ZETApress

hírportál

Elkészült a hetedik

Ügyfélközpont ÚjbudánMa kora délután nyílt meg a Móricz Zsigmond körtéri új BKK Ügyfélközpont a tavasszal megújult Gomba épületében. A BKK új, európai színvonalú integrált szolgáltatásokat nyújtó ügyfélközpontjaiban a közlekedéssel kapcsolatos minden ügy elintézhető: jegy- és bérletvásárlás, közlekedési információk, taxipanasz-kezelés, MOL Bubival kapcsolatos ügyintézés és általános utastájékoztatás.

Az ügyfélközpontot Szeneczey Balázs főpolgármester-helyettes, Hoffmann Tamás XI. kerületi polgármester és Vitézy Dávid, a BKK vezérigazgatója nyitotta meg. Az új központ megoldást jelent az eddigi nehézkes, időnként hosszú sorban állással együtt járó jegyvásárlás és ügyintézés problémáira Újbudán is. A modern ügyfélközpontban több munkapultnál egyszerre 3-4 munkatárs szolgálja ki a BKK ügyfeleit legtöbbször a jegy-, illetve a bérletvásárlásban, de gyakoriak a MOL Bubival kapcsolatos kérdések is. Az ügyfélközpontba érkezőket sorszám szerint szólítják, ezáltal az új rendszer jóval gördülékenyebb és hatékonyabb. Az ügyfélközpont munkatársai abban is segítenek, hogy az ügyfelek magabiztosan használhassák a BKK új automatáit, amelyek közül már több mint 200 megtalálható Budapesten és agglomerációjában.

A hét BKK Ügyfélközpont: BKK központi ügyfélszolgálat a Király utca és Rumbach Sebestyén utca sarkán; Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2A terminál; Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtér 2B terminál; Kelenföld vasútállomás M; Keleti pályaudvar M; Deák Ferenc tér M és Móricz Zsigmond körtér M. Az ügyfélközpontok szolgáltatásai nemcsak a helyi ügyfeleknek, de a turistáknak is nagy segítséget jelentenek, akik információt kaphatnak a főváros közlekedési hálózatáról, ezért könnyebben tájékozódhatnak Budapesten. A személyes, szóbeli tájékoztatáson kívül már angol, német, francia, spanyol, román, szlovák, kínai, orosz nyelven is elérhetők és nagyon népszerűek a turisztikai tájékoztató kiadványaik is ? tudtuk meg az átadáson.

A közlekedésben részt vevők mindennapjait könnyítik meg a városban egyre több helyen meglévő ügyfélközpontok. Az első, a Király utca és Rumbach Sebestyén utca sarkán találhatón kívül az M4-es metró két végállomásán ? Kelenföld vasútállomás M és Keleti pályaudvar M ? is helyet kaptak az egyedi kivitelezésű és egységes arculati kialakítású ügyfélközpontok, amelyek egyik jellegzetessége a Budapest tömegközlekedési hálózatát ábrázoló térképes háttér. Szeptemberben nyílt meg a Deák Ferenc téri központ, ma pedig a XI. kerületi Móricz Zsigmond körtéri Gomba épületében adták át a hetedik új, modern ügyfélközpontjukat. A BKK 2016-ig a főváros összes forgalmasabb tömegközlekedési csomópontján kialakít majd ilyen, az ügyfelek színvonalasabb kiszolgálását lehetővé tévő létesítményeket. A közeljövőben a Ferenciek terén, majd Kőbánya-Kispesten nyílik meg új ügyfélközpont. A BKK Ügyfélközpontokban mindennap reggel 05:30 és este 22 óra között várják az érdeklődőket.

Az új értékesítési és tájékoztatási pontok szorosan kapcsolódnak az elektronikus jegyrendszer kialakításához, hiszen mindenben támogatják és kiszolgálják az e-jegyrendszer igényeit. Az ügyfélközpontok kínálatát kiegészítik az új jegy- és bérletkiadó automaták is, amelyekből már kétszáznál több található a fővárosban, de számuk hamarosan háromszázra nő. A jegy- és bérletvásárlás tehát a nyitvatartási időn túl sem okozhat gondot, hiszen automatáink a legtöbb helyen a nap 24 órájában rendelkezésre állnak.

Szóljon hozzá!