ZETApress

hírportál

Jéghidegen is hódít a Szentkirályi

A hazai piacvezető ásványvízmárka gyártója, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. (amely mindig különös figyelmet fordít az innovációra), legújabb termékével, az ásványvíz mellett kedvelt szomjoltóval, ezúttal jeges teával lép piacra, április közepén. A cég a Szentkirályi jeges teákat másfél literes és sportkupakos félliteres kiszerelésben kínálja a fogyasztóknak ? egyelőre a már klasszikusnak mondható citrom és őszibarack ízekben.

Felmérések igazolják, hogy az alkoholmentes italok piacán a három legdinamikusabban fejlődő szegmens az ásványvíz, az energiaital és a jeges tea. Tavaly augusztus-szeptemberben a jeges tea hazai piaci értékesítése elérte a 12,8 milliárd forintot, és az elmúlt évek adatai alapján évente átlagosan 100-150%-os növekedést mutat. A szegmens dinamikus fejlődését figyelembe véve a Szentkirályi Ásványvíz Kft. az idei év végére szeretné elérni a közel 4,5 millió eladott litert a jeges tea értékesítésében, illetve tervei között szerepel a külföldi piacra való betörés is.

A Szentkirályi jeges teák különleges ízvilágát az antioxidánsként ismert kiváló minőségű fekete tea és a természetes gyümölcsaroma harmonikus aránya adja, valamint a kimagasló szakértelem és gondosság, amely a cég termékeinek elkészítését jellemzi. Az új termékvonal valamennyi olyan kereskedelmi egységben elérhető lesz a fogyasztók számára, amelynek polcain megjelennek a Szentkirályi ásványvizek. Az április közepén üzletekbe kerülő új családtagok másfél literes palackjainak ajánlott fogyasztói ára 259 forint, és címkéin a későbbiekben ? korlátozott ideig ? a cég reklámarca, Luís Figo is szerepelni fog.

Szóljon hozzá!