Az MKB fémkártyája
Ügyfelek bevonásával indul a fémkártya bevezetése. Az MKB Bank az MKB Fintechlab Design Summit 2020 esemény kerekasztal-beszélgetésének keretében jelentette be, hogy a prémium szegmensben Magyarországon elsőként fém bankkártyával bővíti bankkártya-portfólióját – tudatták sajtósaik.
Az MKB World Elite Metal és az MKB Platinum Metal kártyákhoz tartozó szolgáltatások fejlesztésébe a pénzintézet az érdeklődő ügyfeleket is bevonja – az MKB Bank a felhasználóközpontú tervezés iránti elkötelezettségét ezzel is hangsúlyozza.
Az idei Design Summit több mint 350 résztvevővel, két napon keresztül zajlott. A fintech világ 43 nemzetközileg elismert szakértője – köztük Nick De Mey, a Board of Innovation alapítója, aki a COVID-helyzethez alkalmazkodó gazdaságról beszélt; Susan Weinschenk, aki a Team W vezetőjeként a viselkedéstudomány, a termékfejlesztés és az üzlet kapcsolatáról mesélt; vagy Chris Skinner, a fintech és a bankvilág jól ismert szerzője, aki a bankok digitális bankká alakulásainak kihívásairól tartott előadást – 28 előadás és workshop során tematizálta a digitális transzformáció és a service design legújabb trendjeit.
A rendezvény kiemelt, a prémium élmény és banki szolgáltatások kapcsolatát körbejáró kerekasztal-eseményén bejelentett fémkártyákra a weboldalon már most fel lehet iratkozni, a feliratkozás keretében az MKB Bank az érdeklődőkkel közösen alakítja majd ki a különleges, tartós, esztétikus és elegáns, álló formátumú metál-kártyákkal járó szolgáltatások körét.
– 32 évvel ezelőtt az MKB Bank volt az első, amely nemcsak Magyarországon, de Kelet-Közép-Európában is először hozott bankkártyákat forgalomba. A bankkártya kezdetben csak vállalati ügyfelek számára volt elérhető. Most, 2020-ban megnyitjuk a fémkártyákra feliratkozás lehetőségét mindenki számára, illetve felkínáljuk annak lehetőségét, hogy betekintést nyerjenek a bevezetés folyamatába, nyomon követhessék a megvalósítás lépéseit. Az MKB Bank arra vállalkozik, hogy online tartalmakkal, videókkal mutassa be, hogyan alakul a szolgáltatások kialakítása, miként folynak a tesztelések, illetve hogyan jön majd létre a végleges bankkártya – mondta Ginzer Ildikó, az MKB Bank általános és üzleti vezérigazgató-helyettese.
– Gratulálunk az MKB Banknak ehhez a nagyszerű bejelentéshez, de még inkább ahhoz, hogy az idei, sok szempontból kihívást jelentő évben is a fejlesztésben, az előre lépésben gondolkodnak. A Mastercardnál úgy látjuk, hogy a prémium ügyfélkör számára mindig fontos, hogy azt érezze, saját pénzügyi szolgáltatója figyel az igényeire, halad a korral és nem trendeket követ, hanem trendeket teremt. A fém bankkártyák bevezetése pontosan ezt a szemléletet bizonyítja egy bank részéről – mondta Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.