ZETApress

hírportál

Heineken a Formula?1-ben

Heineken az F1-benGlobális együttműködést kötött a Heineken a Formula One Menedzsmenttel. A Heineken és a Formula?1 újonnan megkötött együttműködése alapján a Heineken a Formula?1 globális partnere lett. A több évre szóló partnerség a monzai Formula?1 Grand Premio Heineken D?Italia 2016 Olasz Nagydíjjal kezdődik.

A 2017-es Formula?1 szezontól kezdődően a Heineken három Grand Prix (GP) esemény partnere lesz, valamint kiemelt szerepet kap majd más F1 eseményeken is. Az együttműködés keretében a Heineken a Formula?exkluzív Globális sörpartnerévé is válik, logója az F1 autókon azonban nem fog megjelenni ? tudatták sajtósaik. A Heineken nemzetközi, integrált F1 Nyiss a világra! ? Open your World és az If You Drive, Never Drink felelős alkoholfogyasztási kampányát az F1 pálya melletti reklámfelületeken, televíziós reklámokban, digitális aktivitásokkal és a jegyterjesztő helyeken népszerűsíti majd. Kiemelt figyelmet kapnak a szurkolói események, valamint az exkluzív csomagolási és termék népszerűsítési akciók is. A kampány nagykövete David Coulthard és Sir Jackie Stewart lesz.

? A Formula?1 több mint egy a verseny. Egy nagyszabású nemzetközi esemény, amely egyedülálló lehetőséget nyújt a HEINEKEN számára, hogy erősítse kapcsolatát a meglévő és jövőbeni fogyasztókkal a legnagyobb piacain. A Formula?1 három területen fontos a vállalat számára: kiemelkedő hirdetési lehetőségeket teremt számunka, a felelősségteljes alkoholfogyasztással kapcsolatos kommunikációnk innovatív kiterjesztéséhez nyújt támogatást, valamint remek eszköz a tudás és képességek átadására és megosztására az F1 és a saját munkavállalóink között ? nyilatkozta Gianluca Di Tondo, a Heineken globális szenior márkaigazgatója. ? Ez az együttműködés kiegészíti a már meglévő nemzetközi kampányainkat, lehetővé téve, hogy elérjük a Formula?1 futamok nézőit és az évi 400 millió televíziónézőt. A hosszú és sikeres együttműködésünk az UEFA Bajnokok Ligájával, a Rögbi Világbajnoksággal és a James Bond franchise-zal jól jelzi, hogy szeretjük az izgalmas megoldásokat. A Formula?1 tökéletesen beleillik ebbe a sorozatba ? tette hozzá Di Tondo.

? A Heineken egy nemzetközi prémium márka, fantasztikus hírnévvel és elsőosztályú marketinggel. Örömmel üdvözlöm őket a Formula?1 családban, és izgatottan várom a közös munkát, mind a Formula?1 eseményeken, mind azokon kívül. Mindketten az innovációra és szórakozásra épülő terület képviselői vagyunk, ezért bízom abban, hogy ez egy hosszú és különleges kapcsolat kezdete. Ha pedig sörről van szó, egy Heineken mindig boldoggá tesz! ? hangsúlyozta Bernie Ecclestone, a Formula One Group vezérigazgatója. Az együttműködés középpontjában egy letisztult, mégis határozott és felelősségteljes üzenet áll. A Formula?1 globális jelenléte még nagyobb lehetőséget nyújt a Heineken számára, hogy mind helyi, mind nemzetközi szinten pozitív változást idézzen elő a felelősségteljes alkoholfogyasztás hangsúlyozásával. A fogyasztók számára egyértelmű lesz a Heineken és a Formula?1 közös üzenete: Ha vezetsz, soha ne igyál!

Az új kampány a Heineken régóta tartó vállalásaira épül. A Heineken a márka globális médiaköltéseinek 10%-át olyan, a felelősségteljes alkoholfogyasztással kapcsolatos kampányokra költi, mint a Mérték kell! ? Moderate Drinkers Wanted és a Dance More Drink Slow kampányok. Ezt az üzenetet többek az UEFA Bajnokok Ligája és a Rögbi Világbajnokság szponzorációja útján is közvetítik, utóbbi esetében a pálya melletti hirdetések egyharmadát ennek szentelik. Emellett világszinten több száz zenei fesztiválon és műsorban is megjelenik az üzenet, valamint 2015-ben több mint 8 milliárd palackon és dobozon is látható volt. ? Nemrégiben elindítottunk egy Gondolkozz, mielőtt vezetsz-kampányt a Formula?1 eseményeken. Boldog vagyok, hogy ez a fontos kezdeményezés ilyen erős és elhivatott támogatásra lelt a Heineken If You Drive, Never Drink! kampányán keresztül. Így képesek leszünk tovább fejlődni és megerősíteni ezt az üzenetet úgy, hogy az tükrözi majd a Heineken által képviselt értékeket is ? hangsúlyozta Bernie Ecclestone.

