ZETApress

hírportál

Kásással reklámoz a Vodafone

Miért a McLaren-től távozó Alonsóval, s miért nem egy magyar vízilabdázóval reklámozza magát a Vodafone Magyarországon? ? kérdeztük alig egy hónappal ezelőtt. Beck György vezérigazgató akkor nem reagált felvetésünkre, mára viszont látványos választ adott. A Boksz Utca étteremben délelőtt egyéni reklámszerződést kötött Kásás Tamással és bemutatta új őszi magazinjukat, melynek címlapján a válogatott vízilabdázó a kiemelt támogatásért cserébe a telefontársaság reklámarca lett.

S hogy miért épp őrá esett a választás? Mert az idei Formula?1 Magyar Nagydíjat megelőző csütörtökön avatták fel a Westend City Centerben a Vodafone új márkaképviseletét, melyre a gyorskezű brit Hamilton mellé az erőskezű Kásást is meghívták. A szalagátvágás után az újságírók nem a pontversenyben vezető autóst, hanem a pólóst faggatták. Ne firtassuk, hogy ebben a nyelvi nehézségek játszottak-e szerepet, vagy a Válaszd a magyar árut! ? szlogent értették félre. Lények, hogy a Formula-1 újonca iránt kevés érdeklődés mutatkozott.

A Vodafone év elején pártolt át a Ferraritól öt évre a McLaren-Mercedeshez. Sokáig úgy tűnt, hogy ez jó döntés volt, de előbb a brit csapatot zárták ki a küzdelmekből, majd az utolsó futam végén Hamilton is visszacsúszott összetettben a második, Alonso meg a harmadik helyre. Az ideit VB-t ? mint megírtuk ? a Ferrari és Raikkönen nyerte meg. Igaz azóta a futam óvás alatt áll, s ha a szabálytalan üzemanyag-használat miatt a negyedik-ötödik-hatodik helyezetteket kizárják, a hetedik helyről feljövő újonc Hamiltoné lesz jövőre a világbajnokot megillető 1-es rajtszám.

Nem csak Kásással, de a Magyar Vízilabda Szövetséggel is támogatási szerződést kötött a mobilszolgáltató. Ennek értelmében segítik a pekingi felkészülést. A fiúk már kivívták az olimpiai részvételi jogot, a lányokra viszont ehhez még egy itáliai megmérettetés vár. A cég névadó szponzora lesz a december végi férfi Magyar Kupának, a februári négy csapatos női nemzetközi tornának és az akkor kezdődő Sulipóló-sorozatnak.

Kemény Dénes szövetségi kapitány a korábbi szponzorokról beszélt. Előbb a Digitel, később a Compaq, legutóbb a HB, most pedig a Vodafone nyújtott segítőkezet. A cég mindig más volt, a vezérigazgató viszont mindig ugyanaz. Ahogy Beck György átment egyik vállalattól a másikhoz, úgy vitte magával mindenhová kedvenceit. Nem csak a szövetség elnökével, de az alelnökkel is remek máig a kapcsolata, hiszen ez utóbbi saját maga. Beck úr nem csak aktívan vízilabdázik ? csapatukban 18-tól 65 évesig pólóznak ?, de ő a szövetség alelnöke is.

A Vodafone nem csak a sportban, de az élet egyéb területén is szereti támogatni a legjobbakat a legjobbak között. Épp ezért hozták létre a Prima Primissima-díjhoz csatlakozva a Junior Prima nevű új elismerést, melyről korábban mi is beszámoltunk. A díjátadás december 7-én este lesz a Művészetek Palotájában.

Szóljon hozzá!