ZETApress

hírportál

Díjazták Daniellát

MagyarBrands-díjas lett a villamossági piac szakértője: Családbarát és innovatív fejlesztéseket valósított meg a Daniella – tudatta a Presston PR.

Ismét MagyarBrands-díjas lett Kiváló Üzleti kategóriában a közel 30 éve működő családi vállalkozás. Méltán érdemelte ki újból az elismerést a cég, hiszen folyamatos fejlesztések és innovatív megoldások jellemzik a nagy-múltú vállalatot.

Jelenleg a cég a sok családot érintő, hatékony ház- és lakásfelújítási lehetőségek biztosítására fókuszál, összhangban az anyagbeszerzésekre is kiterjedő, pénzbeli támogatást nyújtó állami intézkedésekkel. Ennek érdekében a Daniella Villamosság Kft. legújabb fejlesztése során megújította webáruházát: a családbarát, trendi és innovatív platform könnyen kezelhető és kényelmes megoldásokat biztosít a felújítani vágyóknak.

MagyarBrands-díj

A MagyarBrands program már több mint 10 éve díjazza a legeredményesebb magyar vonatkozású márkákat. Összetett értékelési szempontok és független szakértőkből álló bizottság együttes döntése értelmében nyerhető el a díj. – Büszkék vagyunk rá, hogy egy újabb rangos elismerést tudhatunk magunkénak. Az, hogy 2019 után 2020-ban is a Daniella Villamosság Kiváló Üzleti Márkaként minősült, a partnereink töretlen bizalmának is köszönhető, amit mi azzal hálálunk meg, hogy működésünk fókuszában továbbra is vásárlóink maximális megelégedettségét tartjuk – nyilatkozta Hadnagy Ernő, a cég ügyvezető igazgatója.

Felhasználóbarát kényelem

Egy házfelújítás mindig nagyon sok utánajárást jelent. Mindenki számára ismerős lehet az az érzés, amikor boltról boltra járunk, hogy megtaláljuk a számunkra legjobb alapanyagokat. Mindez azonban rengeteg energiánkat és időnket felemészti. Szerencsére mára ez a kereső folyamat lényegesen leegyszerűsödhet, hiszen jelentős időt takaríthatunk meg az online vásárlással. A Daniella megújult webáruházával igyekszik még gyorsabbá, kényelmesebbé és egyszerűbbé tenni a lakásfelújításhoz szükséges villamosságipari anyagok beszerzési folyamatát.

A folyamat még sohasem volt ilyen egyszerű

A nagyvállalat logisztikai fejlesztésinek köszönhetően a beszerzési folyamat még sohasem volt ilyen egyszerű: pár kattintással már másnap a rendelkezésünkre állhat minden fontos eszköz, legyen szó akár egy villanykörtéről, vagy LED-panelről. – Arra törekedtünk, hogy a vásárlás folyamata otthonról, a kanapén ülve, könnyedén megtörténhessen. Olyan kényelmi, napi működést és egyszerű villamossági anyagbeszerzést segítő funkcionalitásokkal vérteztük fel az új web-áruházi platformjainkat, amelynek köszönhetően nem csupán egy kedvező vásárlási opcióról beszélhetünk, hanem komplex villamossági kereskedelmi szolgáltatói felületről – emelte ki Hadnagy Ernő, a cég ügyvezető igazgatója.

