ZETApress

hírportál

Örök győztes: Daniella

Folyamatos minőség, kiemelkedő eredmények és példaértékű elismerések – A többszörös Magyar és Business Superbrands-díjas Daniella Villamosság lett a 2025. Év Vállalkozója Hajdú-Bihar Vármegyében – tudatta a PResston PR Rózsadomb Center.

A Daniella Kereskedelmi Kft. több mint 30 éves tapasztalattal rendelkező debreceni székhelyű családi vállalkozás 41 telephelyes országos szaküzlethálózatával, B2B és B2C webáruházával, valamint évente közel 50 milliárd forintos ár-bevételével a hazai villamossági piacvezető szereplője. A vállalat szakmai kiválóságát a MagyarBrands és a Business Superbrands díjak is igazolják. 2025-ben a cég Innovatív Márka és Kiváló Üzleti Márka kategóriákban MagyarBrands elismerést, valamint immár negyedik alkalommal Business Superbrands díjat is kapott, tovább erősítve pozícióját a hazai márkák élvonalában.

A vállalat üzleti sikerei mellett elkötelezett a társadalmi felelősségvállalás iránt is, melyet saját alapítványán keresztül valósít meg. A cég 2022-ben hozta létre a Daniella Villamosság Talentum Alapítványt, hogy hazánkban és nemzetközi szinten egyaránt segítse a műszaki és szakmai területeken zajló oktatási, kutatási és fejlesztési tevékenységeket, valamint előmozdítsa a technológiai és környezettudatos megoldások széles körű elérhetőségét.

Ezt az üzleti szemléletet példázza Hadnagy Ernő, a Daniella Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója is, akit a VOSZ Hajdú-Bihar vármegyei tagozata az Év Vállalkozója díjjal tüntetett ki a kereskedelmi kategóriában. A cégvezető Debrecenben Balogh Károlytól, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége vármegyei szervezetének elnökétől vette át a díjat.

Az Év Vállalkozója és a jövő tehetségei

Ma Debrecen nemcsak a gazdaság, hanem a kultúra, az oktatás és az innováció városa is, egyre izgalmasabb, egyre vonzóbb. A vármegye is részese ennek a fejlődésnek és amikor egy térség közel kerül a teljes foglalkoztatottsághoz, amikor a nemzetközi vállalatok jelenléte növeli a béreket, az vállalkozói és munkaáltatói szemmel veszélyt hordoz. A jó vállalkozók egyik legfontosabb tulajdonsága az, hogy észlelik a változás szelét és képesek időben váltani, képesek újra értelmezni a saját szerepüket, új értelmet adni a cégüknek – emelte ki a Balogh Károly, a VOSZ HB-vármegyei elnöke.

Ez a szemlélet jól illeszkedik a folyamatosan változó munkaerőpiaci környezethez, ahol egyre nagyobb értéket képviselnek azok a vállalati törekvések, amelyek a gazdasági eredményesség mellett a társadalmi értékteremtést is középpontba helyezik. Debrecen mindig is erős közösségekre épült. A tudás, a gazdasági teljesítmény, az innováció, a kulturális értékek és a vállalkozói szellem egymást erősítve működik. A város titka pedig az összefogásban rejlik. Ebben a légkörben kiemelt szerepet kap az utánpótlás támogatása, a fiatal tehetségek gondozása, különösen azoknál a vállalatoknál, amelyek hosszú távon stabil, innovatív és értékalapú működésre törekednek. Az utánpótlásképzés példaértékű képviselője a Daniella Kereskedelmi Kft., amely tudatosan fejleszti és támogatja a jövő szakembereit, elősegítve fejlődésüket és a helyi gazdasági közösség megerősítését.

E filozófiát ismeri el a VOSZ Hajdú-Bihar Vármegyei Szervezete által alapított Év Vállalkozója díja, amely a régió gazdasági és kulturális életének kiemelkedő szereplőit méltatja szakmai teljesítményükért, innovációjukért és társadalmi hozzájárulásukért, példát mutatva a vállalati felelősségvállalás és a közösségépítés terén. A vármegyei gálán adták át az Év Vállalkozója elismeréseket az ipar, az agrárium, a kereskedelem, az innováció, a vendéglátás, valamint a felelős multinacionális vállalat szekciókban. A kitüntetések odaítéléséről korábbi díjazottakból és helyi szakemberekből álló testület döntött. A kereskedelem kategóriában Hadnagy Ernő, a Daniella Kereskedelmi Kft. tulajdonos-ügyvezetője vehette át az Év Vállalkozója 2025. elismerést.

