Első sloggi Budapesten
Óriási örömhír: megnyitott az első SLOGGI üzlet Magyarországon. A márka közel 40 éves pályafutása alatt elsőként számolhat be üzletnyitásról, hiszen október 4-én megnyílt az első üzletük az Árkád I. emeletén ? tudatta Lánghi Dorka.
Vége a hosszú várakozásnak ? a Sloggi megnyitotta első márkaüzletét Magyarországon, ami a világon a második sloggi üzlet, így történelmi pillanat a márka életében. A budapesti Árkád bevásárlóközpont ad helyet a 65 m2-es üzletnek, mely eddig nem látott, szuper széles kínálattal vár mindenkit: a varrás nélküli, innovatív Zero Feel melltartóktól kezdve a letisztult és kifinomult prémium S by sloggi kollekción keresztül az idén ősszel debütáló mOve sportkollekcióval kiegészülve, és nem utolsó sorban az ikonikus Originals basic fehérneműkkel zárva a sort. Az üzlet hétfőtől szombatig 10-21 között, míg vasárnap 10-19 között várja az érdeklődőket, így elegendő időd lesz, hogy elmerülj, és magadba szívd a sloggi életérzést.
A tavaszi sikeres Zero Feel együttműködések után a sloggi idén ősszel is rendkívül büszke rá, hogy együtt dolgozhat Iszak Esztivel, Kiss Ramival és Pintér Adával, valamint a csapat legfrissebb tagjával, Dallos Bogival. ? Nagyon boldog vagyok, hogy ma itt állhatok az első sloggi üzletben, hiszen már a kezdetektől együttműködök a sloggi-val, és végigkövethettem a szuper gyors fejlődésüket és a folyamatos innovációkat. Őszintén mondom, hogy ez az abszolút kedvenc együttműködésem, mert a sloggi-val tényleg önmagam lehetek, nem kell megfeszülnöm és pózolnom a fotózásokon, másrészt olyan márkát képviselhetek, aminek a fehérneműit tényleg minden nap viselem ? köszöntötte Iszak Eszti, a sloggi márka nagykövete a vendégeket a tegnapi ünnepélyes megnyitón.
? A sportnak mindig is fontos szerepe volt az életemben, pont ezért óriási örömmel próbáltam ki elsőként a sloggi mOve termékeit. Imádom bennük, hogy tényleg minden mozgásformához megtalálod a tökéletes mOve darabot, és szerencsére itt is nagyon odafigyeltek arra, hogy egyszerre legyenek szuper kényelmesek és divatosak ? emelte ki Pintér Ada az idén ősszel bemutatott mOve sportkollekciót a megnyitó rendezvényen tartott kerekasztal beszélgetéseben.
Dallos Bogi a kerekasztal beszélgetést követően egy mini koncerttel szórakoztatta a közönséget, természetesen egy szuper kényelmes Zero Feel body-ban, ami még a színpadon is megállta a helyét. Kiss Rami egy forgatás miatt most nem tudott csatlakozni a csapathoz, de őt is megcsodálhattuk az üzletházban és az üzletben bemutatott, Debreczeni Zita által fotózott képeken, melyeken Rami gyönyörű kismamaként ragyog a szuper kényelmes és innovatív Zero Feel darabokban.
Az új sloggi retail üzletben modern, egyedi és újításokban gazdag módon kerül kifejezésre a sloggi életérzés: a megszokott, egy helyben álló babák helyett végre szuper fiatalos csókolózó pár és szívecskét mutató manöken hoz frissességet. A próbafülkék előtt folyamatosan frissülő Insta fal várja a próbára igyekvőket, míg a mennyezeten a sloggi logó betűi jelennek meg ledes lámpák formájában. Minden egyes apró részletet a sloggi univerzuma inspirálta, mely arra bátorítja az embereket, egyaránt a nőket és a férfiakat, hogy érezzék igazán komfortosan magukat és képesek legyenek a valódi énjük kifejezésére.
? Ez egy olyan pillanat, amire már nagyon régen várunk. Nagyon jó érzés, hogy szemtanúi lehetünk ennek az ikonikus eseménynek és a magyarok részéről kapott fogadtatásnak. Ilyenkor érezzük igazán azt, hogy megérte a sok munkát, érdemes volt várnunk! Büszkeséggel tölt el, hogy üdvözölhetem azokat a vásárlókat, akik elsőként lépnek be a boltba az egyik legerősebb piacunkon, és engedjétek meg, hogy jó szívvel ajánljam előremutató fehérneműinket, melyek páratlan kényelmet nyújtanak mindenki számára ? nyilatkozta Rozsnyai Zoltán a sloggi kelet-európai régiójának ügyvezető igazgatója.
? A sloggi hivatása, hogy tökéletes kényelmet nyújtson mindenki számára, szuper innovatív, komfortos, mindennapi viseletre alkalmas fehérneműivel. Az első magyarországi sloggi monobrand üzletünk megnyitója segített abban, hogy a márka e célját életre keltsük magas színvonalú és többdimenziós módon. Nagyon örülünk, hogy ezentúl az innovációink egy olyan üzletben kerülnek bemutatásra, ami teljes mértékben a márka irányvonalait képviseli. Továbbá óriási potenciált látunk arra, hogy kibővítsük a vásárlóink körét és nagy hatással legyünk a magyar piacra ? nyilatkozta Alex Cara, a sloggi globális Head of Omnichanel vezetője.
A SLOGGI
A sloggi szeretné meglepni az új üzlet vásárlóit, így most érdemes benézni hozzájuk a budapesti Árkád I. emeltén található boltba, hiszen tegnaptól minden tízezer forintot meghaladó vásárlás mellé egy szuper cool kitűző válogatást adnak ajándékba! A sloggi? végre elhozza a valódi kényelmet a mindennapokra, a világon a legkönnyebben viselhető, innovatív fehérneműivel. Az 1979-es alapítás óta, a világ egyik vezető fehérnemű gyártó cége Európában, és a mai naptól kezdve teljes-értékű kínálatot biztosít nők és férfiak számára szerte Európában és Ázsiában. Az anyavállalat, a Triumph 40 ezer nagykereskedelmi fogyasztót szolgál ki, és adja el a termékeit közel 3600 értékesítési ponton, csakúgy mint online platformokon keresztül.