ZETApress

hírportál

Új funkciókkal bővít a Taxify

XL CARHazánkban is tovább bővíti kínálatát a Taxify, Európa legdinamikusabban növekvő felhasználói bázisával bíró közlekedési alkalmazása. A több mint 20 országban jelenlévő startup az XL-funkció, valamint a Business-szolgáltatás bevezetésével az eddigieknél is személyre szabottabb megoldásokat kíván nyújtani az utazásokhoz.

A hazánkban is egyre nagyobb népszerűségnek örvendő telefonos applikáció fejlesztői az új funkciókkal elsősorban a fiatal felhasználók, nagyobb baráti társaságok, illetve a vállalati ügyfelek számára teszik egyszerűbbé és kényelmesebbé az utazást ? tudatta Kovács-Vass Réka junior kommunikációs tanácsadó, One On One Kommunikáció.

A Taxify XL által egy új gépjármű kategória válik elérhetővé az alkalmazáson belül az utazni vágyók számára: a 7 személyes gépjárművek, amelyeknél a tágas belső térnek köszönhetően az utasok minden eddiginél komfortosabb és költséghatékonyabb módon juthatnak el úti céljukhoz. A sofőrökön túl további 6 utas szállítására alkalmas gépjárműveket elsősorban a fiatal felhasználók, nagyobb baráti társaságok számára ajánlják. A Taxify XL egy lehetséges új alternatíva lehet továbbá a reptéri transzferek piacán is. Különösen a nagy poggyásszal utazók számára válhat egyszerűbbé a közlekedés a Liszt Ferenc Repülőtér és Budapest belvárosa között.

Az új Taxify Business-szolgáltatás a vállalatok céges utazásaival kapcsolatos adminisztrációját kívánja egyszerűbbé és átláthatóvá tenni. Továbbiakban nincs szükség a számlák begyűjtésére a munkavállalóktól, hiszen a Taxify Business felhasználói az online vállalati fiókon keresztül havi elszámolási rendszerben, e-számlák ellenében, egy összegben egyenlíthetik ki a munkavállalók által megtett utakat. A cégek számára biztosított havi jelentések a pontos útvonal mellett minden fontos részletet tartalmaznak az utazásokról. A Taxify így az üzleti utak során is egy megbízható és kiszámítható megoldás lehet a felhasználók számára. ? A vállalati ügyfeleink több jármű kategóriából választhatják ki az adott úthoz legideálisabbat, megadva számukra a lehetőséget arra, hogy mindezt átlátható módon, egy összegben egyenlítsék ki a hónap zárásakor ? foglalta össze az új szolgáltatás előnyeit Cziráki Dániel, a Taxify Hungary Kft. operációs igazgatója.

Az észt startup kísérleti jelleggel először a balti államokban tette elérhetővé Business-szolgáltatását olyan vállalatok számára, akik jelentős mértékben bonyolítottak határokon átnyúló üzleti utakat, illetve akik megoldást kerestek az éjszakai műszakban dolgozó munkavállalóik szállítására. A partnercégek oldaláról érkező pozitív visszajelzések hatására a Taxify úgy döntött, hogy további európai országok, így Magyarország számára is elérhetővé teszi a Business-szolgáltatást. Ezzel kívánja biztosítani a vállalatok számára is a legmagasabb színvonalú közlekedési megoldást. A Taxify applikáció elérhető iOS és Android operációs rendszeren egyaránt.

A Taxify-ról

A Taxify egy városi utazás megosztó szolgáltatás, amelynek központja az észtországi Tallinnban található. Az applikáció Európában, a Közel-Keleten, Afrikában és Közép-Amerikában több mint 20 országban érhető el a felhasználók számára. A vállalat jelenleg több mint 400 embert foglalkoztat világszerte, akik közül sokan olyan neves brandek felépítésében vállaltak szerepet, mint a Skype, a TransferWise, vagy éppen a Google. Nekik is köszönhetően a Taxify napjaink legdinamikusabban fejlődő utazás megosztó szolgáltatásává vált. 2017 augusztusában a Taxify és a világ egyik vezető mobilalapú közlekedési alkalmazását üzemeltető cége, a DiDi Chuxing együttműködési megállapodást írtak alá egymással, amelynek eredményeképpen az európai és az afrikai piac legmeghatározóbb szereplőjévé válhat az észt startup.

Szóljon hozzá!