A Daniella Villamosság mögött elkötelezett és támogató partneri szerep áll, amely példamutató módon erősíti a vállalkozói szférát és a helyi gazdaság fejlődését. Egyben bizonyítja, hogy a vállalat sikere a szakemberek iránti elkötelezettségen és a hosszú távú bizalmon nyugszik. E megtisztelő kitüntetés kollégáimmal végzett következetes munka eredményét tükrözi – hangsúlyozta Hadnagy Ernő, a Daniella Villamosság ügyvezető igazgatója.

2025-ben is a Daniella Villamosság a legjobbak között

A Superbrands nemzetközileg elismert védjegy, amely a kiemelkedő fogyasztói és üzleti márkákat jutalmazza Magyarországon 2004 óta. A díjazás szakmai alapokon történik. A független bizottság a pénzügyi adatok, reputáció és ajánlások alapján választja ki a márkákat, pályázat vagy jelentkezés nélkül. A cím példát nyújt a sikeres márkaépítéshez, és világszerte 90 országban ismert, kiemelve a legjobbak teljesítményét és hitelességét.

Az üzleti (B2B) kapcsolatokban erős stratégiai racionalitást tapasztalunk a legjobbaknál, növekvő társadalmi és környezeti felelőségvállalással – fogalmazott dr. habil Vass László, a Superbrands Bizottság elnöke. Ez a stratégiai, felelősségteljes gondolkodás a Daniella Kereskedelmi Kft.-nél is tetten érhető, ahol a szakmai utánpótlás és a közösségi elkötelezettség egymást erősítve valósul meg.

A Daniella Kereskedelmi Kft. gondolkodásának középpontjában a szakmai utánpótlás biztosítása áll. A fiatalok képzésébe vetett elköteleződés nemcsak támogatásokban, hanem egy átgondolt, fejlődési lehetőségeket kínáló életpályamodellben is megmutatkozik, amely egyaránt vonzó perspektívát kínál pályakezdőknek és tapasztalt szakembereknek.

A debreceni központú, családi vállalkozás által létrehozott Daniella Villamosság Talentum Alapítvány célja, hogy hazai és nemzetközi szinten támogassa a műszaki oktatás, kutatás és fejlesztés előmozdítását, középpontjában a tudástranszfert állítva ezzel hidat teremtve oktatók, diákok, iparági szereplők és innovatív vállalkozások között. A cég a társadalmi felelőségvállalását ezen az alapítványon keresztül valósítja meg, amely a korszerű, fenntartható technológiai megoldások terjedését és a munkaerőpiaci igényekhez igazodó gyakorlatközpontú képzést támogatja.

A 2023/2024 és 2024/2025-ös tanévben az alapítvány évente 12 szakképző intézményt segített összesen 88 millió forint értékű eszközadománnyal, ezzel több mint 1300 diák tanulmányait és szakmai fejlődését előmozdítva.

A program célja, hogy a szakképzésben részt vevő fiatalok már tanulmányaik során hozzáférjenek a műszaki fejlődés üteméhez igazodó, korszerű ismeretekhez és technológiai háttérhez. Az Alapítvány tevékenysége nemcsak a gyakorlati oktatás színvonalát emeli, hanem erősíti a szakképzés és a versenyszféra kapcsolatát is. Ennek köszönhetően a tanulók közvetlenül ismerkedhetnek meg a legmodernebb villamosipari megoldásokkal, amelyeket a feladataik során is alkalmazhatnak, így naprakész, azonnal munkába ültethető tudással léphetnek ki az iskolapadból.

