ZETApress

hírportál

Hatszoros MagyarBrands-díjas a COOP

Idén ismét a legkiválóbb hazai márkákat elismerő MagyarBrands-díjat vehetett át a COOP április 12-én csütörtökön a Kárpát utcai Hotel Heliában megrendezett ünnepélyes díjátadó gálán ? tudatta Jaczenkó Gábor PR menedzser, BusinessPlus Consulting Kft.

Az üzletlánc Magyarország egyik legmeghatározóbb hazai tulajdonú kereskedelmi szereplője, amely folyamatos, kiemelkedő teljesítményével már nem először érdemli ki ezt a rangos, független szakmai zsűri által odaítélt díjat.

A MagyarBrands Szakértői Bizottsága ezúttal is azon sikeres magyar márkákat rangsorolta, amelyek határainkon is túllépve méltóképpen képviselhetik a hazai vállalkozásokat, számszerűsíthető kritériumok és a GfK Hungária Piackutató Intézet országos fogyasztói kutatása alapján. Az értékelési rendszeren elinduló több mint 3000 márka nagyságrendileg 10-15%-a kerül díjazásra. Az olyan szempontok, mint például a tradíció, a tulajdonosi összetétel, a foglalkoztatás, a reputáció, az identitás, az ismertség és a kedveltség alapján létrejövő legkiemelkedőbb hazai fogyasztói márkák körébe immár hatodik alkalommal választották be az üzletláncot.

? A díj nagyon nagy megtiszteltetés, és az hogy hatodik éve érdemeljük ki, azt üzeni számunkra, hogy a COOP márka folyamatosan erősödik és gyarapszik. Mindez természetesen a COOP Csoport valamennyi dolgozójának munkáját dicséri, hiszen a márkát ki kellett találni, meg kellett alkotni és életet kellett bele lehelni ? fogalmazott a díjátadón Kelemen János, a CO-OP Hungary Zrt. Igazgatóságának tagja. ? Ez az elismerés egy szakmai megerősítés a COOP több mint 30 ezer dolgozója és annak a 700 magyar vállalkozás számára, akik nap mint nap COOP logó alatt nyitják ki üzleteiket és a lehető legmagasabb színvonalon szolgálják ki a vevőinket. Tehát nagyon fontos ez a díj, ám komoly felelősséget is jelent, hisz naponta másfél millió vásárló szavaz ránk. Így teljes ez az elismerés, hisz a fogyasztóktól is visszaigazolást kapunk, hogy jól végezzük a munkánkat ? tette hozzá az igazgatósági tag.

? A MagyarBrands program immáron nyolcadik éve egyre több és egyre szigorúbb szempontok alapján díjazza a magyar vonatkozású márkákat kiváló fogyasztói márka, kiváló üzleti márka, és innovatív márka kategóriákban. Nagyon kevés olyan cég van, mint a COOP, amely az elmúlt időszakban folyamatosan sikert tudott elérni ? mondta dr. Serényi János, a MagyarBrands Bizottság elnöke. ? Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj nem csak elismerés, hanem aktív segítséget is jelent a fogyasztói döntésekben, valamint az ügyfeleknek és a partnereknek a munkájában. A díj értéke egyre inkább nő, hiszen egy független zsűritől kapott elismerésről van szó, amit a bővülő kommunikációs lehetőségeknek köszönhetően egyre többen ismerhetnek meg ? tette hozzá az elnök.

Szóljon hozzá!