St. Hubertus Zwackkal
A természet varázsát közvetíti a St. Hubertus új kampánya. A St. Hubertus A természet barátai interjúsorozattal hívja fel a figyelmet a vadon erejére és ad bepillantást környezetünk lenyűgöző szépségébe idén novemberben. Az italmárka kampánya három inspiráló személyiséget mutat be: vadászt, horgászt és természetfotóst.
Olyan karaktereket ismerhetünk meg a videókban, akik szorosan kapcsolódnak a vadonhoz, és autentikusan, magával ragadó stílusban képesek átadni annak varázslatát. A kampány célja, hogy bemutassa, miként élhetünk harmóniában a természettel, és hogyan válhatunk annak védelmezőivé. Három életút, három szenvedély – összekötve a természettel.
A St. Hubertus A természet barátai kampány szíve a háromrészes interjúsorozat, amelynek első epizódjában Stork Zsolt tapasztalt vadász és nem mellesleg a Zwack Unicum Nyrt. országos gasztronómiai vezetője szerepel: Csitári Gergely riportert a Nógrád vármegyei Salgótarjáni járásba, a mihálygergei erdők lenyűgöző világába vezeti be szarvasbőgés idején. A magával ragadó természeti jelenség megidézi az italmárka névadóját, a vadászok, erdészek védőszentjét, Szent Hubertuszt is – tudatta Tüske Zsuzsanna.
A háromrészes sorozat folytatásában Erdélyi Balázs Pupát, a természetvédő és horgászinfluenszert ismerhetjük meg, a záróepizódban pedig Daróczi Csaba Arany Daru-díjas természetfotós személyén keresztül kapunk ízelítőt a természet múlékony, de örök pillanataiból, amelyek ugyancsak arra ösztönöznek, hogy jobban figyeljünk a körülöttünk lévő világ szépségeire. Ezek a hiteles figurák olyan, minket körülvevő kincsekre világítanak rá, mint erdeink, vizeink világa, valamint nem utolsósorban a természetvédelem jelentőségére.
Kamera által varázslatosan
Stiller Ákos díjnyertes fotós lélegzetelállító operatőri munkája magával ragadja a nézőt és bevonja a természet lenyűgöző közelségébe. A képek nemcsak átadják a természet mágiáját, mint a szarvasbőgés, a horgászat nyugalma, vagy elénk tárják az ember és a környezet összefonódásával életre kelt jelenségeket, mint a fotós pillanat-megörökítő tehetsége, hanem arra inspirálnak, hogy mi magunk is közelebb kerüljünk az élővilághoz.
A közösség ereje – természetjárás és barátság a kéken
A St. Hubertus márkanév mára összefonódik a természetjárással, erről tanúskodik többek közt az együttműködés a Magyar Természetjáró Szövetséggel. A Kéktúrázás Napján a márka örökbe-fogadta a St. Hubertus Erdei és a Barátság útvonalakat egy általa szervezett program keretében. A nagykorú túrázókat a testmozgás után egy baráti koccintás és St. Hubertus kóstoló várta, valamint a Barátság a Kéken! fotópályázat a barátokkal megosztott természetjárás élményére is felhívta a figyelmet.
A természet és a tradíció íze
A St. Hubertus, a vadászok védőszentjéről elnevezett ikonikus magyar gyógynövénylikőr 1901 óta testesíti meg a természet és a hagyomány iránti tiszteletet. Az ital nem csupán kísérője lehet a túráknak, hanem egy életérzést is közvetít, azt, hogy a természetben lenni mindig ünnep. Titkos receptúrája a természet kincseiből merít, amelynek csodái nemcsak elbűvölnek, hanem mélyen összekötnek minket az élettel és egymással. Ezt a szellemiséget ünnepli A természet barátai kampány is. Arra hív, hogy ismerjük meg azokat az embereket, akik életüket a vadon szeretetére és tiszteletére alapozzák, és merítsünk inspirációt az ő történeteikből: álljunk meg, nézzünk körül, és érezzük meg a természet varázsát.
A St. Hubertus a Zwack Unicum Nyrt. tulajdonában lévő klasszikus magyar gyógynövénylikőr, mely titkos, tradicionális receptúra alapján készül immáron több, mint 100 éve. Igazi karakterét a válogatott gyógynövények, a narancs, az ürömfű és a kivonatok tölgyfahordós érlelése adják, mely St. Hubertus legendájával vegyülve mesél múltról, a természet csodáiról és az életben fontos értékekről. Elérhető St. HUBERTUS Eredeti, St. HUBERTUS Vérnarancs, St. HUBERTUS Erdei és St. HUBERTUS 33 ízekben.









