ZETApress

hírportál

Díjazták a Gössert

Gösser ACGKözösségi média díjat kapott a Gösser Facebook-alkalmazása. Néhány hét alatt megduplázták a rajongók számát a virtuális kacsakövezéssel ? tudatta Keserü Vagyim junior PR manager, ACG Reklámügynökség.

Kategóriagyőzelmet hozott a Gösser számára Magyarország legrangosabb közösségi média versenye, a Social Media Best Practice 2014-es pályázata. A szakmai zsűri döntése alapján az ACG Reklámügynökség Vissza a természetbe! című munkája érdemelte ki az első helyezést az Integrált kampányok közösségi megjelenése kategóriában.

Az ACG Reklámügynökség és a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. 2012-ben indította el azt a kampányt, amely a Gösser márka alapértékeire, a természetességre és a barátságra összpontosított. A televíziós reklámok mellett többféle online elemet is tartalmazott a kampány, amelyek közül kiemelkedett a most díjazott interaktív alkalmazás. A Vissza a természetbe! elnevezésű applikáció segítségével a sörmárka rajongói virtuálisan csatlakozhattak a reklámfilmekben szereplő baráti társasághoz és az online térben több száz kacsakövet gyűjthettek az Alpok legszebb folyóiból és tavaiból. A kacsakövekre kattintva véletlenszerűen találhattak rá a megjelölt példányokra, amelyeket összegyűjtve értékes ajándékokat nyerhettek ? a legszerencsésebbek egy négynapos alpesi túrán vehettek részt barátaikkal.

Néhány hét alatt több mint hatvanezer követ forgattak meg a látogatók, 5500 nyerő kacsaköves dobozt gyűjtöttek össze, és ami a legfontosabb: a Gösser Facebook oldalának rajongótábora 200%-kal növekedett ezen időszak alatt. ? Mindig is nagy kihívást jelent, hogy valamilyen közös aktivitás érdekében mozgósítsuk egy márka rajongóit ? még ha csak egy virtuális tevékenységről van is szó. Ebben az esetben viszont azt tapasztaltuk, hogy a minőség üzenete mellett a természet szeretete és a barátság olyan motivációt jelentettek, amelyek érdekében gyorsan és szívesen csatlakoztak a játékhoz a Gösser sör barátai. Külön öröm, hogy a reklámfilmhez készült zene is rövid idő alatt nagy sláger lett Magyarországon ? mondta Jan-Willem Van Wensem, a HEINEKEN Hungária Sörgyárak Zrt. marketing és trade marketing igazgatója.

Egy egészen különleges alkalmazást szerettünk volna fejleszteni annak érdekében, hogy a közösségi médiában is intenzíven meg tudjunk jelenni a kampánnyal és a prémium szegmensben erősítsük a Gösser márka pozícióját. Az első pillanattól kezdve az volt a célunk, hogy a kampány könnyen után-követhető legyen, és ne csak az applikáció ideje alatt beszéljenek róla a közösségben ? nyilatkozott Nagy László, az ACG Reklámügynökség kreatív-társigazgatója a díj átvételekor.

Szóljon hozzá!