ZETApress

hírportál

Nepáltól az iPad-ig

A tradicionális múlt és a futurisztikus jövő világát egyesíti a Sixt AG. Míg a világ tetején a hagyományairól híres Nepálban megnyitotta legújabb franchise irodáját, addig több tízezer kilométerre új alkalmazással jelent meg a nemrég piacra dobott Apple iPad-jén.

Októbertől a világ egyik legemelkedettebb szellemiségű országában is garantált a világszerte megszokott Sixt nyújtotta kényelem és kiszolgálás. A Regina Sixt és Ann-Kathrin Bauknecht Nepál tiszteletbeli konzulja által kötött megállapodásnak köszönhetően újabb taggal bővült a Sixt franchise irodák köre. Az autókölcsönző által kínált szolgáltatás az európai mintához hasonlóan a kis ország repterén, illetve fővárosában, Kathmanduban vehető igénybe. A hagyományos autóbérlésen túl a Sixt, ezúttal exkluzív sofőrszolgálatot is biztosít, jól képzett, angolul beszélő sofőrökkel.

A 9 Nepal elnevezésű vállalatcsoporttal kötött megállapodásunknak köszönhetően, a Sixt tovább folytatja ázsiai térhódítását ? tájékoztatott Detlef Krehahn, a Sixt Franchise igazgatója. ? Igazán nagy öröm számunkra, hogy Nepálban nyithattunk irodát, hiszen ezzel új üzleti és turisztikai desztinációt vonhattunk be a portfóliónkban, így még teljesebb körű szolgáltatást biztosítva a már meglévő kínai, indiai és szingapúri ügyfeleinknek ? tette hozzá Mr. Krehahn.

Míg a Sixt AG az első autókölcsönző, mely Nepálban internetes foglalási lehetőséget biztosít ügyfeleinek, addig nyugat-európában szintén az első között kínál alkalmazásokat az Apple legújabb táblagépein. Az alkalmazás, mely az Apple App Store-ból egyszerűen letölthető lehetővé teszi az autókölcsönző ügyfelei számára, hogy foglalásaikat a tökéletesen kifejlesztett képi megjelenítésnek köszönhetően gyorsan és egyszerűen bonyolíthassák le, akár utazás közben, akár otthonról.

Tetszetős menü vezeti végig az ügyfelet az autókölcsönzés lépésein, az ország kiválasztásától a megfelelő gépkocsi megjelöléséig. Továbbá, a teljes Sixt flotta áttekintésén túl lehetőség van biztosítás vagy navigációs rendszer igénylésére is. Ugyanakkor a MySixt varázsló segítségével saját profilt is létrehozhat a leendő ügyfél. A Sixt kártya és az ügyfél kód az alkalmazáson keresztül közvetlen hozzáférést biztosít mind a vállalati, mind pedig a lakossági partnerek számára. A rendszerbe épített GPS segítségével valamennyi Sixt iroda, valamint töltőállomások, szállodák és térképformátumok is elérhetők. Bár az iPad alkalmazás egyelőre csak angol, német és francia nyelven érhető el a szakemberek dolgoznak a további nyelvválasztási lehetőségen is.

A Sixt ismét bebizonyította, hogy miért is piacvezető az autókölcsönzői piacon ? nyilatkozta Konstantin Sixt, a Sixt AG Internet részlegének vezetője. ? Célunk, hogy bárhol és bármikor gyors, rugalmas és kényelmes autóbérlést biztosítsunk partnereinknek ? tette hozzá a részleg vezetője.

A Sixt rent a car ? Wallis Autókölcsönző Kft.

A Sixt márka tulajdonosa a németországi székhelyű Sixt AG, mely több mint 100 országban van jelen. A Sixt rent a car 1999 óta szereplője a magyar gépjárműkölcsönző piacnak. A cég kezdetben a Wallis Motor Kft. üzletágaként működött, és elsősorban a Magyarországra beutazó üzletemberek igényeit szolgálta ki. Az első iroda a Ferihegyi repülőtéren nyílt, ekkor a flotta 30 személyautóból állt.

Mára ez a szám sokszorosára nőtt: jelenleg közel 300 bérautó áll az ügyfelek rendelkezésére. A gépjárműpark kiváló minőségű, keveset futott Opel, Ford, Renault, Suzuki, Hyundai, Mercedes, BMW, Saab modellekből áll. 2002 januárjában önálló vállalkozássá szerveződött a cég, és azóta Sixt rent a car ? Wallis Autókölcsönző Kft. néven működik.

A vállalat 2006-ban Sixt Leasing néven mutatta be tartós bérlet szolgáltatását, melynek keretében a flotta méretére vonatkozó korlátozások nélkül kínálja rugalmas, a magas minőséget a kedvező konstrukciókkal vegyítő, egy évet meghaladó bérleti szolgáltatásait. A tartós bérlet és a flottakezelési feladatok hatékonyabb ellátására pedig 2007-ben megalapította a Sixt leasing ? Wallis Autópark-kezelő Kft-t, mely mára már több mint 1500 gépkocsit kezel.

A vállalat pozitív hírneve elismeréseként 2008-ban és 2010-ben elnyerte a Superbrands-díjat, míg tartós bérlet üzletága 2007-ben elért eredményei alapján kiérdemelte a Leggyorsabban Fejlődő Sixt Leasing Partner címet a Sixt AG akkori 85 partnerországa közül.

Szóljon hozzá!