ZETApress

hírportál

Megruházták a borokat

Bor és zene jól megférnek egymással, erről tanúskodik a Hegyalja Fesztivál és a Tokaj Kereskedőház Hegy? welcome furmintja. A fesztivál hivatalos borára egy fesztiválozó dizájner címkéje került, melyben két hungaricum ötvöződik: a furmint, mint régi és a Hegyalja, mint új, és kifejezi alkotója bor és zene iránti szeretetét.

A tokaji borokat senkinek nem kell bemutatni, hiszen fogalom a borok között, elsősorban a középkorúak és az idősebb korosztály körében. Itt az ideje, hogy ne csak a szülők, hanem gyerekeik, a fiatal felnőttek is felfedezzék a tokaji hegyvidék értékes nedűjét.

A Tokaj Kereskedőház Zrt. fontosnak tartja, hogy úttörő szerepet vállaljon a hazai borkultúra minőségi átalakításában, és a Tokaji borok fiatal felnőtt korosztályhoz való közelebb hozásában. A társaságnál úgy tartják, hogy a kulturált borfogyasztás és a fiatalok szórakozása optimális esetben összefér, sőt egymásba integrálható tevékenységek ? amelyről nem elég beszélni, tenni is szükséges érte.

Dizájnos ruha a fesztivál borának

A cég és a fesztivál szervezői pályázatot indítottak a kreatív bor- és zenerajongóknak: a tét a fesztivál hivatalos borának vizuális megjelenése, a Tokaj Kereskedőház Hegy? welcome furmintjával várták az elsőként regisztráló hegyaljásokat. A zsűri hosszas válogatás és értékelés után Nyári Melinda tervét találta a legjobbnak, az ő címkéjének dizájnja finom, ugyanakkor nagyon illusztratív és lényegre törő. Egyszerre van benne jelen a borvidék, a szőlő és a bor, és persze a szeretet és a rock n? roll érzése!

A Hegy? welcome furmintja a fiatalok számára is elérhető árú minőségi fehérbor, mely lehetővé teszi a korosztály számára is a kulturált és minőségi borfogyasztást: legyen szó egy pohár borról vagy egy hűsítő fröccsről a nyári melegben. A pályázat győzteseivel egy jó hangulatú pincelátogatás alkalmával tegnap este a sajtó munkatársai is találkozhattak, a Szegi pince megtekintése után a vendégeket borkóstolóval és borvacsorával várták a szervezők ? tudtuk meg Nagy Ákostól.

A tokaji történelmi borvidék legnagyobb borászati és borkereskedelmi vállalkozása nemcsak a welcome furmintot kínálja a fesztivál zenéje mellé, hanem beszélgetésekkel és érdekes, boros témákkal is várja a fiatalokat a Hegy?en a Borfaluban. A Tokaj Kereskedőház Zrt. bízik benne, hogy a pályázat és a fesztivál segítségével közelebb hozhatja a célcsoporthoz a Tokaji brandet, a későbbiekben pedig a prémium kategória is fokozatosan egyre vonzóbbá válik számukra ? vallja Illés Tamás marketingvezető.

Szóljon hozzá!