Minden funkció megalkotása mögött valós piaci igény rejlik

A kétszeres MagyarBrands-díjas cég a partnereik kényelmét és hatékonyságát még inkább szolgáló webshop-fejlesztéseket vitt véghez. A lakossági vásárlók számára bővült a kényelmi funkciók listája: például több kosárba is vásárolhatnak és kívánságlistákat állíthatnak össze. A nagykereskedelmi partnerek pedig rengeteg olyan extra funkciót használhatnak, amely a piacon egyedülálló. Ilyen a több felhasználót magában foglaló jogosultságkezelés, vagy az eltérő szállítási cím és átvevőszemély megadási lehetősége. A vállalat a megújult lakossági és nagykereskedelmi webshoppal, és a 31 telephelyből álló szaküzlet-hálózattal, minden vásárlói igényt kielégítő, teljes országos lefedettséget tudhat magáénak. A koronavírus miatt az e-kereskedelmi fejlődés az elmúlt időszakban fokozottan jellemző a piacon, azonban a cég szerencsésnek mondhatja magát, mert jóval a járványhelyzet előtt kezdték el fejleszteni az online vásárlói platformjaikat.

Innovatív digitális megoldások és vevő-központúság

A közel 30 éve működő, családi tulajdonban lévő magyar vállalkozás lépést tart a piaccal, sőt próbál egy lépéssel előtte járni. A mostani technológiai fokozatváltás egy több éves, nagyobb terv egyik – közel sem utolsó – előre eltervezett állomása. A villamosipari vállalat raktárrendszere és logisztikai hálózata is jelentős korszerűsítési munkálatokon megy keresztül. A cégvezető szerint vállalatuk piacvezető szerepének megtartásához elengedhetetlen az innovativitást, a rugalmasságot és a vevő-központúságot szem előtt tartó hozzáállás. – Tudjuk, hogy nem elég egyszer felzárkózni az adott pillanatban érvényes piaci trendekhez, hiszen a világ napról napra változik, a vásárlók igényei is folyamatos alakulásban vannak, nekünk pedig célunk, hogy ezeknek az igényeknek folyamatosan meg is tudjunk felelni. Küldetésünk, hogy hosszú távon részesei lehessünk vásárlóink sikereinek, ehhez pedig elengedhetetlen a folyamatos és tudatos fejlődés – tette hozzá az ügyvezető igazgató.

A Daniella Villamosság Kft.-ről

A Daniella Villamosság Kft. hazánk piacvezető villamossági kereskedő cége. A családi tulajdonban lévő magyar vállalkozás villamossági anyagok kis- és nagykereskedelmével foglalkozik, a villamossági termékek teljes spektrumát kínálja ügyfeleinek. A cég mottója és küldetése, ami köré termék- és szolgáltatás-portfólióját kialakította: az elektromos világ szolgálatában. A 31 telephelyből álló szaküzlet-hálózat mellett B2B és B2C webáruházzal biztosítják vevőik kiszolgálását. A rendelkezésre álló közel kétmilliárd forint összértékű készletállományból a legtöbb igényt másnapra teljesítik, míg a polcon nem tartott termékeket is a lehető leghamarabb szerzik be több száz beszállítóból álló kapcsolatrendszerük működtetésével.

A cég export tevékenységet is folytat Romániában, saját leányvállalatukon, a Dominant Electric S.R.L.-en keresztül, továbbá más országokban is a helyi kereskedő partnerek közreműködésével. A cég tagja a FEGIME-nek, amely egy villamossági termékeket forgalmazó, családi vállalkozásokat tömörítő beszerzési társaság. A Daniella Villamosság Kft. alapító tagja a 2007-ben megalakult FEGIME Hungary Kft.-nek, mely magyar családi vállalkozások közreműködésével kapcsolódik nemzetközi tagcégek láncolatához, az európai szakmai elit vérkeringésébe.

A Daniella Villamosság 2019-ben és 2020-ban is elnyerte a MagyarBrands-díjat a Kiváló Üzleti Márka kategóriában. 1992-es megalapításakor a cégnél mindössze 4 fő dolgozott, mára azonban stabil és megbízható működésének, valamint partnerei szolgálatába állított szakértői hátterének köszönhetően egy több mint 300 fős vállalattá nőtte ki magát, ezzel Magyarország villamossági piacának vezető nagykereskedőjévé vált, és a hazai nagyvállalatok körébe léphetett.

Szóljon hozzá!