ZETApress

hírportál

Sziget Sör a negyedszázadikon

Sziget Sörrel ünnepli a Dreher a fesztivál 25 éves jubileumát. A Sziget legrégebbi beszállító partnere a Dreher Sörgyárak, amely már 23 éve szolgáltatja a sört, azaz a legnépszerűbb alkoholos italt a fesztiválon. A szeptember 2-ai DreherFeszt előzetese idekattintva olvasható.

Összesen megközelítőleg 18 millió korsó sört hörpintettek fel a látogatók a negyed évszázad alatt az eseményen, csak tavaly a becslések szerint 312 ezer ember vásárolt Drehert a hét nap alatt. Idén egy speciális, csak itt kapható sörkülönlegességgel, a Dreher Sziget Sörrel koccinthatnak a látogatók a jubileumra.

A Dreher Sörgyárak kóstolóra hívta tegnap a Sziget vezetőit és a sajtót, ugyanis nem kisebb dologgal állt elő a 25 éves jubileumra, mint egy, csak a fesztivál részére készülő Dreher sörkülönlegességgel, a Sziget Sörrel. Tavaly egyébként 80 söröző 500 sörcsappal, valamint 220 dobozos kiszerelést rejtő hűtővitrinnel várta a Szigeten a látogatókat, akinek körülbelül kétharmada, mintegy 312 ezer ember meg is kóstolta a Dreher sörök valamelyikét.

A Dreher Sörgyárak a Sziget Fesztivál legrégebbi partnere, hiszen 1995-től jelen van termékeivel a fesztiválon, a Dreher márka neve pedig mára már összeforrt a rendezvénnyel: a több mint 10 éve tartó szponzorációs időszakban voltak egészen extra kitelepülései is, mint a 22 méter magasba emelkedő söröző, a Dreher in the sky, vagy a 3000 négyzetméteres, homokkal leterített Dreher Napköztársaság. Az utóbbi években pedig itt is elérhetővé tette egyes sörkülönlegességeit, például a Dreher Hidegkomlós Tanksört.

? A közös múltra tekintettel egyértelmű volt, hogy a 25 éves Szigetet a Dreher is szeretné méltón megünnepelni. Mindenképpen valami speciális ajándékkal készültünk, így a sörmestereink már év eleje óta dolgoztak egy egyedi sörkülönlegesség fejlesztésén, a Sziget Sörön ? emelte ki Szederkényi Zita, a Dreher Sörgyárak vállalati kapcsolatok vezetője, aki azt is elmondta, hogy a Sziget fennállása óta összesen 17 millió 922 ezer 600 korsó sör fogyott a fesztiválon.

Kádár Tamás, a Sziget Szervezőiroda cégvezetője hozzátette: a sör és a fesztivál kapcsolata adja magát, de a Sziget és a Dreher 23 éves partneri együttműködése kifejezetten különleges a céges világban, szinte már történelem. ? Reméljük folytatódik még 23 éven át, vagy akár tovább is, hiszen eddig együtt fejlődtünk. A külföldi látogatók itt ismerték meg a Drehert, ma pedig már kifejezetten keresik, és a szigetes sörözést ez a sör jelenti mindenki számára ? mondta. Becz Gábor sörmestertől megtudtuk, hogy a Sziget Sör végül hidegkomlózásos technológiával, Centennial komlóval készül, amelyet előszeretettel használnak IPA sörökhöz is. Úgy is szokták hívni, hogy Szuper Cascade, mert hasonló ízjegyeik mellett majdnem kétszer több alfa-savat tartalmaz (7-12%). Megkóstolásakor citrusos, virágos aromára számíthatunk.

A Dreher

A Dreher ma Magyarországon a legnépszerűbb márka a minőségi sörök között, piacvezető a prémium kategóriában. Köszönhető ez több mint 150 év sörfőzési tapasztalatának, kellemesen karakteres ízvilágának, és a folyamatos innovációknak, amikkel fogyasztók széles körét érjük el. A Dreher több mint 14 éve a Sziget Fesztivál hivatalos söre, 2014 óta pedig saját fesztiválnak, a DreherFesztnek a névadója és szervezője. A Dreher márkacsalád minden tagjára igaz, hogy mindent beletöltöttünk, ami a Drehert igazán gazdaggá teszi: a kiváló minőségű, természetes alapanyagokból készülő, karakteres ízvilágú márka variánsai egyedülálló élményt kínálnak a fogyasztóknak. A Dreher Classic-ot tükrösen tiszta, aranysárga szín és lassan olvadó, hófehér habkorona jellemzi, ízét pedig a kétféle komló teszi igazán karakteressé.

Szóljon hozzá!