ZETApress

hírportál

Generali a Bank Centerben

Generali átvágásA Generali Biztosító új képviseleti pontot nyitott a Szabadság téren, hogy még inkább jelen lehessen a kerület életében, megismerhesse a helyi igényeket, élethelyzeteket, és ezekre személyre szabott megoldásokat tudjon ajánlani. Ezt szem előtt tartva a társaság országszerte fejleszti képviseleti pontjait, hosszú távú célja ugyanis, hogy testre-szabott és elérhető biztosítási megoldásaival az ország minél több pontján jelen legyen.

A Generali Biztosító számára fontos, hogy közvetlen jelenlétének köszönhetően piacait megismerve az ország minél több településén a helyi igényeknek megfelelő biztosítási szolgáltatásokat nyújtson, és ezzel az ott élő embereket és a helyi intézményeket fenyegető kockázatokat kezelje és csökkentse. Így hosszú távú célja, hogy az ország minél több pontján személyesen legyen jelen.

Ugyanakkor azzal, hogy a biztosítótársaság országszerte bővíti értékesítési hálózatát, nemcsak igyekszik megtalálni a legrövidebb utat a helyi igények és biztosítási szolgáltatások között, de törekszik arra is, hogy minél rövidebbé tegye a biztosítási ügyintézést. Ennek érdekében az elmúlt években a Generali jelentősen csökkentette átlagos kárrendezési idejét, telefonos ügyfélszolgálatának várakozási idejét, és kialakította a valós idejű kárrendezést, de ezt a filozófiát türközi a társaság névváltása is, hogy az eddigi, hosszabb Generali-Providencia Biztosító Zrt. név helyett a rövidebb Generali Biztosító Zrt. néven működik tovább.

Új Generali képviselet a Szabadság téren

Generali képviseletnyitásA biztosító korábban is jelen volt Budapest V. kerületében, az új képviselet pedig a lakosság szélesebb körű, kényelmesebb kiszolgálását célozza. Így amellett, hogy a lakossági biztosítások teljes palettáját szolgáltatja, a cégcsoport más tagjainak szolgáltatásait is kínálja, azaz például utasbiztosítást vagy nyugdíj- és egészségpénztári szolgáltatásokat.

A most megnyílt képviselet már a biztosítótársaság új vizuális megjelenését tükrözi. A Generali ugyanis a közelmúltban új arculat és logó bevezetésével tette világszinten is egységessé a cégcsoport fellépését. A közel kétszáz éves múltra visszatekintő, Szent Márk szárnyas oroszlánját ábrázoló márkajelzés modernebb, dinamikusabb változatát kifutó rendszerben a korábban megnyílt képviseletek is átveszik majd.

Az eseményen beszédet mondott Erdős Mihály, a Generali Biztosító elnök-vezérigazgatója; Román István, a Generali Biztosító régióigazgatója; Major László, a Generali Biztosító fejlesztési igazgatója; Tóth Katalin Rozália, a Generali Biztosító új képviseletének vezetője. A moderátor Tamás Ildikó, a Generali Biztosító kommunikációs szakértője volt. Megtudtuk, hogy egy év alatt 150-ről kétszáz fölé emelkedett a képviseleteik száma, idén ez már a huszadik megnyitás. Legközelebb Szeged környékén: Deszken és Kisteleken nyílik új kirendeltségük. Céljuk, hogy minden kerületben és járási székhelyen legyen belőlük.

A Generali-csoport

A Generali Biztosító Magyarország egyik vezető biztosítótársasága, a nemzetközi Generali Csoport tagja. A Generali Csoport Európa egyik legnagyobb biztosítási szolgáltatója, a vállalatcsoport 2013-ban 66 milliárd eurós díjbevételt ért el. A világszerte 77 ezer alkalmazottat foglalkoztató és több mint 60 országban 65 millió ügyféllel rendelkező Generali Csoport piacvezető szerepet tölt be Nyugat-Európában és egyre fontosabb szereplője a közép-kelet-európai és ázsiai piacoknak. A Generali Csoport Közép-Kelet-Európa 10 országában a GPH holdingtársaságon, a régió egyik vezető biztosítási szolgáltatóján keresztül végzi tevékenységét.

Szóljon hozzá!