ZETApress

hírportál

Állásbörze söröskorsóval

Ismerjük meg egymást egy sör mellett! ? ezzel a mottóval tartott rendhagyó állásbörzét a Dreher Sörgyárak, és valóban: a tegnap esti eseményre beáramló több száz érdeklődő, elsősorban végzős egyetemista, pályakezdő fiatal, az egyik legnépszerűbb budapesti romkocsmában ismerkedhetett meg a vállalat munkatársaival, vezetőivel.

Emellett számos előadás, illetve érdekes program várta őket, amelyek bepillantást nyújtottak a sörgyár mindennapjainak kulisszatitkaiba. Kipróbálhatták például az íztesztelők munkáját és találkozhattak egyes márkák sör-nagykövetei ? ezek többek között olyan érdekes pozíciók a Dreher Sörgyáraknál, amelyek izgalmas perspektívát jelenthetnek sok munkakereső számára. Ezekről idekattintva olvashatunk.

A Dreher Sörgyárak innovatív módon keresi az új munkatársakat. A Dreher Sörgyáraknál még nem tapasztalható az a kiugró munkaerőhiány, amely számos más vállalkozást sújt, de látva a munkaerő-piaci trendet, fel kell készülni erre a lehetőségre is ? vélekedik Kreiter Éva, a Dreher Sörgyárak HR igazgatója, aki a hosszú távú munkaerő-stratégiában, ugyanakkor a megkülönböztető, interaktív és élményalapú toborzásban látja a megoldást. A cég rendhagyó állásbörzéje hatalmas érdeklődés mellett, telt-házzal zajlott le a Paulay Ede utcai Ankertben.

A cégek egyre komolyabban veszik az employer brandinget, vagyis egyfajta jól megkülönböztethető munkáltatói márka kiépítését, amely elősegíti a sikeres munkaerő toborzást. A munkáltatói arculat építésére nem elég csak időszakosan, egy-egy esemény vagy kampány erejéig energiát és erőforrást fordítani. Lényeges, hogy az álláskeresőket rendszeresen érjék megbízható impulzusok a munkakeresés során az adott vállalat vonatkozásában. ? Nagyon fontosnak tartom, hogy az employer branding csak stratégiai szinten, hosszú távon tud megvalósulni és ugyanolyan hangsúlyt kíván meg a belső munkavállalók elkötelezése, mint a potenciális munkavállalók megnyerése. Emellett azonban elengedhetetlen, hogy az új generáció, a pályakezdők, a pár éve dolgozók felé irányuló kommunikációban egészen új, kreatív, a hagyományostól eltérő megoldásokban gondolkozzunk ? tette hozzá a szakember.

A Dreher Sörgyárak különleges állásbörzéje is fentiek fényében épült fel, ami nemcsak az egyedi helyszínben, időpontban és eseménykoncepcióban nyilvánult meg, hanem abban is, hogy a különleges szakmai tartalmat a vállalat különböző részlegeinek munkatársai csapatokban dolgozták ki. Céljuk volt, hogy személyes hangvételben mutassák meg az érdekességeket és a kihívásokat, amelyekkel a mindennapjaik során találkoznak, így valóban hitelesen képviselve a munkáltatói márkát.

A Dreher Sörgyárakról

A Dreher Sörgyárak Zrt. 1854-es alapítása óta, hagyományainak és nemzetközi hátterének köszönhetően vált napjainkra Magyarország egyik vezető sörgyártó vállalatává. Évente körülbelül 460 millió korsó sörrel veszi ki a részét a magyarok sörfogyasztásából, miközben közvetve és közvetlenül olyan szektorokban járul hozzá mintegy 11 ezer család megélhetéséhez, mint a vendéglátás, a kiskereskedelem és a logisztika. Beszállítóinak 95 százaléka hazai kis- és középvállalkozás, akiktől 15 milliárd forint értékben szerez be terméket és szolgáltatást. Évi közel 28 milliárd forinttal járul hozzá az állam-háztartáshoz jövedéki adó, ÁFA, termékdíj és egyéb járulékok formájában. A Dreher Sörgyárak mintegy 560 munkavállalót foglalkoztat.

Tulajdonosa 2017 óta a japán Asahi Group Holdings leányvállalata, a közép-kelet-európai piacon megjelenő Asahi Breweries Europe Ltd (ABEL). Az Asahi Csoportot 1889-ben alapították, a sörgyártáson és értékesítésen túl más alkoholos italokat, üdítőket és élelmiszert is árul, zászlóshajója az Asahi Super Dry sör, amely 49 százalékos piaci részesedésével Japánban 19 éve piacvezető. A hazai cég portfóliójában a hagyományos magyar márkák ? a Dreher és D24, az Arany Ászok és a Kőbányai ? mellett olyan világszerte közkedvelt termékek is megtalálhatók, mint a Pilsner Urquell, a Kozel, a HB és a Kingswood.

Szóljon hozzá!