Segítség az utakon
Az egykori Beatles-film és számuk címe csak szó-rokonságot mutat, de ennél egy kicsit komolyabb célt is szolgál jelenleg. Magyarországon hirtelen szívhalálban évente körülbelül 25 ezer ember hal meg, azaz minden 20. percben meghal valaki. Az európai kontinensen kétmillió ember veszíti életét ? tudtuk meg Bartalis Lászlótól.
Maga a help, mint sürgősségi életmentés, az információs szolgáltatás és az újraélesztés alapjait foglalja magába. A legfőbb cél, hogy újfajta közgondolkodást állítson az előtérbe. A help, mint életmentő szolgáltatás, egy sürgősségi életmentő rendszert dolgozott ki. A főváros és a vidék emberek járta forgalmas területeire egy kombinált életmentést szolgáló pont kihelyezését teszi lehetségessé.
A csomag tartalma: életmentő újraélesztési táska (félautomata defibrillátor), információs felület (LCD monitor), információs szolgáltatás az életmentés támogatásának és kapcsolódó ismeretterjesztésnek a felületeként, komplett kommunikációs egység (WiFi, sms, webcam, touch-screen, bluetooth, interaktív kommunikáció) és automatikus riasztási rendszer (sms, ?real time? kapcsolat. Az Ad-life Média Zrt. hamarosan országos szinten fogja megkezdeni a help pontok telepítését magyarországi középületekben, kereskedelmi hálózatokban.