ZETApress

hírportál

Kristóf magazinban mutathat!

Steiner Kristófot, a VIVA Premier Pláne című műsorának szerkesztőjét az elmúlt hónapokban ritkán láthattuk a televízió képernyőjén. Mostanra kiderült: a tévés szerkesztői munka mellett egészen új szerepkörben tűnik fel a médiapalettán. A trendérzékeny, modern és igényes fiataloknak szóló, valamint a minőségi fogyasztó réteget megcélzó PEP! magazin ugyanis áprilistól a VIVA televízió ex műsorvezetőjét bízta meg a felelős szerkesztői pozícióval.

Steiner Kristóf szerződése január végén járt le a zenecsatornánál, amit közös megegyezés alapján a képernyős szereplésre nem hosszabbítottak meg. A PEP!-nél korábban külsős szerzőként tevékenykedő Kristófot, elsősorban nem ismertsége, hanem szakmai tudása miatt kérte fel a felelős szerkesztői feladatok ellátására a negyedévente megjelenő trend és popkultúra magazin.

Kristóf írásai rendszeresen pozitív visszajelzéseket kaptak az olvasóinktól. A felelős szerkesztői pozíció megüresedésekor a meglévő szerzői csapatból szerettünk volna utánpótlást találni, aki személyiségével hitelesen képviseli a magazint, és ha úgy adódik, meg tud jelenni rendezvényeken is. Kristófot egyénisége, popkulturális tudása és felkészültsége tökéletesen alkalmassá teszi arra, hogy a PEP! magazin egyik vezetője legyen ? szögezte le a Kárpáti Zsuzsanna főszerkesztő.

Kristóf örömmel fogadta el a felkérést. Vallom, hogy a karrier olyan, mint a szerelem: a lehetőségek akkor találnak meg minket, amikor nem görcsösen keresünk őket, hanem lélekben készen állunk rájuk. A PEP! magazin pontosan az, amire szükségem volt: egy sziget valahol a mainstream és az underground között, amely ha kell, kulturális, ha kell, ironikusan banális és sosem követi, hanem diktálja a trendet. Felelős szerkesztőként nem kisebb célt tűztem ki magam elé, mint felülemelkedni mindenen, ami megszokott, vagy elvárt, és ráébreszteni az embereket önnön határtalan kreativitásukra, elsöprő vonzerejükre. Mi, Pepperek ugyanis tudjuk: ha igazán harsányak vagyunk, a világ másik végén is meghallanak minket ? mondta Kristóf.

A PEP! magazin 2005-ben elnyerte a Magyar Formatervezési Díjat vizuális kommunikáció kategóriában majd a következő év tavaszán jelent meg először magyar nyelven. 2007 márciusában egyedüli magyar meghívottként szerepelt a COLOPHON nemzetközi magazin fesztiválon Luxembourgban, és még ugyanebben az évben a brit WALLPAPER* magazin felkérte a szerkesztőséget, hogy segítsen Budapestről szóló design-kalauzuk összeállításában. A nyomtatott magazin mellett a PEP! fenntart egy naponta frissített online blogot is, negyedévente megrendezett – a magazin megjelenését közvetlenül megelőző – egész estés lapbemutató partijaikon pedig Magyarország legtrendibb fiatal közönsége gyűlik össze.

Egy olyan generáció magazinja vagyunk, amely tudja, hogy egy butácska botrányhősnő, egy rebellis képzőművész és egy mélyen intellektuális író igenis megfér egymás mellett a lap hasábjain. Egy színes világ megértéséhez nem elég, ha feketében és fehérben, éjszakában és nappalban, apácákban és ribancokban gondolkodunk ? mondta Kristóf.

Nem véletlen, hogy a ?Pepperek? közé olyan úttörők tartoznak, mint a világhírű The Moog zenekar, az angol sztár-sminkmester, James Molloy, vagy Jean Paul Gaultier tervezője, Szilágyi Dóra. A szőke örökösnő, Paris Hilton pedig egyedüli médiumként a PEP! magazint választotta, melynek exkluzív interjút adott budapesti látogatása során. A riportot ? amely a nyári lapszámban lesz olvasható ? természetesen az újdonsült felelős szerkesztő készítette el.

Szóljon hozzá!