ZETApress

hírportál

Heineken új kiszerelésben

A Heineken élen jár a csomagolások innovációjában a magyar piacon is. Fogyasztóink is elvárják a változatosságot a sörök kiszerelésében ? derül ki egy átfogó kutatásból, ezért áprilistól a világ egyik legismertebb sörmárkája öt különböző üveges és dobozos (4, 6 és 12 darabos) multipack csomagban és két új méretű kiszerelésben (0,4 és 0,25 literes üvegekben) kapható boltjainkban.

A világhírű prémium sör gyártója így minden alkalomra kínál megfelelő kiszerelésű terméket. A folyamatos innováció a Heineken lételeme, a márka gyártója mindig a fogyasztók visszajelzéseinek figyelembevételével alakítja termékeit. A vállalat 2013 szeptemberében széleskörű felmérést végzett a magyar fogyasztók körében, 1700 fogyasztó véleményét kérdezték meg a sörök csomagolásáról és a különböző kiszerelésekről. A kutatás bizonyította, hogy a hazai fogyasztók ? csakúgy, mint a megkérdezettek világszerte ? értékelik a kiszerelések széles választékát, amelyek túlmutatnak a megszokott, egyenként megvásárolható félliteres dobozos és üveges sörökön.

A magyar vásárlók visszajelzéseinek megfelelően mostantól a Heineken alábbi összecsomagolásaival találkozhatunk a boltokban: 6×250 ml üveges kiszerelés, 12×250 ml üveges kiszerelés, 4×400 ml üveges kiszerelés, 6×330 ml dobozos kiszerelés és 4×500 ml dobozos kiszerelés. Az április 11-i soproni sörünnep után a Heineken elindítja a multipackok bevezetését támogató tévé-kampányát, illetve a hiper- és szupermarketekben jól látható kihelyezésekkel is támogatja az összecsomagolt termékeket ? tudtuk meg Szabó Virágtól.

Kényelem ? A multipackok egyszerűbbé és gyorsabbá teszik a vásárlást, hiszen a fogyasztók általában nem egyetlen sört tesznek a kosarukba, hanem akár 6 darabot is. Ráadásul az összecsomagolt termékek kényelmesebben szállíthatók, praktikusabban hűtőbe helyezhetőek, sőt ez a kiszerelés vendégség esetén is elegánsabb. A széleskörű felmérés azt is felfedte, hogy a Heineken-fogyasztók különböző méretű és kiszerelésű csomagokat preferálnak különböző alkalmakkor. A Heineken multipack pedig mindig jó választás, bármilyen alkalomra: házibulira, baráti meccsnézésre, kerti grillezéshez.

Minőség ? Az új üveges kiszerelések, a 0,4 literes visszaváltható és a 0,25 literes nem visszaváltható, azoknak a fogyasztóknak szólnak, akik a minőséget választják a mennyiséggel szemben. A kisebb palackméret vitathatatlan előnye, hogy a sör végig hideg marad fogyasztás közben. Megfizethetőség ? Az eddig említett előnyökön kívül az új kiszerelések megfizethetőbbek is lesznek. A vásárlók 200 forintos ár alatt találják majd a 0,4 literes üvegeket, és a multipackokban is alacsonyabb a sörök egységára.

Szóljon hozzá!