ZETApress

hírportál

Lidl lett a párbajsegéd

A titok lelepleződött: Mautner Zsófia és Széll Tamás párbaja mögött a Lidl áll ? tudtuk meg ma délben a Király utcai VAM Design-ban. Szulák Andrea moderálásával rendhagyó sajtótájékoztató keretében fedte fel a Lidl új küldetését, melynek Mautner Zsófia gasztoblogger és Széll Tamás sous-chef a képviselője.

Elérkezett a párbaj ideje. A nők vagy a férfiak jobbak a konyhában? A profi séfek vagy a gasztrobloggerek adnak több inspirációt a főzni vágyóknak? Kell választani a hagyományos és a modern módszerek között? ? Az elmúlt hetekben szóban már többször párbajoztak, de úgy határoztak, döntsenek a tények! A Lidl az otthon főzés forradalmasítását és népszerűsítését tűzte ki célul, fő üzenete, hogy otthon főzni kedvező áron, kényelmesen, gyorsan is lehet, amihez most mindenki által elérhető, profi segítséget nyújt. Az elmúlt időszakban nagy rejtély övezte a gasztro-blogger és a chef közötti ellentét hátterét, számos felületen találkozhattunk velük. Ma délre kiderült, ez mögött Magyarország legdinamikusabban fejlődő diszkont áruházlánca, a Lidl áll.

A Lidl új küldetésként célul tűzte ki, hogy forradalmasítja az otthon főzést: tudatosítja a vásárlókban, hogy a mindennapos főzés lehet egyszerű, kellemes és könnyű, bevezeti vásárlóit a konyhaművészeti titkok és új ízek birodalmába, valamint segít abban, hogy az otthoni főzés az alkotás örömét és az elégedettség érzését nyújtsa. A Lidl már a bevásárlásnál törekszik a kényelmességre és gyorsaságra az üzletei mérete és átlátható elrendezése által. Két hete az almafogyasztásért kampányoltak.

Az edukációs céllal is rendelkező új irány számos eszközt alkalmaz arra, hogy az otthon főzés mindenki számára elérhető és szerethető legyen. A kommunikáció főszereplőjeként két olyan emberrel találkozhatunk, akik bár különböző irányt képviselnek, és nemükből adódóan nézeteik is sokszor eltérnek, profi segítséget nyújtanak a kezdő háziasszonyoktól kezdve a gyakorlott konyhamesterekig mindenki számára. Holnaptól a Lidlkonyha.hu weboldalon minden héten egy-egy új receptet tanulhatunk meg Zsófiától és Tamástól, melyek alapanyagául a Lidl áruházak kiváló minőségű, ugyanakkor elérhető árú termékei szolgálnak.

A Lidl új küldetése megalapozott tényekre épül, hiszen nulladik lépésként reprezentatív kutatást készíttetett a magyar lakosság főzési, vásárlási és étkezési szokásairól, melynek eredményei alátámasztották a Lidl feltételezésit. A kutatás szerint legalább alkalmanként a magyar lakosság 92 százaléka, vagyis majdnem mindenki főz. A válaszadók több mint felének a főzés a családnak való örömszerzést jelenti, míg további 44 százalékuk számára öröm és kikapcsolódás ez a tevékenység. Jelentős többség számára még inkább fokozná a főzés örömét, ha az kevesebb időt venne igénybe, ötletet kapna a változatosságra és olcsóbb lenne. A Lidl minderre megoldást kínál a ma induló új irányvonallal, ami mindannyiunkat megtanít arra: otthon főzni kedvező áron, kényelmesen, gyorsan is lehet, egészséges termékekkel.

Szóljon hozzá!