ZETApress

hírportál

Újjászületett a Nespresso

Csütörtökön ünnepeltünk az újjászületett Nespresso Boutique nyitási partiján. Luxus és funkcionalitás az Andrássy úti üzletben, grandiózus belső terek és új szolgáltatások vártak minket, meghívottakat és várják a kávérajongókat. Fotóink Lantai József felvételei.

Az Andrássy út Operával szemközti részén a Nespresso üzletének környéke ünnepi díszbe öltözött. A Nespresso üzlet, a Hajós utca és a Drechsler-palota által határolt terület teljesen megváltozott, olyan kellemes látványt nyújtva, hogy örömmel megnézném és elfogadnám erre sétálva minden nap. Az utca burkolata szőnyegborítást kapott ügyesen eltüntetve a szintkülönbségeket, a szalagkorláttal elkerített terület fekete színbe öltöztetve fotelokkal, asztalokkal megtöltve, a csinos hostesshölgyekről nem is beszélve.

Az üzlet megkapó eleganciájáról sem akarok írni, szavakat keresgélni, nehogy elfogultsággal vádoljanak, inkább el kell jönniük kedves Olvasóink és meg kell nézniük személyesen. Ígérem nem fognak csalódni. A kibővült Nespresso Boutique ezen a különleges nyárestén nyitotta meg kapuit és megismerkedhettünk a minőségi kávéőrleményekkel és az újjászületett Boutique-kal. Minden túlzás nélkül állíthatjuk, hogy az esemény a Nespresso sikersztori része.

A vendégeket Micheller Myrtill halk és kellemes zenéje fogadta, az asztalok és a fotelek között pedig pincérek hada sürgött-forgott finom falatokat és különleges italokat kínálva. Két díszesen kivitelezett pult mellett az egyiknél megkóstolhattuk a Nespresso kávékülönlegességeit, a másiknál pedig üdítőket és borokat fogyaszthattunk. Flesch Gábor rövid köszöntő beszéde után Felméry Lili balettművész és társai produkciója nyitotta meg a kapukat az üzlet megtekintésére. Közben szólt a nyáresti jazz-party.

A globálisan értelmezhető luxus mintapéldája az augusztus 4-én újranyílt, kibővült Andrássy úti Nespresso Boutique. A magyar Champs-Élysées-n található, megújult mintabolt éppúgy a márkára jellemző életérzést közvetíti, mint a párizsi, londoni, vagy éppen Sao Paolo-i Boutique-ok. Az anyagok eklektikus elegye, valamint a tágas eladótérben kialakított funkcionális területek a kávézás felülmúlhatatlan élményét nyújtó Nespresso világba kalauzolják az ide betérőket.

A régióban elsőként hazánkban bővül Nespresso Boutique, megduplázódott, 180 négyzetméteres eladóterével a budapesti mintabolt a közép-kelet-európai Boutique-ok zászlóshajójává válik. Az Andrássy úti Nespresso Boutique a márka hazai bevezetésével egy időben, 2006 januárjában nyílt meg. A minőségi kávéőrlemények és kávégépek, az egyedi design és a színvonalas szolgáltatások hamar megnyerték a köztudottan espresso-kedvelő magyarokat, a megnövekedett forgalom pedig további bővülést tett szükségessé.

A tervezés folyamán számos helyszínt megvizsgáltunk, míg végül az Andrássy úti Boutique kibővítése mellett döntöttünk, hiszen a márka által képviselt minőséget és színvonalat ez a sugárút, különösképpen az Opera közelsége fejezi ki leginkább ? mondta el Flesch Gábor, a Nespresso magyarországi vezetője. Az újranyílt Andrássy úti Nespresso Boutique is bizonyítja, hogy egy luxus üzlet tágas terei nem a távolságtartás, hanem a kényelem és a funkcionalitás célját kell, hogy szolgálják. A 180 négyzetméternyi eladótér megtervezésekor fontos szempont volt, hogy az egy légtérben található, különböző funkciójú területek eltérő, mégis harmonikus egészet alkotó hangulatokat tükrözzenek.

A budapesti Boutique kialakításánál maga az üzlethelyiség különleges L-alakja adta a belső terek kialakításának alapját. A nagy belmagasság és a szellős elrendezés az orientációban is segíti majd a Boutique-ba belépőket: külön tér várja majd azokat, akik még csak ismerkednek a Nespresso világával, illetve a klubtagokat. A megnövekedett alapterületen lehetőség nyílt a terek funkcionális elkülönítésére: a Club Desk az új klubtagok számára biztosít regisztrációs területet, a kapszulaértékesítés 4,3 méter magas kapszulafalak előtt történik majd, a Piano Bar-ban a legújabb kávégép modelleket akár helyben ki lehet próbálni, a professzionális (B2B) kávégépek pedig külön gépfalon mutatkoznak be.