A HEINEKEN

A HEINEKEN a világ legnagyobb nemzetközi sörgyártója, a prémium sörmárkák és ciderek vezető gyártója és forgalmazója. A vállalatcsoport széles portfólióval rendelkezik, melyben több mint 250 nemzetközi, regionális, helyi különleges sör és cider márka található. A vállalat elhivatott az innováció, a hosszútávú márkabefektetések, a fegyelmezett értékesítés megvalósítása és a fókuszált költségmenedzsment terén. A Csapoljunk jobb világot (Brewing a Better World) programnak köszönhetően a fenntarthatóság az üzleti modell része, mely értéket közvetít a vállalat minden érintettje számára. A HEINEKEN megközelítőleg 81 ezer embert foglalkoztat és 260 sörgyárral rendelkezik a világ 70 országában. A HEINEKEN N.V. és Heineken Holding N.V. részvényei megvásárolhatóak az amszterdami Euronext értéktőzsdén.

Élvezd a Heinekent felelősségteljesen!

Az Enjoy Heineken Responsibly (EHR) a globális stratégiánk, mellyel 2004 óta a felelősségteljes alkoholfogyasztást hirdetjük. Bár stratégiánk legfőbb eleme az EHR kampány, a felelősségteljes alkoholfogyasztás fontosságát teljes portfoliónkon keresztül népszerűsítjük. Piacvezetőként úgy gondoljuk, hogy jó példával kell szolgálnunk a felelősségteljes és mértékletes alkoholfogyasztás támogatásával. A HEINEKEN dolgozói a felelős alkoholfogyasztás nagykövetei, és világszerte számos országban alakítottak ki akciótervet az üzenet helyi szintű közvetítésére. Emellett partnerként együttműködünk érintettjeinkkel a felelősségteljes attitűd és a felelőtlen alkoholfogyasztás felismerése és leküzdése érdekében.

A Formula?1

Az 1950 óta létező Formula?1 a sportvilág legrangosabb motorsport versenye, és a világ legnépszerűbb éves sportsorozata. 2015-ben 400 millió televíziónéző követte a világ több mint 200 országából. A 2016-os FIA Formula?1 Világbajnokság márciustól novemberig tart és öt kontinens 21 országában 21 futam kerül megrendezésre. A Formula One World Championship a Formula One Group tagja, melyet Bernie Ecclestone, a jelenlegi vezérigazgató alapított. A FIA Formula?1 Világbajnokság kizárólagos hirdetési jogokkal rendelkezik.

David Coulthard

David Coulthard hosszú és lenyűgöző karriert futott be. Pályafutása alatt a legsikeresebb Formula?1 csapatok közül háromnál is versenyzett ? a Williams-nél, a McLaren-nél és a Red Bull Racing-nél ? és a legmagasabb összpontszámmal rendelkező brit Formula?1 pilótaként vonult vissza. 13-szoros Grand Prix nyertesként ötször is a top3-ban végzett a FIA Formula?1 Világbajnokságon. A világhírű monacói nagydíjat kétszer nyerte meg, ahogyan a brit és ausztrál Nagydíjat is, melyekkel együtt összesen 62-szer végzett dobogós helyen versenyben eltöltött 15 szezonja alatt. A Formula?1-en kívül David sikeres vállalkozó is, Monaco egyik legnépszerűbb szállodájának tulajdonosa valamit számos egyéb befektetéssel is rendelkezik. Ő nem csak a pályán nyertes, hanem azon kívül is. Coulthardot a 2010-ben, az angol királynő születésnapja alkalmából tartott ünnepségen a Brit Birodalom Érdemrendjével tüntették ki a motorsport terén nyújtott kiemelkedő teljesítményéért.

Sir Jackie Stewart

Az 1939-ben született Sir Jackie már fiatalkora óta az autók szerelmese. 15 évesen otthagyta az iskolát (diszlexiáját csak jóval később diagnosztizálták) és hivatását a sportokban találta meg ? először a lövészetben próbálta ki magát, majd a motorsportokban. Sir Jackie motorsport karrierje nemzetközi szinten 1965-ben indult, amikor Monzában elnyerte 27 Grand Prix győzelme közül az elsőt. Pályafutása alatt háromszoros világbajnok lett és összesen 27 győzelmet tudhatott magáénak 99 futama során. 1988-ban fiával, Paullal együtt megalapították a Paul Stewart Racing-et, majd 1996-ban a Stewart Nagydíjat, melyet 1999-ben a Ford Motor Company vett meg. Sir Jackie-t 1972-ben a Brit Birodalom Érdemrendjével tüntettek ki, majd 2001-ben lovaggá ütötték. A brit Stirling Egyetem tiszteletbeli professzorává avatták, valamint nyolc tiszteletbeli doktorátust is kapott amerikai, skót és brit egyetemektől. A jordán és a bahreini király is kitüntetésben részesítette.

Szóljon hozzá!