ZETApress

hírportál

Keleti kényelem Ferihegyen

Ünnepélyes keretek között avatták fel a Budapest Airport 2A termináljának vadonatúj exkluzív váróhelyiségét. A török hátterű földi kiszolgáló szervezet, a Celebi által működtetett Platinum Lounge elegáns környezetet és világszínvonalú kiszolgálást biztosít a légitársaságok kiemelt fontosságú utasainak.

A Budapest Airport és a Celebi közös beruházásával tovább bővült a Ferihegyi repülőtér szolgáltatásainak köre. Impozáns recepció, elegáns környezet, finom ételek és italok, business sarok, benne internet hozzáférés, fax és fénymásoló ? röviden igazi keleti kényelem fogadja a Budapestről induló business utasokat a 2A terminál új exkluzív várójában. A kellemes hangulatról különleges kiegészítők gondoskodnak, amit gondos belső építész állított össze. A lounge nyomokban Törökországot tartalmaz, ilyen pl. az impozáns bárpult, amelynek oldalfala valódi keleti selyemből készült.

A 170 négyzetméteres váró minden korábbi elődjénél nagyobb. A Platinum Lounge különös utat járt be a repülőtéren. Legelőször Magyarország schengeni csatlakozása miatt kellett új helyre költöznie, majd a SkyCourt építkezése miatt nem maradhatott az addigi helyszínen. Innen egy újabb ideiglenes helyre költözött, amíg a 2-es terminál A és B szárnyának felújítása lehetővé nem tette a végleges váróhelység kialakítását. A mindössze másfél hónapig tartó építés a Budapest Airport és a Celebi közös beruházása volt.

A 2A terminál Platinum lounge ügyfelei elsősorban a Star Alliance szövetséghez tartozó légitársaságok utasai. Így a Lufthansa, a Swiss, az Austrian Airlines és az Alitalia, emellett a Finnair és az airBaltic légitársaságok business osztályú jegyet vásárló utasai használhatják a kényelmes várót. A prémiumszolgáltatás azonban nem csak a business repülőjeggyel vagy klubkártyával rendelkező utasok számára elérhető: megfelelő összegért bárki beülhet a váróba.

A megnyitó ünnepségen Jost Lammers, a Budapest Airport vezérigazgatója kiemelte: ? A legfrissebb utasvélemény-felméréseink szerint mind a turisták, mind pedig az üzleti utazók előkelő helyre sorolták a Budapest Airport nyújtotta szolgáltatásokat. Különösen fontos számunkra, hogy az utasaink bizalmát ne csak megszerezzük, hanem hosszú távon meg is tartsuk. Éppen ezért öröm a számunkra ennek az új, exkluzív várónak az átadása, amely hozzájárul ahhoz, hogy megtartsuk és erősítsük az utasaink elégedettségét.

A Celebinél, mint a budapesti repülőtér egyik legnagyobb földi kiszolgáló partnerénél elengedhetetlennek tartjuk, hogy az a pár óra, amíg az ügyfeleink, vagyis az utasok a repülőtéren tartózkodnak, a lehető legjobb hangulatban, a legnagyobb kényelemben teljen ? hangsúlyozta Samim Aydin, a Celebi vezérigazgatója, aki egyben egy fontos nemzetközi szakmai szervezet, a Nemzetközi Földi Kiszolgálók Szövetségének európai régiós elnöke. A vezető hozzátette: ? Bízunk abban, hogy az új lounge nyújtotta magas színvonalú szolgáltatásai elnyerik utasaink megelégedését.

A Budapest Airport forgalmának jelentős részét, közel 40 százalékát teszik ki azok az utasok, akik valamilyen üzleti célból, vagy konferencia miatt utaznak repülővel. Közülük sokan választják a kényelmi szolgáltatásokat is magában foglaló business repülőjegyet. Ez nemcsak a repülőgép fedélzetén, hanem már a földön, a repülőtéren is előnyt és kényelmet biztosít a check-intől kezdve. A business-osztályú utasok már az utasbiztonsági ellenőrzésen is külön kiemelt folyosón, sorbanállás nélkül juthatnak át. A további komfortot szolgálják a nyugalmat és pazar kiszolgálást kínáló prémiumvárók, az ún. lounge-ok is. Ebből nyílt most meg a repülőtér legújabb (pontosabban régi-új) exkluzív szolgáltatást nyújtó várója, a Celebi Platinum Lounge.

Szóljon hozzá!