Suliba is BKK-val!
A gamereket célozza legújabb kampányában a BKK: a fiatal gamereket hívja játékra legújabb kampányában a Budapesti Közekedési Központ – tudatták sajtósaik.
Augusztusban a BudapestGO alkalmazásban Mastercard kártyával vásárolt diákbérletekkel nemcsak utazni lehet, hanem akár Xboxot, Playstationt vagy Nintendo Switch 2-t is lehet nyerni. A BKK tematikus Spotify-listát is készített kampányhoz, így zenei aláfestés is segíti a virtuális kalandozást.
A Budapesti Közlekedési Központ Ez most nem side guest címmel indított kampányának célja, hogy a tanévkezdéshez közeledve gamifikációval és értékes nyereményekkel ösztönözze a diákokat a közösségi közlekedés, valamint a BudapestGO használatára. További részletek és játékszabályzat idekattintva érhető el.
A kampány időszaka alatt egész augusztusban a BudapestGO alkalmazásban Mastercard bankkártyával vásárolt diákbérletekkel főnyereményként akár egy Microsoft Xbox Series X 1-et, egy PlayStation 5 Slim Digitalt vagy egy Nintendo Switch 2-őt is lehet nyerni. Emellett a társaság 25 db éves ESD Xbox Game Pass előfizetést, valamint 25 db 25 ezer forintos ESD PS ajándékkártyát is kisorsol. Aki a játék időtartama alatt bérletet vásárol és szeptember 02-ig regisztrál, automatikusan részt vesz a sorsoláson. A BKK a kampányhoz egy gaming tematikájú Spotify-listát is készített, így utazás közben is könnyű hangolódni a játékra.
