ZETApress

hírportál

Werk Stílus tavasszal

Újra egyedülálló képzés indul a Werk Akadémián: március és május között a Werk Akadémia újra meghirdeti a Werk Stílus Weekendek elnevezésű képzését ? tudtuk meg Balogh Mátétól.

Az oktatás mindazon személyeknek és vállalkozásoknak szól, akik a XXI. század kihívásaival szemben a marketing, a reklám, a styling és a valódi önismeret legkifinomultabb eszközeivel kívánnak élni és ezeket biztos ismerettel kívánják használni. A tanfolyam hétvégeken kerül megrendezésre Budapest Belvárosában, így vidékről is könnyebb elvégezni.

A Werk Stílus Weekend három részből tevődik össze. Az első modul márciusban, kifejezetten a vállalkozási ismeretekre helyezi a hangsúlyt, amelyben helyet kap a vezetői önismereti tréningtől kezdve a márkaépítés és marketing. A második modul áprilisban, kifejezetten a divat és stílus köré épül, amely időszak alatt a beiratkozott hallgató tanulhat divatmenedzsmentet, hogy miként nyisson és üzemeltessen divatüzletet, vagy hogyan helyezze el magát a divat diktálta világban.

A harmadik részben alapos tudásra tehetnek szert, hogyan legyenek stílusosak a tárgyi környezetük kialakításában. Megismerhetik az enteriőr-styling sajátosságait, világítástechnikai alapismeretekkel gazdagodhatnak, megtudhatják, mitől működik egy hotel, egy pub, vagy éppen egy bank enteriőrje. Minden egyes modulhoz kapcsolódik egy Európai Uniós és Széchenyi Terv tréning, amelyeken a modulnak megfelelő témákban kaphatnak felvilágosítás a legújabb pályázati lehetőségekről és ezek sikeres megvalósításáról.

A biztos és használható tudás zálogai a Werk Akadémia technikai felszereltsége mellett, a felkért neves szakemberek. A modulokban részt vesznek többek között Bali Edina kommunikációs szakértő, Molnár Orsolya pályázatokkal foglalkozó szakértő, Lang Szonja divattervező, Lakatos Márk stylist, Zólyomi Zsolt parfümőr, Vágó Réka cipőtervező és Hadas Kriszta médiaszakértő.

A képzés érdekessége, hogy nem kell mind a három modulra jelentkezni. Lehetőség van a márciusi, áprilisi vagy májusi részekre külön-külön is jelentkezni. Természetesen, mind a három rész egyben ajánlott, hiszen, így kaphatnak egy átfogó képet arról, mitől működik, mitől minőségi és szerethető egy vállalkozás a XXI. században.

Szóljon hozzá!