ZETApress

hírportál

Rekommunikáció

Arcátlanság, hogy a kormány négymillió forintot fizetett a Hócipőnek azért, hogy a Nemzetbiztonsági Hivatalt pozitívan tüntesse fel humoros írásaival ? mondta Ágh Péter (Fidesz) mai sajtótájékoztatóján. Az ilyen ínséges időkben az sem szép, hogy 300 milliós pályázatot írtak ki válságkommunikációra, mert azt ehelyett mielőbb megoldani kellene!

A gyors és határozott kormányzati intézkedések mellett azok az információk is az embereket és a vállalkozásokat védik a gazdasági válság hatásaitól, amelyekkel megalapozott döntést hozhatnak pénzügyeikről ? legyen szó akár hitelfelvételről, befektetésről, vagy egy vállalkozás elindításáról, fejlesztéséről. Ezt a tájékozottságot szolgálja a kormány ma meghirdetett pályázata is. A Fidesz kommunikációs trükkjei viszont a jelenlegi helyzetben sem a tisztánlátást, csupán a párt népszerűségét szolgálják ? válaszolta Budai Bernadett kormányszóvivő.

A válsággal kapcsolatos lakossági és vállalkozói tudatosságot a legnagyobb ellenzéki párt legfeljebb szavakban tartja fontosnak, csakúgy, mint a válság hatásaink csökkentése érdekében szükséges összefogást. A Fidesz ezek helyett a 2002 óta ismételteget, elavult szólamokat és a politikai sárdobálást választja. Lehet, hogy Orbán Viktor pártja úgy gondolja, ez a saját hatalmi érdekeit szolgálja, de biztosan árt a magyar embereknek és a magyar vállalatoknak.

A ma meghirdetett pályázat 300 millió forintos keretösszegéből ? amely a lakossági tájékoztatással kapcsolatos feladatokra elkülönített keretösszeg maradványaiból, megtakarításaiból áll össze ? az országos, regionális, illetve helyi média, valamint az országos civil szervezetek pályázhatnak többek között televíziós és rádióműsorok, magazinok, cikkek, kiadványok és programok készítésére és megjelenítésére ? mondta el a szóvivőnő.

Szóljon hozzá!