ZETApress

hírportál

Új kávézó Terézvárosban

Ikonikus belvárosi épületben nyitotta meg legújabb budapesti kávézóját a Starbucks. A világhírű kávézólánc az új, Király utcai kávézójával együtt már 24 magyarországi taggal rendelkezik. A hazánkban 2010 óta jelenlévő márka új üzlete egy, a századfordulós kávéházi hangulatot felidéző kiállítással nyitotta meg kapuit, amelynek képeit a Fortepan válogatta.

A nagyközönség számára tegnap megnyílt Starbucks Gozsdu helyszínét kiváló elhelyezkedése és a körülötte pezsgő városi élet miatt választotta a márka közép-európai vezetése. A 350 négyzetméter alapterületű kávézó a már megszokott Starbucks-hangulatot idézi natúr, kávébarna és olajzöld színekkel, kényelmes bútorokkal, és a Starbucks kávézókra jellemző szélesen elnyúló bárpulttal, hogy a vendégek már a belépés pillanatától otthonosan érezhessék magukat. Többfunkciós berendezésével és barátságos hangulatával a Starbucks Gozsdu a kávé élvezetének, a közös tanulásoknak, az üzleti és baráti találkozók állandó helyszínévé szeretne válni – a környéken lakók, a közelben tanulók és dolgozók, illetve a turisták számára egyaránt.

Az új kávézóban a személyre szabható kávékülönlegességek mellett érdemes megkóstolni a süteményeket és a helyben készített friss szendvicseket is. Az évszakhoz igazodva friss salátát, gyümölcssalátát és gyümölcsleveket is kínál az üzlet. Az otthonra megvásárolható kávék közül négy kedvenc már kapszulás kiszerelésben is elérhető. Azoknak, akiknek nincs idejük helyben elfogyasztani az italukat, a papír pohár mellett lehetőségük van saját termo poharukba is kérni az italukat, amivel egyszerre pénzt spórolnak és a környezetet is óvják. Minden alkalommal, amikor egy vendég a papír pohár helyett a saját tumblerébe kéri az italát elvitelre, 90 forintot visszakap a vásárlása árából.

Nagy öröm számunkra, hogy Budapest egyik jellegzetes, klasszikus épületében nyithattuk meg a Starbucks magyarországi hálózatának legújabb tagját – mondta Kerek Fanni, a Starbucks magyarországi brand managere. – Reméljük, hogy ez a kávézónk is, akárcsak az előzőek, hamar elnyerik a helyiek szeretetét, és a kiváló termékek és kiszolgálás mellett sikerül egy új közösségi teret is létrehoznunk! – osztotta meg a kávézólánc elképzeléseit a szakember.

A kávéházi kultúra mindig is Budapest szerves része volt, ahogy a századfordulón, úgy napjainkban is – mondta el Sándor Dávid a Fortepan részéről. – A Starbucks új üzletének megnyitójára olyan képeket válogattunk, amelyek a korabeli budapestiek és kedvenc kávézóik közötti különleges kapcsolatot mutatják be – tette hozzá. Az új kávézó 17 munkatárssal, köztük 4 kávémesterrel indul. A csapat tagjai a Starbucks saját barista képzésén vesznek részt, hogy a már jól megszokott színvonalat képviselhessék az új helyszínen is. Az üzlet a VI. kerületi Király utca 22-ben található – tudatta Tóth Julianna, Flow PR.

A Starbucksról

A Starbucks Coffee Company története 1971-ben kezdődött Seattle-ben. Mára világszerte jelen lévő hálózatával a Starbucks világelső a minőségi pörkölt kávé előállítása és értékesítése terén. A Starbucks Coffee Company elkötelezett híve annak, hogy kizárólag a megbízható forrásból származó és a legmagasabb minőségű arabica kávét szolgálja fel világszerte. A cég kiváló minőség iránti rendületlen elkötelezettsége és határozott irányelvei biztosítják azt, hogy fogyasztói minden egyes csészében megízlelhessék az egyedülálló Starbucks Élményt. Hogy erről többet tudjon meg, szívesen látjuk Önt egy kávézónkban, a www.starbucks.com weboldalon vagy a Facebook-oldalunkon.

Az AmRestről

Az AmRest Holdings SE a legnagyobb független étteremlánc-üzemeltető Közép- és Kelet-Európában. A vállalat jelenleg a nyugat-európai piacon, Oroszországban és Kínában terjeszkedik. Az AmRest Pizza Hut, KFC, Burger King, Applebees éttermeket és Starbucks kávézókat üzemeltet, mint a márkák tulajdonosainak franchise partnere. Emellett a tulajdonosa az egyedülálló La Tagliatella márkának, valamint két kínai koncepcióétteremnek, a Blue Frognak és a Kabbnak. Az AmRest jelenleg közel 850 gyors-éttermet üzemeltet, emellett pedig hagyományos éttermekkel is rendelkezik a piacon, melyek a következő országokat ölelik fel: Lengyelország, Csehország, Magyarország, Bulgária, Szerbia, Horvátország, Oroszország, Spanyolország, Franciaország, Németország, Kína és az Egyesült Államok.

Szóljon hozzá!