A formatervezett kiegészítők is megtalálhatók lesznek a Boutique-ban, az új Carpe Diem részlegben pedig az érdeklődők átélhetik a kávézás tökéletes élményét: meghitt közegben, kávéspecialisták segítségével ismerkedhetnek a Grand Cru kávéőrleményekkel. A Nespresso a továbbiakban egy Recycling Corner kialakítását is tervezi, a jövőben ennek elhelyezésére is a Boutique-ban nyílik majd lehetőség.

A Boutique újjászületése folyamán a belső terek visszanyerték eredeti formájukat, megmutatkozik a helyenként 6 méteres belmagasságot is elérő boltozat. A neoreneszánsz bérpalotát Bukovich Gyula tervezte, akinek a nevéhez a Földművelésügyi Minisztérium monumentális tömbjének megalkotása is köthető. Az 1884-ben elkészült épület tereit most a Nespresso szakértői gondolták újra az art deco formáit modern alakzatokkal és anyagokkal ötvöző Nespresso-világ jegyében, melyet a francia építész, Francis Krempp alkotott meg.

A Boutique grandiózus, 6 méteres belmagasságú terei mellett helyet kaptak olyan kisebb, funkcionális területek is, amelyeket puha szőnyegek és melegséget sugárzó piros, vagy éppen bézs árnyalatú felületek tesznek otthonossá. A Club regisztrációs pultnál a szőnyeg, a kényelmes székek egy nappali hangulatát idézik majd, a Carpe Diem részlegben pedig megáll az idő, a kávézás valóban felülmúlhatatlan élménnyé válik. Ám a tervezők a sietős vásárlókra is gondoltak: a kávégépek kipróbálására szolgáló Piano Bar-ban például nem kell hosszú perceket töltenünk, itt az egyszerű, áttekinthető, gyors kávézás válik lehetővé.

Bár a Nespresso tervezői nemzetközi előírások alapján dolgoznak, minden Boutique-ban van arra lehetőség, hogy a város varázsát a belső terekben is visszaadják. Míg például Szentpétervár csillogását az ott található Boutique-ban színüket változtató, ragyogó led fényekkel ékesített lépcsősor testesíti meg, a budapesti Boutique különlegessége a belvárosi bérpalota grandiózus légterének köszönhetően kialakított, 4,3 méter magas, összesen 60 ezer kapszulát tartalmazó kapszulafalak, illetve a Boutique-ba belépőket fogadó, lenyűgöző látványt nyújtó, különleges csillár lesz.

A Nestlé Nespresso S. A. a prémium minőségű adagolt kávé úttörője és piacvezető vállalata. A Nespresso ismertette meg a fogyasztókat a legjobb minőségű Grand Cru kávék fogalmával, melyek élvezetét éppúgy lehetővé teszi az otthon kényelmében, mint az ínyenc éttermekben, elegáns szállodákban, luxusüzletekben vagy irodákban. A Nespresso vállalat olyan alapvető kompetenciákra épít, amelyek lehetővé teszik a kivételes minőségű kávétermékek megalkotását, tartós kapcsolat kiépítését a vásárlókkal, és a fenntartható üzleti fejlődést. Megszületett a Nespresso egyedi hármas kombinációja: a világviszonylatban legkiválóbb minőségű Grand Cru kávék, a sokoldalú és stílusos kávégépek és a páratlan vevőszolgálat. E három alkotóelem kombinációja eredményezi a kávézás felülmúlhatatlan Nespresso élményét.

A legszebb Nespresso Boutique-ok sorát bővíti a megújult budapesti mintabolt. Az augusztusra kétszeresére bővült budapesti Nespresso Boutique nem csak a közép-kelet-európai Boutique-ok közt foglal majd el előkelő helyet: a patinás Andrássy úti épületben újjászülető mintabolt megállja a helyét a legszebb párizsi vagy New York-i Boutique-ok közt is.

A Nestlé Nespresso S. A. ? melynek székhelye a svájci Lausanne-ban található ? több mint 5500 alkalmazottat foglalkoztat, és termékeit több mint 50 országban forgalmazza közvetlenül az ügyfelek részére. 2010 végén 215 exkluzív üzletet üzemeltetett a világ legjelentősebb nagyvárosaiban. A Nespresso immár ötödik éve a Nestlé Group egyik leggyorsabban növekvő leányvállalata és milliárdos márkáinak egyike. A vállalat forgalma 2010-ben meghaladta a hárommilliárd svájci frankot, a vállalat előző évi eredményéhez képest ismét 20%-os növekedést ért el. További információk idekattintva olvashatók.

Szóljon hozzá!