők tollából, kifejezetten a másik oldal meglátásaival. Az új oldal koncepciója és kialakítása Pál Attila munkájához kötődik, az új főszerkesztő Bakos Mónika lett.

Szóljon hozzá!