ZETApress

hírportál

Puskás váltja Figo-t

A legendás világsztár, Puskás Ferenc lett a Szentkirályi reklámarca. A Szentkirályi Luís Figo helyére ismét világsztárt választott hazai és nemzetközi népszerűsítésére: családjának örömére és beleegyezésével a valaha élt legismertebb magyar, Puskás Ferenc lett a piacvezető ásványvíz márka 2010-es reklámkampányának arca ? derült ki a délutáni sajtótájékoztatón.

A cég a világklasszis magyar futballista iránti tisztelettel hívja fel a figyelmet Magyarország ? olykor méltatlanul kezelt ? sikereire, legendáira és értékeire. Öcsi bácsi ?fellépését? a mai kampányindító sajtógálán egy Közép-Európában egyedülálló, interaktív holografikus technikai bravúr tette lehetővé, ebben a formában a világon először. A Szentkirályi most induló kampányában fontosnak tartja a ?jövő lehetséges legendáinak? felkarolását és telkesítését is: 9 fiatal közül Bedi Noel lett az a szerencsés futballakadémista, aki a technika segítségével együtt játszhat a világsztárral a Szentkirályi legújabb reklámfilmjében.

A világ futballrajongóinak kedvence, Magyarország örökös csapatkapitánya, Puskás Ferenc lett a Szentkirályi új arca idén, a 19. Labdarúgó-világbajnokság évében. A Real Madrid és a magyar válogatott virtuóz csodajátékosa a mai napon a technika segítségével ?átvehette” Luís Figo után a Szentkirályi-címeres 10-es mezt Balogh Leventétől, a Szentkirályi Ásványvíz Kft. tulajdonos-ügyvezetőjétől.

A valaha élt legismertebb magyar népszerűsíti hazánk értékeit

Több okból esett a cég választása a legragyogóbb futballcsillagra, Puskás Ferencre. A magyarság 20. századi szimbóluma sokszor nem kapta meg a kellő figyelmet hazájától, éppen ezért a cég az iránta való tisztelettel Magyarország sikereire, hírességeire és értékeire hívja fel a figyelmet. A Szentkirályi ezúttal olyan személyt választott hazánk ?nagykövetének”, aki világhírű és egyben magyar legenda.

Öcsi bácsi április elsején töltené be a 83. életévét, s még ma is számos módon ápolják emlékét világszerte. Tavaly a FIFA megalapította a legszebb gólért járó Puskás-díjat, melyet első alkalommal Cristiano Ronaldo érdemelt ki. A sokak példaképéről szóló Puskás Hungary életrajzi film az idei Filmszemle legjobb dokumentumfilmje lett és több külföldi díjat nyert. Idén lesz az 50. évfordulója ?Pancho? egyik legismertebb mérkőzésének (Real Madrid ? Eintracht Frankfurt 7:3), ahol az azóta is rekordnak számító 4 gólt rúgta. Ennek emlékére kapta meg a jogot Madrid a Bajnokok Ligája 2010-es döntőjének megrendezésére.

A világon bárhol járok, a legismertebb magyar szó az, hogy Puskás. Ki képviselhetné méltóbban márkánkat itthon és külföldön, mint a legsikeresebb magyar? Akire amellett, hogy nagyszerű játékos volt, kiváló emberi tulajdonságai és legendás hazaszeretete miatt is büszkék vagyunk ? mondta Balogh Levente.

A Szentkirályi rendkívül hálás Puskás Ferenc családjának a támogatásért és segítségért, amit a kampány előkészületeinél és a sikeres megvalósítás érdekében tett. Az eseményre hazautazott Puskás lánya Anikó és unokája Elisabeth, valamint a sajtótájékoztatón jelen volt felesége is. ? Meglepődtem, és nagyon örültem, amikor felvetődött, hogy Öcsi legyen a Szentkirályi reklámarca. A férjem számára is megtiszteltetés lenne madrid-ista sporttársától, Luís Figótól ? akit magam is nagyra becsülök ? átvenni a stafétabotot. A családunknak azért is különösen kedves a felkérés, mert minőségi magyar termék kampányáról van szó, és nagyon fontosnak tartjuk a magyar cégek sikereit. A Szentkirályit pedig szívesen fogyasztják unokáink, dédunokáink is, nem csak akkor, amikor éppen itthon vannak, hanem a cég jóvoltából odahaza, Spanyolországban is ? nyilatkozta Erzsébet asszony.

A Puskás Ferencet ?életre keltő? holografikus technikai bravúrra interaktív sajtótájékoztatón a világon először hazánkban került sor a Budapesti Történeti Múzeumban. A Screeen Média és többek között Jérémy B. Caravita, a ?special effect? világhírűvé vált francia maszkmestere váltotta valóra a legendás Aranycsapat kapitányának élethű megjelenítését a Budapesti Történeti Múzeumban. A Közép-Európában egyedülálló csúcstechnológiának köszönhetően a látványos színpadi show elemek mellett Öcsi bácsi ?tevékeny részese? volt a sajtótájékoztatónak: beszédet mondott és válaszolt az újságírói kérdésekre.

Az országos előválogatás eredményeként a több száz fiatal futballakadémista, vagyis a Jövő lehetséges legendái közül Bedi Noel, a szombathelyi Illés Akadémia játékosa nyerte el a lehetőséget, hogy a technika segítségével együtt szerepeljen a ?kispesti csibésszel?, a Nemzet Sportolójával, a Szentkirályi legújabb, hamarosan képernyőre kerülő reklámfilmjében.

A Szentkirályi Ásványvíz Kft. érdekeltségi körébe tartozó Hungo Kft. a hazai focilegendákat idéző és a magyar értékeket erősítő szándéka eredményeként hazánkban és a környező országokban elsőként megszerezte az 1931-ben, Franciaországban alapított Hungaria Legende (Hunga) forgalmazói jogait. A kiváló minőségű sportruházatra és sporteszközökre specializálódott világmárkát annak idején a francia tervezőpáros a magyar futballválogatott iránti tiszteletből nevezte el így. Az első, exkluzív és egyedi berendezésű üzletet Budapesten nyitja meg hamarosan a cég.

Szentkirályi Ásványvíz Kft.

A Szentkirályi Ásványvizet a Kft. 1994 óta forgalmazza Magyarországon. A sokáig veszteséges cég számára az igazi áttörést a 2004-ben elnyert párizsi Eauscar jelentette: szénsavmentes kategóriában a legjobb külföldi ásványvíznek járó díjat kapta meg. Ennek is köszönhetően 2005. tavaszán Magyarországon a szénsavmentes ásványvízpiacon az értékesített mennyiség alapján lett piacvezető, ugyanezen év őszén pedig az összes értékesített mennyiség alapján jutott a hazai eladások csúcsára a piacvezető címmel azóta is büszkélkedő márka.

A fogyasztói hűség bizonyítékaként, számos más díja mellett (Foodapest, Arany Tallér, Szent Miklós Emlékérem) 2006-tól kezdődően minden egyes évben elnyerte ásványvíz kategóriában a Reader?s Digest Legmegbízhatóbb Márka-díját, valamint 2005-től a megtisztelő Superbrands-díjat, 2009-ben pedig a Business Superbrands-díjat is. Második alkalommal nyerte el a vállalat a Monde Selection-díját is, amelyből 2009-ben 2 aranyérmes (Emese szénsavmentes, Szentkirályi szénsavas) lett.

2 hozzászólás

Visszajelzések

  1. Puskás?Suzuki Kupa harmadszor | ZETApress
  2. Élen áll a Szentkirályi | ZETApress

Szóljon hozzá!