ZETApress

hírportál

Ingyenes elérhetőség

A Telenor meghosszabbítja az oktatási oldalak ingyenes elérését. A március elsejéig fenntartott járványügyi korlátozások idejére a díjmentes elérés is marad – olvastuk közleményükben.

Az Innovációs és Technológiai Minisztériummal egyeztetve a Telenor hálózatán 2020. november 27-től forgalmi díj nélkül tette elérhetővé a főbb oktatási oldalak elérhetőségét a koronavírus-járvány miatti vészhelyzeti intézkedések idejére. A kormány 2021. január 28-án bejelentette, hogy március elsejéig meghosszabbítja a járványügyi védelmi intézkedéseket, amivel összhangban a Telenor is a tervezettnél tovább biztosítja a bevezetett szolgáltatási kedvezményt. A Telenor hálózatán kis- és nagy-képernyős mobilnet-hozzáféréssel forgalmi díj nélkül elérhető oldalak listája a mobiltársaság digitális oktatási programja, a HiperSuli weboldalán érhető el.

Laptopokra, táblagépekre is pályázhatnak az iskolák

Továbbra is zajlik a szolgáltató által január 19-én meghirdetett Digitális ugródeszka-pályázat, amelyben akár kétmillió forintértékű, a digitális oktatást segítő tablet-, valamint notebookcsomaghoz juthatnak hátrányos helyzetű települések felső tagozattal rendelkező alapfokú oktatási intézményei. Az összesen tízmillió forintos keretből elnyerhető technikai eszközök mellett a nyertes intézmények ingyenes, 30 órás akkreditált HiperSuli Digitális Módszertani Képzést is kapnak. A pályázat jelentkezési határideje február 16-a kedd. További részletek idekattintva olvashatók.

A Telenor Magyarország

A Pannon GSM néven alapított Telenor Magyarország 1994. március 27-én Magyarországon elsőként indított kereskedelmi GSM-szolgáltatást. A jelenleg 75%-ban a cseh PPF Csoport, és 25%-ban az Antenna Hungária tulajdonában álló cég a hazai piac egyik vezető mobil-távközlési vállalataként több mint 1100 munkavállalót foglalkoztat. 3,1 millió előfizetőt lát el hatékony, megfizethető és könnyen használható hang- és adatátviteli megoldásokkal, digitálisan elérhető tartalmakkal, üzleti megoldásokkal és értéknövelt szolgáltatásokkal. A hazai lakosság 99,5%-a számára elérhető Hipernet hálózatának folyamatos fejlesztésével, innovatív megoldásaival a hazai piac hosszú távú befektetője.

A Telenor évek óta elkötelezett az átlátható vállalati működés és az etikus magatartás iránt. A rendelkezésére álló mobiltechnológiák és szaktudása révén a HiperSuli oktatási programban segíti a digitális oktatási módszertanok és a biztonságos internetezési ismeretek terjedését. Nagy hangsúlyt fektet a magas szintű ügyfél-kiszolgálásra, ezért folyamatosan fejleszti ügyfél-szolgálati csatornáit, amelynek eredményeként a Telenor 2019-ben a személyes, az elektronikus, valamint a telefonos ügyfél-kiszolgálás kategóriában is díjat nyert a Client 1st – Kiválóság az Ügyfél-kiszolgálásban versenyen.

Szóljon hozzá!