A jubileumi, 15. MagyarBrands program során is kitüntették a debreceni, villamossági családi vállalkozást. A MagyarBrands program 2025-ben a Daniella Villamosságot Innovatív Márka és Kiváló Üzleti Márka kategóriában is elismerte, így a díj mind az üzleti teljesítményre, mind az innovációra reflektál. A program kizárólag magyar származású brand-eket értékel, figyelembe véve a pénzügyi adatokat, valamint fogyasztói és szakértői értékeléseket. A díjazottakat pedig a MagyarBrands Szakértői Bizottság választja ki. A 2025-ös üzenet, Formáld a jövőd! Magyarul, építs márkát!, a tudatos márkaépítés és a fogyasztói kötődés fontosságát hangsúlyozza.

A díjazott márkák nemcsak üzleti sikereikről tesznek tanúbizonyságot, hanem erősítik a közösségekhez való kapcsolódást és az identitásformálást, miközben a MagyarBrands logó kommunikációs eszközként is értéket képvisel a piacon. A hazai fogyasztók körében végzett kutatás szerint a magyar eredetű termékek megbízhatóságot sugallnak, és a vásárlók jelentős része előnyben részesíti a hazai márkákat.

– A vevők ma már nem árakat, hanem élményeket és érzéseket jegyeznek meg. Egy erős márka nemcsak egy terméket vagy szolgáltatást jelenít meg, hanem történetet, hitelességet és értéket is, ami szorosan összeköti a közönséggel. A piac zajában azok maradnak fent, akiknek egyedi arca, hangja és üzenete van, ráadásul mindez következetesen jelenik meg. A jövő nyertesei nem a legolcsóbb termékek, szolgáltatások lesznek, hanem azok a kiváló márkák, amelyeket a vásárlók, a fogyasztók a megkülönböztető védjegyek láttán és jó tapasztalataik birtokában felismernek, megjegyeznek és szívből ajánlanak – hangsúlyozta dr. Serényi János, a MagyarBrands Program elnöke.

– A negyedszer kiérdemelt SuperBrands és a hetedszer elnyert MagyarBrands díjunk a hitelességünket, a Vállalkozói díj pedig emberközpontú, helyi értékeinket tükrözi. Mindkettő a folyamatos, magas színvonalú ügyfélkiszolgálás és a szakembereinkbe vetett bizalom gyümölcse – hangsúlyozta Nagy Tamás, a HAD Group marketing és kommunikációs igazgatója.

A Daniella Kft.-ről:

A Daniella Kft. hazánk piacvezető villamossági kereskedő cége. A családi tulajdonban lévő magyar vállalkozás villamossági anyagok kis- és nagykereskedelmével foglalkozik, a villamossági termékek teljes spektrumát kínálja ügyfeleinek. A cég mottója és küldetése, ami köré termék- és szolgáltatásportfolióját kialakította: az elektromos világ szolgálatában.

A 41 telephelyből álló szaküzlethálózat mellett B2B és B2C webáruházzal biztosítják vevőik kiszolgálását. A rendelkezésre álló közel hatmilliárd forint összértékű készletállományból a legtöbb igényt másnapra teljesítik, míg a polcon nem tartott termékeket is a lehető leghamarabb szerzik be több száz beszállítóból álló kapcsolatrendszerük működtetésével. 2021-től a hazai villamossági piac legmodernebb, robotizált raktárrendszerrel ellátott 12 ezer m2-es logisztikai központjából teljesítik vásárlóik igényeit.

A cég 2020-ban 3,6 milliárd forintos sikeres kötvénykibocsátást hajtott végre. Export tevékenységet is folytat Romániában, saját leányvállalatukon, a Dominant Electric S.R.L.-en keresztül, továbbá más országokban is a helyi kereskedő partnerek közreműködésével. A cég tagja a FEGIME-nek, amely egy villamossági termékeket forgalmazó, családi vállalkozásokat tömörítő beszerzési társaság.

A Daniella Villamosság alapító tagja a 2007-ben megalakult FEGIME Hungary Kft.-nek, mely magyar családi vállalkozások közreműködésével kapcsolódik nemzetközi tagcégek láncolatához, az európai szakmai elit vérkeringésébe. A Daniella Villamosság 2019 óta minden évben elnyeri a MagyarBrands-díjat a Kiváló Üzleti Márka kategóriában, valamint 2021 óta minden évben díjazzák Innovatív Márka kategóriában. 2022-ben, 2023-ban, 2024-ben és 2025-ben pedig Business Superbrands elismeréssel tüntették ki.

Szóljon hozzá!