ZETApress

hírportál

Nagyon jó a L?Oréalnál

Loreal logóA L?Oréal Magyarország egyik legjobb munkahelye. A Los Angeles-i székhelyű Korn Ferry globális szervezeti tanácsadó cég minden évben felméri, hogy melyik cégnél szeretnek leginkább dolgozni a munkavállalók. Idén 530 szervezet 3,7 millió dolgozójának véleményét kérték ki ezzel kapcsolatban.

A dolgozói visszajelzések alapján összesen 52 cég kapta meg a Korn Ferry Munkavállalói Elkötelezettség-díját, Magyarországon pedig csupán három vállalat érdemelte ki az elismerést, amelyek egyike a L?Oréal volt ? tudatta Mágedli-Mihály Zsófia, az Avantgarde Group PR projektmenedzsere.

A Korn Ferry által végzett kutatás alapja két egyszerű kérdés: a munkavállaló mennyire büszke munkahelyére és szívesen ajánlaná-e másoknak. Az elemzők az alapján pontozták a cégeket, hogy a dolgozók hány százaléka választotta az egyetértek és a teljes mértékben egyetértek válaszokat a következő két állítás esetében; 1. Büszke vagyok rá, hogy a vállalatnál dolgozhatok; 2. Szívesen ajánlanám a vállalatot munkahelyként másoknak is! A győztesek olyan vállalatok lettek, amelyek a működési országon belül a legmagasabb három pontszám egyikét kapták.

? A magas munkavállalói elkötelezettség segít elérni a kitűzött célokat, növelni a termelékenységet és az agilitást, valamint ennek hatására új tehetségek bevonzására és megtartására is képes a vállalat. Izgatottan jelentettük be a nyerteseket, akik a munkavállalóik véleménye alapján bizonyultak kiemelkedő munkáltatónak az országukon belül. A munkavállalói elkötelezettség az utóbbi időben kiemelkedően fontos mérőszám lett. Az elkötelezett munkaerő már nemcsak egy kellemes extra, hanem érezhető versenyelőnyt jelenthet a folyamatos tehetségek megszerzéséért folytatott harcban ? mondta el Mark Royal, a Korn Ferry Senior Directora.

2018-ban többek között olyan vállalatokat ismertek el a neves díjjal, mint a Renault csoport, a Mitsubishi Corporation, a Kimberly-Clark Corporation, a Ralph Lauren és a L?Oréal. A szépségipari vállalatot az ott dolgozók több országban is kiemelkedő munkahelyként ítélték meg, és ez alól a magyarországi leányvállalat sem kivétel.

A L?Oréalról

A L?Oréal több mint 100 éve elkötelezett a szépség iránt. Egyedülálló nemzetközi portfóliójában 34 nemzetközi, sokszínű és egymást kiegészítő márka szerepel. A Csoport 2017-ben 26,02 milliárd eurós forgalmat generált és 82 ezer-hatszáz munkavállalót alkalmaz világszerte. A világ vezető kozmetikai vállalataként a L?Oréal minden disztribúciós szektorban jelen van: közönségcikk piac, drogériák, gyógyszertárak, fodrászszalonok, repülőtéri üzletek, illetve saját márkaboltok. Kutatás és fejlesztés, valamint egy 3885 főből álló elkötelezett kutatócsapat alkotják a L?Oréal stratégiájának szívét, azon dolgozva, hogy a világ minden táján kielégítsék a szépség iránti igényeket. A L?Oréal új fenntarthatósági elköteleződése, a Sharing Beauty With All ambiciózus fenntartható fejlődési célokat tűz ki 2020-ig a Csoport teljes értékláncán keresztül.

Szóljon hozzá!